Miehet: kumman naisen ottaisitte?
Eli jos olisi ihan pakko katsella toista näistä naisista seksuaalisessa mielessä, niin kumpi miellyttäisi silmää enemmän? Naamavärkki suht samanasteinen eli perusnainen.
A. Pituus 182cm, paino 90kg. Isoluinen. D-tissit, mutta kahden lapsen jälkeen roikkuvat lähellä napaa. Ei harrasta liikuntaa. Ruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, siniset silmät.
B. Pituus 168cm, paino 52kg. Pieniluinen. AA-tissit (= viinirypäleen kokoiset ;) eivätkä siis pysty roikkumaan...) kahden lapsen jäljiltä. Harrastaa kuntosalia, Pilatesta, juoksua 2-3 kertaa viikossa (suht timmi kroppa). Vaaleat korville ulottuvat hiukset, niskasta vähän lyhyemmät. Siniset silmät.
Kysyn siksi, koska itse olen tuo B ja kaverini tuo A. Käymme yhdessä n kerran kuukaudessa kylpylässä rentoutumassa ja minua häiritsee juka ikinen kerta hänen suhtautumisensa. Tiedän, että hän on varmasti miesten silmissä houkuttelevampi, mutta hän tuo jatkuvasti esiin vaivihkaa, miten hänellä on tissit ja minulla ei. Ja miten hänellä on "kurveja" ja "tarttumapintaa". Ja luo huvittuneita silmäyksiä olemattomaan rintavarukstukseeni. Se toooodella ärsyttää ja vie itsetuntoa alas :(
Kommentit (20)
havainnut.
Kysymykseen en vastaa, sillä olen nainen.
Tuolla a:lla on miehen mitat,vaikka tissit onkin. Mutta aivan liian iso!
Kateellinen on vaan sulle.
Juu, aivan selvää kateutta! Et ole ihan ylpeä vaan itsestäs. Ehkä ystäväsi kokee olevansa itse heikommalla ja yrittää niillä tisseillään "korvata" asiaa.
Eli jos olisi ihan pakko katsella toista näistä naisista seksuaalisessa mielessä, niin kumpi miellyttäisi silmää enemmän? Naamavärkki suht samanasteinen eli perusnainen.
A. Pituus 182cm, paino 90kg. Isoluinen. D-tissit, mutta kahden lapsen jälkeen roikkuvat lähellä napaa. Ei harrasta liikuntaa. Ruskeat, olkapäille ulottuvat hiukset, siniset silmät.
B. Pituus 168cm, paino 52kg. Pieniluinen. AA-tissit (= viinirypäleen kokoiset ;) eivätkä siis pysty roikkumaan...) kahden lapsen jäljiltä. Harrastaa kuntosalia, Pilatesta, juoksua 2-3 kertaa viikossa (suht timmi kroppa). Vaaleat korville ulottuvat hiukset, niskasta vähän lyhyemmät. Siniset silmät.
Kysyn siksi, koska itse olen tuo B ja kaverini tuo A. Käymme yhdessä n kerran kuukaudessa kylpylässä rentoutumassa ja minua häiritsee juka ikinen kerta hänen suhtautumisensa. Tiedän, että hän on varmasti miesten silmissä houkuttelevampi, mutta hän tuo jatkuvasti esiin vaivihkaa, miten hänellä on tissit ja minulla ei. Ja miten hänellä on "kurveja" ja "tarttumapintaa". Ja luo huvittuneita silmäyksiä olemattomaan rintavarukstukseeni. Se toooodella ärsyttää ja vie itsetuntoa alas :(
siut ehdottomasti.
lähellä B:tä. Joten mielelläni kaatuisin B:n syliin.
Pieniluisuus on minun makuuni. Isoista tisseistä en pidä, mutta pidempi tukka olisi tietenkin etu.
Millä tuommosen 90 kiloisen saa sinne altaaseen? Trukilla vai? Vesihän sieltä pakenee. Erikoinen ongelma tällä amatsoonilla. Mitä se sinun muotoihin keskittyy? Mahtaa itsekin huomata että sirot naiset ne on jotka miesten katseet kerää. Jatka liikkumista ja olet miesten silmissä ykkönen kunhan et muutu miksikään aerobic nukke-wannabe cheerleaderiksi, ne on aika naurettavia.
M40+
Huolehtii itsestää
ja muutenkin kulostaa "kauniilta"
Tietysti toi erottinen puoli täytys olla vielä kohillaan
niin vois jopa lähteä "KOSIMAAN"
m43
b olis muuten, mutta pitäis olla d-kupin tissit isoilla nännipihoilla
Jokainen on omanlaisensa... Toisella on isommat tissit ja toisella pienemmät, ei niille voi kauheesti mitään. Jokainen on oma yksilönsä ja kyl a pitäis miettii, et toista loukkaa, jos arvostellaan ulkonäköä, menköön omaan itseensä. Ite olen 160cm ja 70kg, on tissit ja muotoja löytyy, 2 lapsen äiti jne... Mut en arvostele, enkä kehu ollenkaan, kun jokainen on, niin, kun on. Ystävä ei ole sit ystävä, jos tollai tekee...
Sano sille, et miltä sinusta tuntuu ja, jos teidän välinen ystävyys loppuu siihen, niin se ei ole sit ollu sen arvoista. Vaikka ite olen nainen ja omaan muotoja,isoja tissejä, mut en roikkuvia je liikun, olen isoluinen jne..., niin en puolustele yhtään a:ta
olet tyytyväinen omaan kroppaasi niin vähät välität siitä kuinka kaverisi katselee
Mutta jos olet tyytymätön siihen mitä sulla on niin... voivoi
Mä otan sen joka on sinut kroppansa kanssa
koska, pidän siitä että on mistä ottaa sekä myös kiinteistä paikoista, mutta myös tummista hiuksista sekä lyhyistä hiuksista(vaalea ei niin innosta).
Älä ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena, tai ette ole enää kavereita! Kaiketi hän on vain vittuileva luonne???
Mutta rinnat max B-kuppikoko
joten rintojen pienennykseen
- Sillä pitkä nainen on ihana näky
Ilman epäilyksen häivääkään valitsisin B:n. En muutenkaan pidä noin jättiläismäisistä tisseistä ja koska itse olen mieheksi lyhyt, ei tuollainen korsto kiinnosta muutenkaan.
Eli itsetunto ylös vaan, ei kaikki miehet halua mitään jättitissisiä amatsooneja. :)
- mies, 42 v -
B. Tuollainen laiska läski, kuten A mulla on jo kotona.
Seksinkin aikana se on vain lahnana.
A siksi että satun vain pitämään isommista roikaleista. Pienikokoiset ja timmit tädit eivät saa päätä kääntymään vaikka elämä sellaisen kanssa voisi ollakin mukavampaa kuin totaalisen sohvaperunan kanssa.
täällä kirjoittelet ja haukut ystäväsi kroppaa ja kehut omaasi.
Pahemmin teet kuin hän siellä kylpylässä jos/kun jotain siellä VAIN sinulle höpisee.