Miten kestää tieto, että vaimolla ollut sama rakastaja 15 vuotta?
Hitonmoinen tieto. Vaikka olen rauhallinen mies, tämä tieto veti löhes ranteet paskaksi.,
Kommentit (32)
Musertava tieto 😥🥴
Karmeaa havahtua, että puoliso on pettänyt, ollut uskoton ja särkenyt sydämesi 💔
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo 8 vuotta suhde naimisissa olevaan mieheen, josta kukaan ei ikinä tätä pettämistä uskoisi. En kilpaile vaimon kanssa, olen puhtaasti kakkossijalla, emmekä koskaan riko heidän liittoaan. Olemme kaikessa hyvin varovaisia ja yhteydessä vain kun 100% riskitöntä, usein kuukausienkien taukoja.
Mies saa jotain, mikä muuten puuttuisi. Näin oikea liitto pysyy onnellisena, eikä siitä ole syytä lähteä. Itse en kauhean traumaattisen eron jälkeen pysty enää koskaan sitoutumaan parisuhteeseen.
En tuomitse siis AP:n puolisoa, ymmärrän, mutta hän on tehnyt suuren virheen tilanteen paljastumisessa. Tuosta voi silti päästä jatkamaan parisuhdetta, mutta vain ap:n ehdoilla. Puolisolla ei ole enää pelimerkkejä.
N47
Oot kyllä täysin idiootti, kun kuvittelet vielä kaiken kukkuraksi olevasi jokin hyväntekijä. Sylettää kyllä tommoset paskat, ja puhun nyt teistä molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tieto kuin 15 eri panoa yhdessä vuodessa.
Ehdottomasti samaa mieltä. Jos toinen on uskoton niin siihen liittyy aina tautiriski. Yksi vakirakastaja on paljon pienempi riski kuin vaihtuvat suhteet.
Vakavan keskustelun paikka tietenkin. Sitten mietitään että halutaanko enää jatkaa yhdessä ja jos niin millaisin ehdoin. Avoin suhde ei todellakaan sovi kaikille. Vanhemmillani sellainen oli aikanaan ja yhdessä ovat pysynyeet > 60 vuotta mutta pikemminkin ystävinä kuin avoioparina.
Sellasia ne naiset on. Läpimätiä kaikki . Ei mitään hyvyyttä .
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sikoja siksi vaikea tuntea sympatiaa.
Älä yleistä yhden tai muutaman perusteella
Seksielämä kukoisti sinun ja vaimosi kanssa etkä huomannut mitään.
Olisin itse täysin musertunut tuollaisen tullessa ilmi.
Ei tuollaisesta voi päästä yli, en mä ainakaan.
AP, sä ansaitset parempaa! Nyt pidä omia puoliasi ja ajattele omaa parastasi!
Miten tämä tuli ilmi?
Tunnustiko vaimo itse vai jäikö kiinni? Kuinka aktiivisesti he ovat tapailleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo 8 vuotta suhde naimisissa olevaan mieheen, josta kukaan ei ikinä tätä pettämistä uskoisi. En kilpaile vaimon kanssa, olen puhtaasti kakkossijalla, emmekä koskaan riko heidän liittoaan. Olemme kaikessa hyvin varovaisia ja yhteydessä vain kun 100% riskitöntä, usein kuukausienkien taukoja.
Mies saa jotain, mikä muuten puuttuisi. Näin oikea liitto pysyy onnellisena, eikä siitä ole syytä lähteä. Itse en kauhean traumaattisen eron jälkeen pysty enää koskaan sitoutumaan parisuhteeseen.
En tuomitse siis AP:n puolisoa, ymmärrän, mutta hän on tehnyt suuren virheen tilanteen paljastumisessa. Tuosta voi silti päästä jatkamaan parisuhdetta, mutta vain ap:n ehdoilla. Puolisolla ei ole enää pelimerkkejä.
N47
Oot kyllä täysin idiootti, kun kuvittelet vielä kaiken kukkuraksi olevasi jokin hyväntekijä. Sylettää kyllä tommoset paskat, ja puhun nyt teistä molemmista.
Sama. Jotenkin äärimmäisen vastenmielinen ajatus, että ihmistä vedätetään vuosikausia tuolla tavalla, ja sitten vielä vedättäjät uskottelevat itselleen olevansa oikein hyväntekijöitä kun pidetään valheessa elävä ihminen onnellisena.
Kuulkaa, valheessa on helppo kenen tahansa olla onnellinen. Valheen kanssa ei tarvitse neuvotella tai tehdä kompromissia. Mutta onko kysytty ihmiseltä itseltään, elääkö hän mieluummin. onnellista valhetta vai todellista aitoa elämää kupruineen päivineen?
Vierailija kirjoitti:
Sellasia ne naiset on. Läpimätiä kaikki . Ei mitään hyvyyttä .
Kyllä niitä naisiakin petetään, jätetään, käytetään hyväksi, mutta myöskään silloin sinä et tunne vahingossakaan mitään empatiaa naisia kohtaan, vaan syytät heitä väärän miehen valitsemisesta ja sitä miestä et syytä yhtään mistään. Se, että tuntisit naisia kohtaan vastaavaa empatiaa kuin aloituksen kirjoittajaa, on maailman viimeinen ihme, jota ei tule tapahtumaan koskaan.
Hienoa toki, että edes aloittajaa kohtaan tunnet empatiaa, vaikka se määräytyykin sukupuolen perusteella.
Sain päivän naurut 🤣
Kiitos 🤗