Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi KAIKKI nakija jattavat aina minulle vastaamatta tai sitten eivat jostain syysta nae mulle mitaan? Ja mina jos kukaan olisin avun tarpeessa...

Vierailija
15.12.2006 |

No jos joku tämän viestin huomaa ja osaa kertoa mitä näkee/tuntee niin enemmän kun mielellään tietäisin vähän mihin tämä elämäni on menossa.. Neuvoja otan myös vastaan.

Terveisin: epätoivoinen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin osaan jonkun verran " nähdä" , mutta itselleni en osaa katsoa.

Jos vaan joku auttaisi kerrankin?

ap

Vierailija
2/11 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon elämä opettaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kysyä että olenko raskaana. Siihen voi vaan vastata juu tai ei, ja 50 % mahdollisuus että osuu oikeaan. Jos kysyt vaan että katsoisitko mulle, sen näkijän pitäis keksiä koko juttu ihan itse. Siinähän viimeistään paljastuis huijariksi tai ylipäänsä paljastuis minkälaista _soopaa_ koko touhu on. Annas kun vielä karjun päälle: SOOPAAAAAAA. En tajua miten viitsitte aikaanne tuhlata.

Vierailija
4/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntyä. Pelkkä ajatus riittää. Sinulla on vahva suojelus vaikka sinusta ei aina siltä tunnu. Vaikeudet vahvistavat sinua, kun katselet niitä " ulkoapäin" . Olet ihmisten auttaja ja jos sinulla ei olisi näitä kokemuksia et pystyisi olemaan tukena muille. Ennen syntymää näemme tehtävämme. Niiden joukossa jossa kuljeemme olemme kuin suurta perhettä. (Meidän on käytävä itsemme kanssa joskus pohjalla oivaltaaksemme elämän viisaus)

Hassua sinähän tiedät jo tämän kaiken sisimässäsi.

Ps: mikä on se asia joka estää solmuja aukeamasta?

Vierailija
5/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ihmisten auttaja -jutunkin nappasit ap:n viesteistä, mitään muuta henkilökohtaista tuossa ei ollut.

Vierailija
6/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla itsellä on kykyjä. Lyödäänkö vetoa että tekstini oli hänelle tuttua.

Hän itse voi kuvailla minut ja tehdä ennustuksen. Tosipaikan tullen hän ei ole mikään itkupilli;-)

Ap hyvä voit vaapasti kertoa minusta mitä näet.

Vierailija
7/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että vastattavaa ei vaan ole.

Vierailija
8/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tuleva näyttää niin kaamealta ettei kukaan halua mulle sitä kertoa.. ap

Vierailija
9/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, että rahahuolesi helpottavat samoin elämäntilanteesi. Saat kauan haaveilemasi asian toteutettua, kun vain uskallat astua kynnyksen yli. Suhteessasi vanhempiisi näen vaikeuksia, jotka eivät ihan heti aukea. Työkuvioissasi näen selkeää parannusta, Muutoksia näkyy monella saralla-kenties jopa ihan uuden työn? Elät suuren myllerryksen aikaa, ja helpointa sinun olisikin keskittyä avaamaan solmut yksi kerrallaan. Ja vielä: Rakkauselämäsi on valmis elpymään, enää tarvitaan sinulta rohkeutta ja luottamusta laittaa itsesi peliin.

Vierailija
10/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahuolet? VAikeuksia vanhempieni kanssa, eipä ole eikä tule.. Koskaan ollut mitään ongelmia, niin läheiset ja lämpivät välit olleet aina.

Työkuviot, mikä työ missä? En ole töihin menossa vuosiin enkä vuosiin, enkä töitä ole koskaan tehnytkään!

Rakkauselämä elpymään? hmm..

Ehkä asia nyt on sit niin että näkijät eivät minulle näe.. :/ Harmi.

ap

Vierailija:

Näen, että rahahuolesi helpottavat samoin elämäntilanteesi. Saat kauan haaveilemasi asian toteutettua, kun vain uskallat astua kynnyksen yli. Suhteessasi vanhempiisi näen vaikeuksia, jotka eivät ihan heti aukea. Työkuvioissasi näen selkeää parannusta, Muutoksia näkyy monella saralla-kenties jopa ihan uuden työn? Elät suuren myllerryksen aikaa, ja helpointa sinun olisikin keskittyä avaamaan solmut yksi kerrallaan. Ja vielä: Rakkauselämäsi on valmis elpymään, enää tarvitaan sinulta rohkeutta ja luottamusta laittaa itsesi peliin.

Vierailija
11/11 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ita ketjuja tossa montakin missä minulle ei vastattu...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan