Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin että mieheni oli viimeinen ihminen joka tuntee minut ja on kiinnostunut minusta. Paitsi että hän ei ole

Vierailija
29.07.2023 |

Häntä ahdistaa jos olen surullinen tai vihainen, hän ei koskaan palaa mihinkään hankalaan tai tärkeään puheenaiheeseen, silti hän vakaasti uskoo olevansa minusta kiinnostunut koska hän inttää sitä kun sanon että emme koskaan puhu minusta. Koskaan hän ei vaikka sano että miksi ajattelet noin tai että mitä haluaisit että tekisin toisin. Heti kun tuosta keskustelusta pääsee luikertelemaan ulos niin hän ei siihen palaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikolla tarkoitin siis että kukaan muu tässä maailmassa ei enää tule olemaan utelias sen suhteen missä kasvoin, mitä ajattelen, minkälainen teini olin, mikä oli hurjin nuoruusmuistoni jne

Vierailija
2/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ei ole miestä. On vain trollin mielikuvitustarina miehestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei ole miestä. On vain trollin mielikuvitustarina miehestä...

En edes yritä ymmärtää mitä tämä tarkoittaa, mutta kiitän aiheeni nostamisesta.

Vierailija
4/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex aviomieheni oli samanlainen. Ei sitä kiinnostanut mikään minussa. Kunhan olin hiljaa ja pidin kodin siistinä ja olin seksiin käytettävissä silloin kun hänelle sopi niin se riitti ja enempi tutustuminen oli ehdottomasti kielletty. Hän kyllä sai puhua itsestään jos halusi, koska vain hänen asiansa oli tärkeitä. Näin jälkeenpäin ei ymmärrä miksi ihmeessä aloin tuollaiselle kotipiiaksi ja patjaksi.

Vierailija
5/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ihmiset yleensäkään halua kuunnella tuollaista itsekeskeistä vellomista. Ihmettelen, miten miehesi ollenkaan kestää seuraasi.

Vierailija
6/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan teidän sitten hyvä mennä pariterapiaan/avioliittoleirille?

Vierailija
7/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ihmiset yleensäkään halua kuunnella tuollaista itsekeskeistä vellomista. Ihmettelen, miten miehesi ollenkaan kestää seuraasi.

Oletko ihan ok?

Vierailija
8/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan teidän sitten hyvä mennä pariterapiaan/avioliittoleirille?

Ei se toimi tuollaisten kanssa koska se toinen ei halua tuntea puolisoaan millään tavalla. Ap:kin nyt vaan ottaa sen eron eikä ihmettele.

Vierailija
9/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että haluaa ymmärtää toista ihmistä, osoittaa kiinnostusta ja keskustelee ei ole itsekeskeistä vellomista

Vierailija
10/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex aviomieheni oli samanlainen. Ei sitä kiinnostanut mikään minussa. Kunhan olin hiljaa ja pidin kodin siistinä ja olin seksiin käytettävissä silloin kun hänelle sopi niin se riitti ja enempi tutustuminen oli ehdottomasti kielletty. Hän kyllä sai puhua itsestään jos halusi, koska vain hänen asiansa oli tärkeitä. Näin jälkeenpäin ei ymmärrä miksi ihmeessä aloin tuollaiselle kotipiiaksi ja patjaksi.

Naisena sitä haluaa uskoa, että se, että mies ylipäätään haluaa seurustella ja harrastaa seksiä tarkoittaa miehen osalta syvempää kiinnostusta (koska näinhän se naisten kohtalla on). Aika usein näin ei kuitenkaan ole, vaan miehelle nainen on kuin auto. Pakko nyt vain olla joku, silloinkin kun ajo-ominaisuudet ja ulkonäkö ei niin itseä miellyttäisikään.

Vierailija
11/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan luulee, että asia on käsitelty nyt. Voithan itse palata keskusteluun.

Jotkut ihmiset on aika itsekeskeisiä, eivätkä osaa ajatella toisen tunteita, vaikka heistä välittäisikin. Ehkä se on opittu lapsuudessa. Onko miehesi ainut lapsi?

Ehkä hän ei ole vaan tottunut puhumaan vaikeista asioista, suomalaiset on sellaisia.

-eri

En itsekään haluaisi palata takaisin hankalaan puheenaiheeseen.

Vierailija
12/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet jättänyt tuon taaksesi. Meillä on paljon hellyyttä ja halailua ja rakkautta kyllä. Kotitöitä tekee kummatkin. Meillä ei vaan ole mitään yhteistä suunnitelmaa, mies ei koskaan ole innoissaan mistään yhteisestä joka veisi aikaa tms. Ja ei tosiaan halua yhtään puhua minun voinnistani tai tunteistani tai koskaan palaa mihinkään keskusteluun suhteemme tilasta. Puhutaan hänestä, hänen voinnista jne jne

Vierailija
13/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sitä haluaa uskoa, että se, että mies ylipäätään haluaa seurustella ja harrastaa seksiä tarkoittaa miehen osalta syvempää kiinnostusta (koska näinhän se naisten kohtalla on). Aika usein näin ei kuitenkaan ole, vaan miehelle nainen on kuin auto. Pakko nyt vain olla joku, silloinkin kun ajo-ominaisuudet ja ulkonäkö ei niin itseä miellyttäisikään.

tämä voi olla totta nuoremmilla miehillä, mutta vanhemmilla, siis yli 40, ei .

Vierailija
14/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä voi olla totta nuoremmilla miehillä, mutta vanhemmilla, siis yli 40, ei .

Varmasti ihan totta. Nuorena naisetkin helpommin ajautuu suhteeseen, silloinkin kun suhteelle ei oikeastaan ole mitään sen kummempia edellytyksiä kuin toisen hyvä ulkonäkö tms.

Vierailija
15/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet jättänyt tuon taaksesi. Meillä on paljon hellyyttä ja halailua ja rakkautta kyllä. Kotitöitä tekee kummatkin. Meillä ei vaan ole mitään yhteistä suunnitelmaa, mies ei koskaan ole innoissaan mistään yhteisestä joka veisi aikaa tms. Ja ei tosiaan halua yhtään puhua minun voinnistani tai tunteistani tai koskaan palaa mihinkään keskusteluun suhteemme tilasta. Puhutaan

hänestä, hänen voinnista jne jne

Toi on aika surullista, jos mies ei ole kiinnostunut sun voinnista ollenkaan. Voisiko olla, että hän luulee kaiken olevan ok, koska et ilmaise asian olevan toisin? Vai onko hän kysymättä vaikka tietää sun voivan huonosti? Omasta olosta on paljon helpompi puhua, kun tietää itse mitä tuntee.

Vierailija
16/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan luulee, että asia on käsitelty nyt. Voithan itse palata keskusteluun.

Jotkut ihmiset on aika itsekeskeisiä, eivätkä osaa ajatella toisen tunteita, vaikka heistä välittäisikin. Ehkä se on opittu lapsuudessa. Onko miehesi ainut lapsi?

Ehkä hän ei ole vaan tottunut puhumaan vaikeista asioista, suomalaiset on sellaisia.

-eri

En itsekään haluaisi palata takaisin hankalaan puheenaiheeseen.

Nää keskustelut loppuu aina siihen että mies sanoo että ei jaksais puhua tästä nyt. Viime vuodet(!) lopetan aina sanomalla, että minä jään odottamaan kun palaat tähän aiheeseen. Sovitaanko niin? Ja sovitaan eikä hän palaa. Ja nykyään sanon senkin. Olen kertonut että minä ainakin henkilökohtaisesti en pystyisi olla ajattelematta jos hän lähestyisi sanomalla jotain sellaista mitä minä sanon. Mutta hän jatkaa silmää räpäyttämättä elämää.

Mies on nelilapsisen perheen esikoinen

Vierailija
17/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se oli hänenkin kanssaan. Heti uusi vaimo tilalle.

Vierailija
18/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet jättänyt tuon taaksesi. Meillä on paljon hellyyttä ja halailua ja rakkautta kyllä. Kotitöitä tekee kummatkin. Meillä ei vaan ole mitään yhteistä suunnitelmaa, mies ei koskaan ole innoissaan mistään yhteisestä joka veisi aikaa tms. Ja ei tosiaan halua yhtään puhua minun voinnistani tai tunteistani tai koskaan palaa mihinkään keskusteluun suhteemme tilasta. Puhutaan

hänestä, hänen voinnista jne jne

Toi on aika surullista, jos mies ei ole kiinnostunut sun voinnista ollenkaan. Voisiko olla, että hän luulee kaiken olevan ok, koska et ilmaise asian olevan toisin? Vai onko hän kysymättä vaikka tietää sun voivan huonosti? Omasta olosta on paljon helpompi puhua, kun tietää itse mitä tuntee.

Olen ihan suoraan ja toistuvasti sanonut kyllä, kerran olin aika pahassa jamassa ja silloin ärähti että pitää lopettaa. Outo reaktio kiltiltä ihmiseltä. Mutta ei siis mitään aikuismaista tukea, suruun saan olkapään, mutta aiheisiin ei koskaan palata

Vierailija
19/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojoo tämä valituskaan mitään auta, kiitos kun jaksoitte lukea kuitenkin :)

Vierailija
20/27 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi ymmärää sinua yhtãä sen enempää kuin sinä ketään toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän