Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin seuraa suuseksiin ja läheisyyteen

Vierailija
30.07.2023 |

mutten halua yhdyntää, mistä voisi tälläistä miestä etsiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuon naisen miestä joka leikkikaveria kirjoittelee tänne.

Vierailija
2/4 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutten halua yhdyntää, mistä voisi tälläistä miestä etsiä?"

Tämä on ihan hyvä paikka.

Minua kiihottaa nimenomaan nuolemalla naiselle tuotettu nautinto mutta olen tavannut vain yhden joka ei kaivannut mitään muuta kuin kielellä tuotettua nautintoa ja olisi halunnut seksisuhteen jossa ei harrasteta lainkaan penetraatiota.

Valitettavasti sillä oli on-off suhde Suureen Rakkauteen joka päätti ottaa tytön takaisin juuri kun olin oppinut edgettämään sitä valtavaa klittaa kielen kärjellä lipittämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa nimenomaan nuolemalla naiselle tuotettu nautinto mutta olen tavannut vain yhden joka ei kaivannut mitään muuta kuin kielellä tuotettua nautintoa ja olisi halunnut seksisuhteen jossa ei harrasteta lainkaan penetraatiota.

Valitettavasti sillä oli on-off suhde Suureen Rakkauteen joka päätti ottaa tytön takaisin juuri kun olin oppinut edgettämään sitä valtavaa klittaa kielen kärjellä lipittämällä.

Itse kyllä kaipaan yhdyntää, mutte se ei onnistu lääketieteellisen syyn takia tällä hetkellä.

En tiedä haluanko kuinka pitkää seksisuhdetta mutta joitakin kertoja niin että on suuseksiä ja läheisyyttä. ap

Vierailija
4/4 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis halua mitään monogaamista seksisuhdetta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme