Jäi vähän hölmö olo sukulaisen käytöksestä...
Oltiin torstaina sukulaisten luona kylässä ja sielä sattui olemaan myös heidän poika perheensä kanssa. Tuolla pojalla on 8kk ikäiset kaksoset.
Meillä on 3v ja 1v8kk ikäiset tytöt. Molemmat halusivat kovasti hoitaa vauvoja ja vauvojen äiti antoikin meidän lasten tehdä pikku hommia ja antoi pitää sylissä.
Yhdessä vaiheessa meidän vanhempi tyttö oli antamassa toiselle vauvalle tuttia, mutta vetäisikn sen sitten kauemmaksi ennen kuin vauva sai tutin. Tyttö luuli, että oli ottanut vahingossa toisen vauvan tutin ja olisi vaihtanut sen. Sillon tämä meidän sukulaismies (vauvojen ukki) alkoi huutamaan tytölleni "Mitä sinä nyt teet? Ensin tarjoat tuttia ja sitten otatkin pois!!!"
Tyttö häkeltyi ihan ja yritti selittää, että tutti on väärä... Myös minä häkellyin enkä tajunnut sanoa miehelle mitään.
Eilen oltiin sitten kaksosten isän syntymäpäivillä ja tämä sama kaksosten ukki oli myös siellä. Katsottiin siellä pieni pätkä videota kaksosista. Videossa kaksoset olivat mahallaan ja yrittivät ryömiä ja jokeltelivat.
Tyttöni katsoi videota ja nauroi, että vauvat näyttivät ihan joiltain eläimiltä. Taas tuo ukki huusi tytölleni "Ne ei ole mitään eläimiä vaan nättiä pieniä tyttöjä!"
Minun mielestä nuo molemmat asiat on olleet ihan täysin harmittomia eikä tosiaankaan huutamisen arvoisia.
Ymmärrän toki, että kaksoset ovat hänen lapsenlapsia ja siksi hänelle tärkeitä, mutta ei nyt tarvitsisi ihan noin herkkä olla...
Ennen tuo mies oli ihan mukava, mutta nyt en enää tiedä.
Kommentit (7)
- meillä on samanlaisia sukulaisia- yleensä ne ovat hysteerisiä äitejä vaan nuo sanojat
Älä välitä mokomasta. Tulee varmaan tekemään vastaavaa vielä monta kertaa :/.
kannattais varmaan miettiä mitä sun lapset sanoo. sun mielestä ehkä on ihana vertaus jos sun lapsi vertaa jonkun toisen lapsia eläimeen mut taitaa sun lapset niitä eläimiä olla. tai sit sä! mitä itse ajattelisit jos joku sanois sun lapsias eläimiks? tosin mun mielestä varmasti elukat on suloisempia ku sun kersat.
kannattais varmaan miettiä mitä sun lapset sanoo. sun mielestä ehkä on ihana vertaus jos sun lapsi vertaa jonkun toisen lapsia eläimeen mut taitaa sun lapset niitä eläimiä olla. tai sit sä! mitä itse ajattelisit jos joku sanois sun lapsias eläimiks? tosin mun mielestä varmasti elukat on suloisempia ku sun kersat.
niin luultavasti naureskelisin ja yhtyisin mielipiteeseen, ainakaan en alkaisi huutaa lapselle! Vähän hysteerinen ukki kieltämättä. Ja teidän tytöt on vielä noin pieniä, että aikuisen, olipa kuka tahansa, ei todellakaan pitäisi vetää hernettä nenään, sanoo kolmevuotias mitä tahansa.
vauvat ovat ilmiselvästi todella tärkeitä tuolle miehelle. Suo se hänelle. Ja ihan ok kommentteja.
Mielestäni sinä nyt ylireagoit. Jos vedät porot nokkaan jokaisesta kommentista mitä lapsillesi sanotaan, niin saat ryhtyä kahviautomaatiksi. Relaa.
Mut joo aika hölmösti aikuinen ihminen kommentoi pienelle lapselle asioista.