Kuka myöntää olevansa vapaaehtoisesti työtön?
Itse olen enkä häpeä yhtään. Yhteiskunnan vika, jos töitä tekemättä saa melkein saman rahan. Enkä ole käymässä mitään 3-5v kouluja sitä varten, että tienaisin enemmän, kun en ole perso rahalle tai krääsälle.
Kommentit (9)
Sehän on suomessa melkein rikos olla vapaaehtoisesti työtön. Yhteen oikeaan työpaikkaan on hakijoita kymmenistä satoihin. Siksi on aivan sama jos osa on vapaaehtoisesti työttömänä. Töitä ei yksinkertaisesti ole edes kaikille niitä haluaville.
Minä. Mieluummin toistaiseksi työtön, kuin työpaikkakiusaajien alistamisen kohteena. Yleensä vielä esimiesasemassa olevia. Hyvällä omallatunnolla kehuvat, kuinka omat lapset menestyy lukiossa yms.
Itse olen joutunut lykkäämään perheen perustamista, kun ei ole löytynyt hyvää työyhteisöä.
Minä. Vain kesän ajan. Teen sijaisuuksia päiväkodeissa ja nyt kesällä vuoroja ei ole. Viimeksi kesäkuun alussa ollut töissä ja ensi viikolla jatkuu taas työt.
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Juha Sipilä
Juhalla olisi kyllä varaa elellä sillä omalla omaisuudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Juha Sipilä
Juhalla olisi kyllä varaa elellä sillä omalla omaisuudellakin.
Nostaa silti soputumisrahaa eduskunnan jälkeen. Ihmettelen vaan että mihin hän voisi sillä rahalla sopeutua
Minä. Teen määräaikaisuuksia 7 kk vuodesta, kesälomakaudella en.
Minä olen! Tosin olen myös eläkkeellä ja samalla töissä SPR:n johdossa. Olen muuttanut Kontit hikipajoiksi. Samaa tein aikanaan Kelan johdossa. Olen niin herttainen täti hihihii
Minä aion joulun jälkeen, kun määräaikainen työsopimus päättyy, olla vapaaehtoisesti työtön ainakin vähän aikaa.