Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko loukkaantunut tästä?

Vierailija
30.08.2008 |

Olen ollut koko aikuisikäni siinä normaalipainon ylärajoilla (164 cm/n. 65 kg). Nyt olen laihtunut muutaman kilon ja tarkoitus olisi vielä hiukan tiristää pois. No, kaverini totesi, että laihdutus ei vaikuta siihen, kuinka kaunis olen, ja että minut on tarkoitettu vartaloltani reheväksi.

Minua tuo kommentti loukkasi. Vaikka olenkin aina ollut vähän pyöreä, en silti itse koe, että minut olisi sellaiseksi tarkoitettu. Lähinnä kyse on ollut elintavoista ja hallitsemattomasta tunnesyöppöydestä, jonka olen nyt alkanut saada kuriin.

Hän on itse laiha ja kaunis, eli kateudesta tuskin on kyse, mutta miksi pitää nollata toisen saavutus tuolla tavoin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että ystäväsi on kuitenkin kateellinen sinulle.Ehkä sinulla on jotain sellaista mitä hänellä ei ole ja nyt olet saavuttanut häntä jollakin tapaa liikaa. Luulisi hänen olevan iloinen puolestasi.

Vierailija
2/4 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko samoissa mitoissa enkä ole edes miettinyt laihdutusta... Harrastan kyllä liikuntaa melko paljon, eli kroppa on suht timmi, vaikka kiloja onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vain tuntuu, ettei kukaan ole koskaan sanonut minulle mitään noin ilkeää (joo, vähällä olen päässyt ilmeisesti). Minulla on ollut hyvä ja elinvoimainen ja iloinen olo tästä laihtumisesta ja liikunnan lisäämisestä johtuen, ja sitten ihminen, jonka olisin ajatellut tukevan minua, tokaisee noin. Hän kyllä tietää, ettei itsetuntoni ole mitään huippuluokkaa.

Neloselle (vai mikä se numero oli): en oikeastaan tiedä, mikä sai minut juuri nyt aloittamaan tämän kuntokuurin. Kai se on jotakin pelkoa siitä, että jos joskus vielä haluan olla hoikka, se on tehtävä nyt, alle kolmikymppisenä, kun kroppa ehkä muotoutuu helpommin laihtuessa.

ap

Vierailija
4/4 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi (entinen) ystäväni oli minusta kauniimpi (ja iloisempi) vähän pyöreänä, laihtuessaan muuttui hapannaamaksi, joka ei puhunut muusta kuin ruuasta ja laihtumisesta. Jos sullekkin on käymässä näin, ja se sun kaveri halusi vain sanoa, että olit ennen mukavampi.