Suomessa on jäykät deittimarkkinat
Naisten vaativuuden takia. Kahvilatreffit ovat työhaastattelua tylymmät ja mies joutuu vielä itse maksaa siitä.
Kommentit (42)
Itä-Euroopassa joutusit varaamaan ravintolan ja huoneen kylpylähotellista. Tääkö ei maksa?
Vierailija kirjoitti:
Itä-Euroopassa joutusit varaamaan ravintolan ja huoneen kylpylähotellista. Tääkö ei maksa?
Itä-Euroopassa on mahdollista mennä vain juttelemaan naisille ja aika usein nainen lähtee mukaan asunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Euroopassa on mahdollista mennä vain juttelemaan naisille ja aika usein nainen lähtee mukaan asunnolle.
Meeppä sit sinne
Luuletko, että ovat jäykät markkinat tämän näköiselle nuorelle herralle? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin no jos se ainoa keskustelu on hinnan sopiminen niin ei siinä kauaa mene. Tosin voit saada kaupanpäällisiä.
Tämä nainen juo kahvinsa yksin. Tee sinä samoin.
Niin, on se kamalaa että joutuu tekemään töitä naaraan hurmaamisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, on se kamalaa että joutuu tekemään töitä naaraan hurmaamisen eteen.
Katso viesti #5. On tilanteita, joissa nainen pyrkii kaikin keinoin hurmaamaan uroksen.
Miksi te tyydytte suominaisiin? Tokion Tinderi avasi minun silmäni sille, että naiset ovat parempia Japanissa. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä kun oon kuullut palstalta että nimenomaan suomalaisille naisille nauretaan kun ovat niin kevytkenkäisiä ja kaikki ulkomaiset naiset ovat laatunaisia. Mites tää nyt oikein sit menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin no jos se ainoa keskustelu on hinnan sopiminen niin ei siinä kauaa mene. Tosin voit saada kaupanpäällisiä.
Ja silti oot sinkku ja pysytkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tyydytte suominaisiin? Tokion Tinderi avasi minun silmäni sille, että naiset ovat parempia Japanissa. M28
Miten naiset ovat parempia Japanissa?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti kirjoittelet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinäkin täällä meidän siiderivalaiden ilona, päivästä toiseen. Hämmentävää. Etkö tiedä omaa parastasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että japanilaiset naiset on hulluja suomalaisiin miehiin, että ihan tavis saa siellä huomiota kauniilta naisilta. Onko se totta?
Suomessa valtavasti vihaisia incelnaisia. Selviää jo palstaa lukemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä kun oon kuullut palstalta että nimenomaan suomalaisille naisille nauretaan kun ovat niin kevytkenkäisiä ja kaikki ulkomaiset naiset ovat laatunaisia. Mites tää nyt oikein sit menee?
Sehän riippuu puhtaasti naisen aiemmasta kommentista. Mies on häilyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti kirjoittelet täällä?
Ei tämä ole Tinderi. Joten miksi en ärsyttäisi suomiakkoja? M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että japanilaiset naiset on hulluja suomalaisiin miehiin, että ihan tavis saa siellä huomiota kauniilta naisilta. Onko se totta?
Samaa olen kuullut 👍🏻
Jaa, mulla oli ainakin viimeksi oikein hauskaa naisen kanssa kahvilla.