Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeneet egokuoleman?

Vierailija
29.07.2023 |

Minkä ikäisenä? Minkä seurauksena? Jätetään nyt kaikki päihdekeskustelu pois tästä ketjusta en hae sitä.
Minulla tämä tapahtui kun koin vakavan trauman ja tein elämäntaparemontin. Vanha minä kuoli kokonaan, kaikki se ulkokuori ja elämä mitä olin ennen elänyt, se elämän kovettama ulkokuori. Tilalle tuli empatia ja ymmärrys. Pelottava kokemus mutta uusilla korteilla mennään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisin välein. Ennen sitä sanottiin ikäkriisiksi. Kysymys on asioiden syvällisemmästä ymmärtämisestä iän ja kokemuksen myötä. Vanhan minän on siksi kuoltava että uusi voi jatkaa elämää.

Vierailija
2/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtui viina urheiluun. Tänään tosin aion ottaa muutaman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen vale kuin puhtaalta pöydältä aloittaminen.

Vierailija
4/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekokuoleman enemmänkin!

Vierailija
5/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paitsi psykedeelien kautta joten en avaa asiaa enempää.

Vierailija
6/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kolmekymppisenä vakavasti, jonka seurauksena meni lopulta ihan koko elämä uusiksi, kun tajusin että en ole enää /edes halua olla tai voi olla sama ihminen kuin ennen sairastumista. Se tuntui siltä kuin olisin siihen asti nukkunut ja sitten herännyt ja nähnyt kaiken ensimmäisen kerran sellaisena kuin asiat ja ihmiset ovat, eikä miten olin kaiken aiemmin nähnyt.

Vierailija
7/7 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egokuolema tarkoittaa kyllä jotain ihan muuta kuin perus uusi alku tai puhtaalta pöydältä aloittaminen. Sen jälkeen egoa ei yksinkertaisesti enää ole, jolloin suhtautuminen kaikkeen muuttuu ihan täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan