Anne Kukkohovi asuu hotellissa
Kommentit (37)
No parempi hotellissa kuin veneen alla. Vai mitä tarkoitit?
Hotellin baarista saa joka ilta uuden miehen.
Jäin ihmettelemään, että mikä hotelli se on. Onko Helsingissä joku pensionaattityyppinen hotelli jossain? Mikä se on? Voisi olla ihan kiva asua sellaisessa.
Asuntohotelli, joita on Helsingissäkin ilmeisesti useampia..
Netistähän se selvisi, joku Noli-niminen Katajanokalla
Ei kun niitä on Sörnäisillä, Malmilla, Herttoniemessä ja Myyrmäessäkin. Hän sanoi aduvansa vähän syrjemmällä, eli jossain noissa muista varmaan.
Mutta Anne on voimaantunut. Hän reilusti kertoo julkisuudessa kaikille nuoremmille miekkosille että nyt on seksuaalisuus löydetty, vink vink, saa lähestyä niissä merkeissä, mituu -kortti on jätetty hetkeksi hotellin pöytälaatikkoon.
Jos asuu n 6 kk, se on n 2000 euroa kuukaudessa ja jos asuu vuoden, niin se on n 1400 kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Anne on voimaantunut. Hän reilusti kertoo julkisuudessa kaikille nuoremmille miekkosille että nyt on seksuaalisuus löydetty, vink vink, saa lähestyä niissä merkeissä, mituu -kortti on jätetty hetkeksi hotellin pöytälaatikkoon.
Mitä sitten, mikä on ongelmasi?
Olen Annen ikäinen ja jos minä eroan nykyisestä, niin kyllä minullekin kelpaavat hyvännäköiset miehet irtosuhteisiin. Jos niitä saa enemmän vihjaamalla lehdessä, niin tottakai se kannattaa.
Miten on varaa?
777 Eikös ne hänen bisnekset jotenkin huonosti mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu n 6 kk, se on n 2000 euroa kuukaudessa ja jos asuu vuoden, niin se on n 1400 kuukaudessa.
Kyllä on Annella hyvät tulot.
Vierailija kirjoitti:
Miten on varaa?
777 Eikös ne hänen bisnekset jotenkin huonosti mennyt.
Annella itsellään on rahaa. Yrityksellään vaan menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Omaa myös vahvan libidon.
Keski-ikäsillä naisilla usein on vahva libido varsinkin, kun eroaa pitkästä parisuhteesta, jossa mitä luultavimmin on ollut pulaa seksistä tai ainakin hyvästä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, mikä on ongelmasi?
Olen Annen ikäinen ja jos minä eroan nykyisestä, niin kyllä minullekin kelpaavat hyvännäköiset miehet irtosuhteisiin. Jos niitä saa enemmän vihjaamalla lehdessä, niin tottakai se kannattaa.
Hehe, oliko mainittu että olisi jokin ongelma asiassa? .. sieltä lipsahti nyt froidilainen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/388f6e3f-e19c-46a1-a7d8-20f9e6…
Erityis herkkä
https://www.lily.fi/blogit/toimitus/erityisherkka-anne-kukkohovi-vaisto…
Ajattelen Annea usein jopa roolimallina ja kannustavana esimerkkinä siitä, millaista elämä voisi parhaimmillaan olla eron jälkeen.
Ei ole muuten edes tullut mieleen, että jos matkustaa vaikka Lontooseen, niin voi laittaa siellä Tinderin päälle.
Tämä eukko rakastaa lehdissä olemista.