Mies kiusaa?
Esim jos olen koko päivän aamusta asti siivonnut, laittanut ruokaa ja ollut lasten kanssa retkellä, samalla kun mies jäänyt kotiin viettämään omaa aikaa n. 4 tunniksi. Toki jotain hänkin aamusta siivoili, mutta sai kuitenkin huilia iltapäivän. Tulen kotiin annan lapsille ruokaa ja sitten menen hetkeksi itse pötköttämään. Huom kello on jo yli 19 illalla enkä ole istunut koko päivän aikana muuta kun syömään kerran. Mies tietenkin jo hetken päästä aiheuttaa kohtauksen nuorimman lapsen kanssa, ei suostu antamaan lapselle jotain mitä hän pyytää, eikä sille ole mitään järkevää syytä. Sanoo vaan että äiti saa sitten tulla antamaan, hän ei anna. Aina sama juttu. Hän ei kestä sitä jos itse makoilen sängyssä, vaan pitää huolen että nousen ylös tavalla tai toisella, vaikka tänään sai juuri aiemmin omaa aikaa monta tuntia!! Mikä muu voi selittää tällaista käytöstä kuin ihan puhdas kiusaaminen? Olen tosi vihainen ja kyllästynyt tuohon mieheen!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sääli heteronaisia.
No niinpä. Olisinpa lesbo.
Mitä se lapsi sitten pyysi? Jotain herkkuja vai?
Hah, meillä taitaa olla sama mies. Minä olen tulkinnut yksinkertaisesti itsekkyydeksi ja täydelliseksi empatiakyvyn puutteeksi. Itselleen sallii lepäämisen, mutta ei minulle. Nykyään en enää välitä siitä, lapset jo isoja. Mutta otti se päähän, kun olivat pieniä.
Naisen täytyy olla topakka ja laittaa pellemiehen kotkotuksille stoppi. Miehen on parempi olla tossun alla kun taivasalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut herkkuja. Pyysi itse asiassa terveellisempää ruokaa iltapalaksi erikseen kuin mitä oltiin syöty siinä hetki aiemmin (pitsa). Mies ei vaan olisi jaksanut erikseen mitään laittaa. Lapsi myös tosi väsynyt kun oltiin pitkällä retkellä ja tottunut syömään usein tämän tietyn iltapalan. Mies vaan halusi siitäkin tehdä ongelman. Ymmärtäisin senkin jos haluaa pitää kiinni siitä että nyt syödään vaan sitä pitsaa loppuilta, mutta että pyytää äidin erikseen kuitenkin antamaan eri syömistä?! T. Ap
Ensikerralla lipsautat pienen valheen, että sulla on nyt pää kipeä ja huilaat sitä pois. Ja komennat sen ukon antamaan sen iltapalan tai muuttumaan iltapalaksi itse. Kohta lapsikin on jo sen verran iso, että osaa itse hoitaa iltapalansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että pyysi vaikka keittiöstä puulastaa leikkeihinsä, tai muuta vastaavaa jonka ei pitäisi olla mikään ongelma. Kyllä tuo kuulostaa vähän siltä että yrittää sysätä lastenhoidon äidille tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen täytyy olla topakka ja laittaa pellemiehen kotkotuksille stoppi. Miehen on parempi olla tossun alla kun taivasalla.
En ole ap, mutta tää on ehkä se mikä mua itseäni eniten tässä mieshommassa kyrsii: että naisen pitää huolehtia että mies ei perseile. Prkl mies huolehtikoon siitä ihan itse omassa korkeudessaan! Ei meillä naisillakaan ole mitään personal elämänopasta neuvomassa joka hetki miten vältytään olemasta täysi kusipää.
Juu, olen eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Mitö se tossun alla loppujen lopuksi edes tarkoittaa? Että mies hoitaa oman osuutensa ja aidosti arvostaa naistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitö se tossun alla loppujen lopuksi edes tarkoittaa? Että mies hoitaa oman osuutensa ja aidosti arvostaa naistaan?
Joka tapauksessa miehen on todellakin parempi olla suhteessa kuin sinkkuna. Ihan tutkittu juttu.
Kuulostaa siltä,, että miehellä on heikot vanhemmuustaidot. Nakittaa tilanteet lasten äidille, kun ei itse pärjää. Älä Ap puutu noihin tilanteisiin. Sano miehelle, että hoitaa tilanteen kuten parhaaksi näkee. Sano, että luotat häneen ja hän osaa kyllä. Ja sitten et anna enempää huomiota.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta tää on ehkä se mikä mua itseäni eniten tässä mieshommassa kyrsii: että naisen pitää huolehtia että mies ei perseile. Prkl mies huolehtikoon siitä ihan itse omassa korkeudessaan! Ei meillä naisillakaan ole mitään personal elämänopasta neuvomassa joka hetki miten vältytään olemasta täysi kusipää.
Juu, olen eronnut.
Niin, jos on rajaton tyyppi lähipiirissä niin sinä vedät rajat. Ellei se tyyppi itse pysty. Ihan sama suhteessa, sinä kerrot mihin asti joustat ja mihin jousto loppuu. Minulla on pitkiä suhteita muutama takana ja en ole se äiti, joka vuodesta toiseen odottaa äitienpäivänä itku silmässä, että mies muistaisi äitienpäivän. Sanon edellisenä päivänä, että vähintään kahvit, croissantit, kukat ja skumpat vuoteeseen yhdeksään mennessä, vähempi ei kelpaa. Toimii, marttyyrina en jaksa heilua.
Minä huolehdin, että elämäni on hyvää, kuka muu muka? Naisella on kaikkea, hyvät miehet ja rahaa
Kiukutteluhan ei muuta mitään, ap. Joudut ihan puhumaan sille tyypille ja kysymään miksi hän toimii noin, vaatimaan selitystä ja sitten kertomaan miten se sinua nyppii ja vaatimaan muutosta ja olemaan passaamatta silloin kun lepäät.
Ei näistä selviä puhumatta, eikä kyllä yleensä puhumallakaan, totta puhuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan tämän palstan naisia ei voi eikä pidä arvostaa, ilkeitä, nalkuttavia, itseään täynnä olevia pskaläjiä.
Vierailija kirjoitti:
Sääli heteronaisia.
Kannattaa etsiä miehensä jostain roskiksesta ja sitten yleistää kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa miehen on todellakin parempi olla suhteessa kuin sinkkuna. Ihan tutkittu juttu.
Ei. Ei. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei. Ei ole.
Kyllä on. Mies elää pidempään ja on onnellisempi parisuhteessa kuin sinkkuna. Naisilla tämä taas on toisinpäin!
Ei helvata. Mistä te näitä helmiä oikein löydätte. Huh.
Sääli heteronaisia.