Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mun pimppiä vaivaa...?

Vierailija
15.12.2006 |

Ei oo hiiva, koska ei ole valkoista kokkareista hiivalle haisevaa vuotoa.. tiedän sen, koska on ollut hiiva monesti.. Vuotoa kuitenkin on runsaasti, ehkä hieman kellertävää. Mutta ongelma on nämä " pienet häpyhuulet" . Vaikka mulla ne on nyt kyllä aika suuret.. ne nimittäin välillä kutiaa ihan kamalasti ja niitä on pakko raapia.. tällöin ne turpoaa ja ikäänkuin täyttyy nesteellä ja on aivan valtavat punaiset, kuin ihan oikeat _huulet_.

Voiko niissä olla joku kasvain? Kun minusta vielä tuntuu, että toinen häpyhuuli on kasvanut viimeaikoina ja ne on silloin turvoksissa jotenkin omituisen rakkulaiset.. ja ne siis on silloin _todella isot_.

Niin ja olen raskaana.

Osaisko kukaan auttaa??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näitä ei ollut vaan virtsatien tulehdus. Lisäksi oli ruskehtavaa vuotia ja se kutina tosiaan tossa ulkosynnyttimissä.

Vierailija
2/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sitä nimittäin harvemmin kuin itse haluan.. mut 2-3viikossa kuitenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voi olla klamydia tai tippuri. Tai itseasiassa olen ihan varma, ettei oo mikään sukupuolitauti. ap

Vierailija
4/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekin lekuri ole nähny jos minkälaisia pimppejä työssään. Onhan se hoidettava ja selvitettävä mikä vaivaa.

Vierailija
5/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun sinkkuelämässäkin

Vierailija
6/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitauteja vaan testattiin silti kun noi voi kuulema olla vuosi kausia piilevänä. Tuskin kuitenkaan on sulla sukupuolitauti mutta kannattaa silti käydä näyttämässä jos lapsikin on tulossa. Jos ei olisi sitä kutinaa vaan ainoastaan suurentuneet/turvonneet häpyhuulet voisi olla ihan vaan raskaudesta johtuvia suonikohjuja häpyhuulissa. Mulla oli raskaus aikana tosi turvonnet häpyhuulet joka johtui siitä että niiden sisällä oli suonikohjut. Ne ei kyllä muuten oireilleet.

Vierailija
7/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei muuta kuin alat pestä Lactacydilla ja käytät jonkun hiivavoidekuurin. Raskaanaollessa pimppakin turpoaa, eli se ei ole ihan tavatontakaan, mutta hiivalta kuulostaa.

Vierailija
8/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eiköhän sekin lekuri ole nähny jos minkälaisia pimppejä työssään. Onhan se hoidettava ja selvitettävä mikä vaivaa.

Luulisi kyllä ainakin;). Mutta en vaan tiedä miksi on niin suuri kynnys. On erittäin hyvä lääkäri. Nuori mies. Mutta en ole kuitenkaan ihastunut siihen. Ja tyhmä kun olen, en kehtais toiselle lääkärille mennä, ettei se loukkaantuis ja luulis et pidän sitä huonona... Mut ihan oikeesti, tää mun pimppi on ihan karmee. Tarvis mennä korjausleikkaukseen. Meni ensimmäisessä synnytyksessä kieroon ommeltaessa... Ja jäi sillätavalla " auki" . Ja nyt vielä noi huulet tollaset rakkulaiset rypelöt:,(..

Tsempatkaa mua naiset sinne lääkäriin...

ap

Vierailija
9/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tulehdushan tuo on...

Vierailija
10/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla myös jonkun sortin allerginen reaktio... Itselläni nimittäin jotkut terveyssiteet saavat aikaan kutinan, turvotuksen ja lisääntyneen valkovuodon...

Vierailija
11/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, koska muuten sai vaihtaa pikkuhousut 3x päivässä ainakin..on niin runsas valkovuoto(aina ollut).

Vierailija:

Voisi olla myös jonkun sortin allerginen reaktio... Itselläni nimittäin jotkut terveyssiteet saavat aikaan kutinan, turvotuksen ja lisääntyneen valkovuodon...

Tuota allergiaa olen itsekkin ajatellut. Nyt kun muistelen, niin eilen en käyttänyt kuin aamupäivällä pikkuhousunsuojia. Ja tänään hirvee kutina. että voiskohan tulla sit pesuaineesta.. itse kun ajattelen, ei ainakaan ne pukkuhousunsuojat kutinaa lisää.. ap

Vierailija
12/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin tulee päivän parinkin viiveellä nuo kutinat ym jos jotain tiettyjä siteitä käytän... Siksi se onkin niin hankala yhdistää johonkin tiettyyn...

Ja oireet häviävät noin neljän päivän sisällä, kun on " lopettanu käytön" ... Tulipa hassusti sanottua ;)

Kokeile jotain eri merkkiä tai tee kankaisia suojia kokeeksi ja kokeile viikon tai parin ajan, onko apua... Suosittelen ;)

Vierailija
13/13 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on voinut olla sinulla vuosia tietämättäsi.