Mihin nepsyyn oireet viittaavat?
Oireita; pahaa ahdistusta ajoittain, ei rutiineita, motivaation puutetta, stressaavassa tilanteissa tahtoo paeta, nukkuu paljon, vaihtaa suunnitelmia lennosta, liikehtii paljon ja mm. rummuttelee sormilla biisien tahdissa, on avoin eri asioille ja ihmisille, läheisyys välillä ahdistaa ja välillä ei ollenkaan.
Neuropsykiatrista epäilyä on.
Kommentit (24)
Kaikki rummuttelevat sormilla biisien tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Olen todella rauhallinen.
Jos epäily on, niin viittaa sitten johonkin. En osaa paremmin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei mitään erityistä nepsyä minusta. Kyseessä todennäköisesti nuori, epävakaa ihminen tai sitten päihteidenkäyttäjä.
Tässä on epäily.
Onko erityisiä kiinnostuksen kohteita?
Vierailija kirjoitti:
Onko erityisiä kiinnostuksen kohteita?
Ei ole. Tykkää musiikista, historiasta ja tieteestä. Tavallisia asioita eikä liiakseen. Ap
Adhd/autismin kirjo? Noihin liittyy usein myös masennusta ja ahdistusta.
Ihan syystä lääkärit tekevät diagnooseja ja hyvästä syystä lääkäri on myös se taho, jolta näitä kannattaa kysyä. Listaamasi oireet voi tai ei voi viitata nepsyyn. Jos on nepsyepäily, niin silloin siihen liittyy muutakin kuin yllä olevat asiat.
T. Nepsy-diagnoosin omaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Adhd, autismipiirtein.
Miksi ADHD ja autismipiirteinen?
Vierailija kirjoitti:
Adhd/autismin kirjo? Noihin liittyy usein myös masennusta ja ahdistusta.
Eikö autisteilla usein ole erityisiä kiinnostuksenkohteita sekä rutiineita? Tässä tapauksessa ei ole kumpiakaan.
-sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Adhd, autismipiirtein.
AD(H)D:ssa on usein joitain piirteitä autisteille, muttei se ADHD -ihmisestä tee autisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan. Olen todella rauhallinen.
Mitä rauhallisuudella on asian kanssa tekemistä?
Voi olla myös ihan persoonallisuudesta, traumasta johtuvaa, jne. Tarvitsee pitkään prykiatrin selvittelyä.
Mihin poikkeavuuteen viittaa: Ei pahempaa ahdistusta, surullisuutta ystävän sairastuessa tai kuollessa, laiskuutta, unta yöllä ja päivällä, jalat ja kädet pelaavat musiikin tahdissa ja lauluakin tulee, tanssituttaa, matkustuttaa ja tekee kaikenlaisia kivoja asioita mieli. Ikää kohta 75.
Jotain vikaa, vikaa, vikaa kirjoitti:
Mihin poikkeavuuteen viittaa: Ei pahempaa ahdistusta, surullisuutta ystävän sairastuessa tai kuollessa, laiskuutta, unta yöllä ja päivällä, jalat ja kädet pelaavat musiikin tahdissa ja lauluakin tulee, tanssituttaa, matkustuttaa ja tekee kaikenlaisia kivoja asioita mieli. Ikää kohta 75.
Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd, autismipiirtein.
Miksi ADHD ja autismipiirteinen?
Levottomuus ja motivaation puute (adhd) ja sitten tuo tarve häipyä paikalta (autismiin liityvä pakonomainen velvollisuuksien välttely). Toisaalta muualle liukeneminen voi olla myös kuormittumista ja rauhallisen tilan hakua, sopii molemmille. Joillekin tulee pakko-oire pois pääsemisestä,koska kaikki entinen on pahasta.
Eritysesti autisteille on tyypillistä asioiden tekeminen vain kerran. Samassa paikassa ei voi elää kuin tietyn ajan tms.
Vaikka samaa kirjoahan ne oikestaan ovat.
Olen syntynyt tällaisesta ihmisestä ja ollut naimisissa toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adhd, autismipiirtein.
AD(H)D:ssa on usein joitain piirteitä autisteille, muttei se ADHD -ihmisestä tee autisteja.
Viisaammat sanovat, että jokaisella adhd-ihmisellä on myös autismia. Vähintään lievää, ns. asperger-tasoa.
Ne ovat saman neurokirjohäiriön ilmentymiä. Jotkut saavat erikseen molemmat diagnoosit. Tiedänkin tällaisen ihmisen.
No ei mitään erityistä nepsyä minusta. Kyseessä todennäköisesti nuori, epävakaa ihminen tai sitten päihteidenkäyttäjä.