Nainen,mitä tarkoittaa "miehen kanssa oli kemiaa"
Kommentit (94)
Ainakin mulla se on sitä, että jonkun miehen kanssa vaan tulee sellainen olo että hänen kanssaan on hyvä ja turvallinen olo ja hänen kanssaan on helppo puhua, vaikka yleensä en ole puhelias. Ja siitä luonnollisesti seuraa usein myös ihastuminen, koska yleensä jännitän tai jopa pelkään miehiä, kun ei niistä koskaan tiedä..
Jos laitaa vaikka kiljut käymään yhdessä miehen kanssa, niin on sekin kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä ulkonäön, ammatin, sukupuolen, iän, harrastuksen tai varallisuuden kanssa.
Se on täysin selittämätöntä miten sitä jonkun kanssa vaan on ja jonkun kanssa ei.
Juuri näin. Sitä vain on jotenkin niin sanotusti samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on riittävän paksu lompakko että minä saan mitä haluan
Mikään ei kyl ole niin säälittävää kuin te incelit kirjoittamassa tänne "oikeita" vastauksianne joita ette ikinä saa oikeilta naisilta koska uskontonne ei ole tästä maailmasta.
Ymmärrän kemian jos ollaan samalla aaltopituudella, mutta minua on lähestynyt moni nainen elämäni varrella täysin puun takaa ja hekin ovat kokeneet kemiaa minua kohtaan. Aika moni näistä lähestyjistä on ollut sellaisia tapauksia, joiden kanssa en ole itse kokenut minkäänlaista kemiaa. Joidenkin kanssa olen aikaisemmin ihan vain kohteliaisuuttani vaihtanut muutaman sanan tai ovat olleet jotenkin muuten etäisesti tuttuja. Toisaalta niiden naisten kanssa joiden kanssa koen kemiaa, juttu luistaa ja molemmilla on hauskaa, niin joudun useasti toteamaan että heillä on runsaasti muitakin miehiä mistä valita ja valinta harvoin kohdistuu minuun.
Intohimoa. Ilman sitä mies on mulle vain ystävä, eikä herätä romanttisia tunteita
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tekemistä ulkonäön, ammatin, sukupuolen, iän, harrastuksen tai varallisuuden kanssa.
Se on täysin selittämätöntä miten sitä jonkun kanssa vaan on ja jonkun kanssa ei.
Niinpä. Jos nämä laittaisi riviin, joita kohtaan sitä kemiaa on tuntenut, eipä tuossa paljoa logiikkaa olisi. Iän, ulkonäön tms. suhteen.
Sydän sykkii voimakkaasti ja pikkuhousut kastuu.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kemian jos ollaan samalla aaltopituudella, mutta minua on lähestynyt moni nainen elämäni varrella täysin puun takaa ja hekin ovat kokeneet kemiaa minua kohtaan. Aika moni näistä lähestyjistä on ollut sellaisia tapauksia, joiden kanssa en ole itse kokenut minkäänlaista kemiaa. Joidenkin kanssa olen aikaisemmin ihan vain kohteliaisuuttani vaihtanut muutaman sanan tai ovat olleet jotenkin muuten etäisesti tuttuja. Toisaalta niiden naisten kanssa joiden kanssa koen kemiaa, juttu luistaa ja molemmilla on hauskaa, niin joudun useasti toteamaan että heillä on runsaasti muitakin miehiä mistä valita ja valinta harvoin kohdistuu minuun.
Ja mitä sä teit edesauttaaksesi sitä, että valinta olisi kohdistunut suhun?
Mies näytti hyvältä, tuoksui hyvältä ja nautin hänen seurastaan.
Mies ei pelkästään naurattanut minua, kuten useimmat miehet.
Hän oli viehättävä, fiksu ja kiinnostava. Harvinaisuus.