Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, ei sitten edes yhtään tykkäystä profiilikuvaankaan.

Vierailija
29.07.2023 |

Kai sitä on sitten niin ruma ja muutenkin paska ettei edes mitään tsemppitykkäystä kukaan viitsi heittää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se ei välttämättä ole näkynyt kenellekään! Meillä mies päivitti jokin aikaa sitten profiilikuvan, eikä siihen tullut yhtään tykkäystä, vaikka yleensä tulee. Menin katsomaan oman facebookin kautta niin se ei näkynyt uutisvirrassa. Hän laittoi sen testinä uudelleen (asetuksien mukaan kuva on julkinen), mutta ei edelleenkään näkynyt uutisvirrassa. En tiedä, miksi. Jos ei yhtään tykkäystä tule, niin sit ei näy muille. Kyllä aina joku tykkää. Oletko aktiivinen facebookissa? Mieheni ei todellakaan ole.

Ei näissä ole huomionhausta kyse. Kyllä se nyt vähän ihmetyttää, jos ainotakaan reaktiota ei postaukseen, kuvaan tms tule. 

Vierailija
42/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollutkaan missään somealustalla, koska FB:ssäkin mulla olisi max. 5 kaveria. En mä mitään tuntemattomia haluaisi kavereiksenikin somessakaan ja ainoa syy miksi menisin sinne, olisi joidenkin tapahtumien tms. ryhmien seuraaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne tykkäykset tietysti jotakin kertoo siitä onko esimerkiksi pidetty henkilö.

Ihan juuri tätä. Tai lähinnä suosittu. Minulle kerran yksi ihminen sanoi, ettei tykkää jonkun kuvista koska hän on nobody. Ilmeisesti nobodeja ei pitäisi olla olemassa.

Kertoo tuon sanojasta myös jotakin. Arvottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Aika moni arvottaa. Mietin myös että minkä elämän osion nobody. Työelämän? Menestyksen? Perseennuolennan? Stautuksen? Normaaliuden? Tämän on ihan suora kiusaamisformaatti; ei tykätä susta kun et ole _jotakin_. Ihmisyyden nobadius?

Yksi syy on myös kateus. Paras ystäväni ei edes ole FB:ssa, enkä itse edes ole siellä ihmisten takia. Saisin muutenkin jutella vuorokaudet läpeensä yksityisesti, mutta en edes vastaa viesteihin kuin joskus. Ihmiset eivät ole tylsistä linkeistäni tippaakaan kiinnostuneita, mutta he ovat minusta kiinnostuneita yksityisesti. Minä taas en ole kiinnostunut ihmisistä, vaan asioista. Olen ihan kauhea ja itsekäs ihminen. FB ei ole kaltaisiani varten.

Vierailija
44/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi satoja uusia kaveripyyntöjä, mutta en ota niitä enää vastaan. Jaksatteko te muut ihan oikeasti hölöttää kaiket päivät ihmisten kanssa???

Vierailija
45/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että tykkäykset eivät merkkaa mitään. Sinä olet kaunis juuri omana itsenäsi

Niin juuri,

Mihin sä tarvitset muiden keinotekoisia peukkutykkäyksiä? Ole ylpeästi oma itsesi, ja kasvata vähän sietokykyä tuollaisille mitättömille asioille. Kyllä sun ystävät sua arvostaa oikeassa elämässä.

Kannattaa muuten poistaa tuollaiset tykkäämiset ym. kokonaan, niin ei tarvitse miettiä montako peukkua tuli jne.

Vierailija
46/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuin somesta tämän... Keinotekoisuuden takia. Alkoi tuntumaan, että kaikki mitä tein, oli vain peukkujen/huomion toivossa, päivitin profiilikuvan jotta saisin tykkäyksiä/näkyvyyttä, latasin kuvia tykkäyksien toivossa jne. Useimmat tykkäykset tulivat muutenkin ihmisiltä, joiden kanssa olen aktiivisesti tekemisissä irl, en tiedä, homman turhuus vaan löi vasten kasvoja eräänä päivänä.

Vierailija
47/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Facebookin syötteissä näkyy nykyään vain mainoksia ja jotain random-videoita yms. Kavereiden julkaisut tulevat joskus päivien viiveellä esille, jos silloinkaan. Pitäisi jokaisen kaverin profiili käydä erikseen läpi, jos haluaa pysyä kartalla.

Vierailija
48/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että tykkäykset eivät merkkaa mitään. Sinä olet kaunis juuri omana itsenäsi

Niin juuri,

Mihin sä tarvitset muiden keinotekoisia peukkutykkäyksiä? Ole ylpeästi oma itsesi, ja kasvata vähän sietokykyä tuollaisille mitättömille asioille. Kyllä sun ystävät sua arvostaa oikeassa elämässä.

Kannattaa muuten poistaa tuollaiset tykkäämiset ym. kokonaan, niin ei tarvitse miettiä montako peukkua tuli jne.

Niin no, kun ei ole ystäviä tai ketään oikeassa elämässä, niin kai sitä kaipaa että somessa olisi jotenkin näkyvä kuten ne muutkin ihmiset.

Vierailija
49/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tykkäyksiä ulkomaalaisilta naisilta jotka sitten lähettää viestin että haluavat tavata jos vaan lähetän rahaa niille lentolippuun.

Vierailija
50/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ongelma mitä somettomana ei ole, aaah autuutta (joo viisastelija, en laske tätä vauvaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän