Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mua ei paneta koskaan, ahistaa vaan.

Vierailija
18.01.2007 |

ja ahistaa osittain siks, ettei paneta. joskus jos harrastellaan, vituttaa sen jälkeen. saan orkun, hellyyttä, suuseksiä ym, siitä ei ole kyse.,

nainen 28v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että sua ahdistaa, se että sua ei koskaan paneta? Ihmetyttää, miten te päädytte ylipäätään harrastamaan seksiä, ja vaikkapa tekemään sulle orkun jos ei paneta? Etkö halua kumppaniasi? Suostutko seksiin toisen pyynnöstä? Eikö teillä toimi kemiat?

Olen menettänyt haluni suhteessa, jossa mies halusi seksiä, mutta nautinnon vain itselleen. Sellainen pitemmän päälle alkaa kypsyttää, kun toinen itsekeskeisesti haluaa kaiken hyvän, mutta ei edes välitä, mitä toinen saa, ja saako.

Toisen kerran, eri suhteessa menetin uskoni mieheen pettämisen takia, ja valitettavasti samalla haluni.

Vierailija
2/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken sitä oikeastaan halua. mutta kun mies ei tee aloitteita koskaan. en tunne olevani haluttu. onkohan tässä kyse siitä etten saa tarpeeksi huomiota sitten kuitenkaan? olen hoikka, nätti, kuulemma himottava, mutta en kaiketi tarpeeksi. olisi kiva tulla joskus vietellyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein se on mies, joka suhteessa kokee samankaltaista ahdistusta, koska naisensa ei välttämättä tee aloitettaa seksin. Mutta sattuu sitä naisillekin.

Voi kumpa miehemme vain ymmärtäväisivät, että naiset todella kaipaavat huomiota ja positiivisia kommentteja usein! Tulisi taatusti enemmän ehdotuksia seksiinkin, jos nainen kokee olevansa haluttu ja himoittu Nainen, ei vain miehen lasten äiti tai kodin hengetär.

Mielestäni pahimpia asioita, mitä suomalaismies voi naiselleen sanoa, on " Sanon nyt tämän kerran, että rakastan sinua, ja jos tilanne muuttuu, kerron." Tiedän jopa tapauksia jotka ovat sanoneet juuri näin!! Heidän naisensa ovat nauraneet, että " sellainen se meidän Jussi on." Heh heh? Minua ei naurata ollenkaan! Paitsi että Jussi on oppinut asenteen, että parisuhteen eteen ei tarvi tehdä oikeastaan mitään, hän opettaa saman asenteen ja käyttäytymismallin pojalleen...

Onko mikään ihme, että etelän miehet saavat sitten naisen kuin naisen (vähän kärjistettynä) kun osaavat antaa kohteliaisuuksia ja huomiota paljon naisilleen?!

Ap:lle ehdottaisin ihan yksinkertaisesti, että puhuisit miehellesi asiasta... Ja jos tuntuu vaikealta, kirjoita hänelle kirje tai näytä vaikka mitä kirjoitit itse tähän ketjuun. Koska jos ihminen on suhteessa (pitkään) ahdistunut, se on huono merkki ja tilanne voi pahentua vielä.

Toivoisin, että saisitte tilanteen selvitettyä.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi