Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiusaa?

Vierailija
29.07.2023 |

Esim jos olen koko päivän aamusta asti siivonnut, laittanut ruokaa ja ollut lasten kanssa retkellä, samalla kun mies jäänyt kotiin viettämään omaa aikaa n. 4 tunniksi. Toki jotain hänkin aamusta siivoili, mutta sai kuitenkin huilia iltapäivän. Tulen kotiin annan lapsille ruokaa ja sitten menen hetkeksi itse pötköttämään. Huom kello on jo yli 19 illalla enkä ole istunut koko päivän aikana muuta kun syömään kerran. Mies tietenkin jo hetken päästä aiheuttaa kohtauksen nuorimman lapsen kanssa, ei suostu antamaan lapselle jotain mitä hän pyytää, eikä sille ole mitään järkevää syytä. Sanoo vaan että äiti saa sitten tulla antamaan, hän ei anna. Aina sama juttu. Hän ei kestä sitä jos itse makoilen sängyssä, vaan pitää huolen että nousen ylös tavalla tai toisella, vaikka tänään sai juuri aiemmin omaa aikaa monta tuntia!! Mikä muu voi selittää tällaista käytöstä kuin ihan puhdas kiusaaminen? Olen tosi vihainen ja kyllästynyt tuohon mieheen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, meillä taitaa olla sama mies. Minä olen tulkinnut yksinkertaisesti itsekkyydeksi ja täydelliseksi empatiakyvyn puutteeksi. Itselleen sallii lepäämisen, mutta ei minulle. Nykyään en enää välitä siitä, lapset jo isoja. Mutta otti se päähän, kun olivat pieniä.

Miten osaat olla välittämättä? Onhan tuo jotenkin ihan vinksahtanutta!

Vierailija
22/24 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla topakka ja laittaa pellemiehen kotkotuksille stoppi. Miehen on parempi olla tossun alla kun taivasalla.

Mutta kun ei jaksa kokoajan vetää niitä rajoja! Olen aivan loppu! Jos en sitä tee, niin niitä poljetaan täysin sujuvasti tuntematta lainkaan huonoa omaatuntoa. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen täytyy olla topakka ja laittaa pellemiehen kotkotuksille stoppi. Miehen on parempi olla tossun alla kun taivasalla.

Mutta kun ei jaksa kokoajan vetää niitä rajoja! Olen aivan loppu! Jos en sitä tee, niin niitä poljetaan täysin sujuvasti tuntematta lainkaan huonoa omaatuntoa. T. Ap

Jos haluat helpon elämän niin sinun täytyy tehdä valintoja, jätä vaikea mies. Tai vedä vaikealle miehelle rajat. Vaikeasta miehestä ei oikein millään saa helppoa, valitsit itse vaikean miehen. Miehen täytyisi itse haluta muuttua eikä se nyt tunnu vaihtoehdolta, mies johonkin omaan hatutukseensa kiusaa sinua, ettei kummankaan elämä olisi helppoa. Kukaan ei ole luvannut, että elämä olisi oikeudenmukaista.

Vierailija
24/24 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsi tuntui menevän mukavasti ilman miestäkin. Mietihän oikeasti olisiko elämä mukavampaa ilman tuollaista kiusaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi