Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, ei sitten edes yhtään tykkäystä profiilikuvaankaan.

Vierailija
29.07.2023 |

Kai sitä on sitten niin ruma ja muutenkin paska ettei edes mitään tsemppitykkäystä kukaan viitsi heittää.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain noloa toivoa tykkäyksiä omalle kuvalleen. En itse tykkää kenenkään profiilikuvista. En minä valitse ystäviäni ulkonäön perusteella, enkä ala heitä sen osalta kehumaan. Itselläni on profiilikuvassa eläin. Enkä odota, että kukaan tykkää siitäkään.

Vierailija
22/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei facen algoritmit enää näytä mitään kiinnostavaa kuten kuvien päivityksiä.

Tai jos näyttää niin se on jo monta päivää sitten julkaistu eikä siihen enää kehtaa kommentoida tai tykätä. Pidetään pian jonain stalkkerina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että tykkäykset eivät merkkaa mitään. Sinä olet kaunis juuri omana itsenäsi

Ni, kyllähän ne näyttää Aapeelle merkitsevän, paljon.

Siitä olen samaa mieltä, että olet aapee just hyvä.

Millaista painoa ja merkitystä niille oikkupeukuille antaa, niin se on kiinni omasta päästä.

Voisihan sitä antaa enempi merkitystä vaikka luonnolle tai sellaisille ihmisille,, joita tapaa missä vaan.

Itse sitä kai valitsee, mitä törkeänä pitäää?

Omaa hyvinvointiaan? Miten tukea omaa hyvinvointiaan?Kuin siihen voi itse vaikuttaa?

Onhan valinnan paikkoja.

Vierailija
24/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähdin myös Facesta, koska koin kiusaamisena kuvieni ignooraamisen. Ja sitähän se olikin. En pidä näihin ihmisiin enää yhteyttä.

Joo sitä joskus miettii että eikö kukaan näe että joku on yksinäinen kun se päivittää vaikka vuosia kuvia tai juttujaan niin ettei löydy kuin 1 tai 2 tykkääjää jos sitäkään. Vai eikö kukaan välitä? Minä ainakin välitän ja tykkäilen ihan vaan siksi että toiselle tulisi hyvä mieli. Ei ne supersuositut niinkään tarvitse mun peukkuja, vaan just ne joilla ei ole ketään. Tosin kai siinä vanhat traumat puskee esiin, että lohduttaakohan se mun huomio edes ketään.

Muistaahan sitä koulusta kun meni kaveriksi usein sille uudelle ja syrjitylle, ja veti sitä porukkaan ja kohta huomasi että ne muut ovatkin bestiksiä ja sut on jätetty syrjään.

Vierailija
25/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vain noloa toivoa tykkäyksiä omalle kuvalleen. En itse tykkää kenenkään profiilikuvista. En minä valitse ystäviäni ulkonäön perusteella, enkä ala heitä sen osalta kehumaan. Itselläni on profiilikuvassa eläin. Enkä odota, että kukaan tykkää siitäkään.

Joo mutta kun ihmiset toimivat niin. Vaikka joku laittaisi profiilikuvakseen kuvan jostain kukista niin löytyy kymmeniä peukuttamaan, koska ne jotenkin tykkää henkilöstä.

Vaikka ois kuin seinäänjuossut kuva itsestä, ei siinä ulkonäköä kehuta tykkäämällä.

Ja sitten jotkut onnistuu vaikka 5 vuotta päivittämään kuvaansa tai muita juttujaan niin ettei kukaan sitä peukkua paina. Olenko vain niin paska ettei kukaan tykkää?

Siinä miettii että jaahas, onko tämä vaan mun yksityinen päiväkirja... no samapa se niin, joku mun kuileman jälkeen ehkä eksyy sivulle ja katsoo että kappas vaan, tuo on 20 vuotta tänne jotain silloin tälllöin laitellut, eikä juuri koskaan ketään ole kiinnostanut.

Ap

Vierailija
26/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän itse omaa profiilikuvaa tyyliin vuoden välein. Viimeksi kun päivitin, niin sain varmaan kymmenen kommenttia missä minun ulkonäköä kehuttiin. Olin ihan äimän käkenä että mitä hittoa?! Minua alkoi hävettää, että laitoin yleensä ottaen sen kuvan, sillä en todellakaan odota mitään kommentteja ulkonäöstäni. Se oli ihan tavallinen kuva naamastani ilman mitään filttereitä tai muikisteluja. Mun oli pakko tarkistaa kuvaani useamman kerran sen jälkeen, että mitä siinä oli niin ihmeellistä..

Vierailija
27/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö kuva vain kavereille vai kaikille? En laita koskaan tykkäyksiä avoimiin julkaisuihin. 

Vierailija
28/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kenenkään profiilikuvasta tykätä, kun jotkut vaihtaa yhtenään. Nopeasti ohi vaan. Muutenkin käyn vain kerran viikossa Facebookissa ja nopeasti vaan vilkaisen päivitykset. Monien päivitykset jäävät varmaan huomaamatta. Nykyään Facebook näyttää vaan tiettyjen kavereiden julkaisut, ilmeisesti johtuu algoritmeista.  Parin kaverin julkaisut käyn katsomassa sitten erikseen. 

Vierailija
29/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tykkäykset tietysti jotakin kertoo siitä onko esimerkiksi pidetty henkilö.

Vierailija
30/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne tykkäykset tietysti jotakin kertoo siitä onko esimerkiksi pidetty henkilö.

Ihan juuri tätä. Tai lähinnä suosittu. Minulle kerran yksi ihminen sanoi, ettei tykkää jonkun kuvista koska hän on nobody. Ilmeisesti nobodeja ei pitäisi olla olemassa.

Vierailija
31/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan juuri tätä. Tai lähinnä suosittu. Minulle kerran yksi ihminen sanoi, ettei tykkää jonkun kuvista koska hän on nobody. Ilmeisesti nobodeja ei pitäisi olla olemassa.

Kertoo tuon sanojasta myös jotakin. Arvottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
32/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso itseäsi peiliin ja anna itsellesi tykkäys! Somen peukuilla ei ole mitään merkitystä, mutta koukuttavat ihmisen silti, järkyttävää mitä jotkut tekee esim muokkaa vartaloaan somehuomion takia. Nykyaika on hullua.

Vierailija
33/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitän itse omaa profiilikuvaa tyyliin vuoden välein. Viimeksi kun päivitin, niin sain varmaan kymmenen kommenttia missä minun ulkonäköä kehuttiin. Olin ihan äimän käkenä että mitä hittoa?! Minua alkoi hävettää, että laitoin yleensä ottaen sen kuvan, sillä en todellakaan odota mitään kommentteja ulkonäöstäni. Se oli ihan tavallinen kuva naamastani ilman mitään filttereitä tai muikisteluja. Mun oli pakko tarkistaa kuvaani useamman kerran sen jälkeen, että mitä siinä oli niin ihmeellistä..

Minä en kehuja odota, tai siis ne olisivat outoja. Tai olihan se yksi lyhyt kausi jolloin sain muutamassa päivässä ulkomaisia kaveripyyntöjä jonkun 50 tai jotain, ja kehuja muutamaan kuvaan muka.

Olen siis jo keski-ikäinen. Mutta peukutellaan niitä muita keski-ikäisiäkin.

Minä kävin kuvaani nyt läpi että onko siinä jotain noloa jäänyt minulta huomaamatta. Hammastahnaa suupielissä tai näkeekö jostain heijastuksesta ettei mulla ollut housuja jalassa, näkyykö hilse tai naamakarvat... meikkiä en ole koskaan profiilikuvaan laittanut... mutta en huomaa mitään outoa. Kukaan ei vain tykkää musta, kaikki vaieten kääntyy pois. Vai onko sitten niin että ne jotka luonnossa ovat viime vuosina nähneet niin katsovat että eihän tuo tuolta näytä :) kun olen vaan niin hyvä kuvaaja 🤣

Toisaalta niitäkään ei juuri ole jotka olisivat luonnossa nähneet muutamaan vuoteen ainakaan. Taitaa muuten olla 1 kavereissa oleva naapuri jonka näin ehkä vuosi sitten.

Edes sukulaiset eivät ole nähneet varmaan ehkä viiteen vuoteen.

Vierailija
34/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on saada kehuja/sydämiä sellaiselta joka on naureskellut selän takana toiselle.

Vierailija
35/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tuon sanojasta myös jotakin. Arvottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi.

Aika moni arvottaa. Mietin myös että minkä elämän osion nobody. Työelämän? Menestyksen? Perseennuolennan? Stautuksen? Normaaliuden? Tämän on ihan suora kiusaamisformaatti; ei tykätä susta kun et ole _jotakin_. Ihmisyyden nobadius?

Vierailija
36/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullista naisten jopa vanhempien sellaisten kauhea tarve saada hyväksyntää somessa. Mistä mahtaa johtua. Itsellä miehenä ei onneksi moista tarvetta ole.

Vierailija
37/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kehuja odota, tai siis ne olisivat outoja. Tai olihan se yksi lyhyt kausi jolloin sain muutamassa päivässä ulkomaisia kaveripyyntöjä jonkun 50 tai jotain, ja kehuja muutamaan kuvaan muka.

Olen siis jo keski-ikäinen. Mutta peukutellaan niitä muita keski-ikäisiäkin.

Minä kävin kuvaani nyt läpi että onko siinä jotain noloa jäänyt minulta huomaamatta. Hammastahnaa suupielissä tai näkeekö jostain heijastuksesta ettei mulla ollut housuja jalassa, näkyykö hilse tai naamakarvat... meikkiä en ole koskaan profiilikuvaan laittanut... mutta en huomaa mitään outoa. Kukaan ei vain tykkää musta, kaikki vaieten kääntyy pois. Vai onko sitten niin että ne jotka luonnossa ovat viime vuosina nähneet niin katsovat että eihän tuo tuolta näytä :) kun olen vaan niin hyvä kuvaaja 🤣

Toisaalta niitäkään ei juuri ole jotka olisivat luonnossa nähneet muutamaan vuoteen ainakaan. Taitaa muuten olla 1 kavereissa oleva naapuri jonka näin ehkä vuosi sitten.

Edes sukulaiset eivät ole nähneet varmaan ehkä viiteen vuoteen.

Oletko ollut hyvin vähän tai harvoin facessa? Peukutatko tai kommentoitko itse minimaalisesti siellä?

Aika usein facessa näkee sitä, että profiilikuva tai muu itsestä postattu kuva ei vastaa todellisuutta. Käytetään överisti filttereitä ja muokataan itseään muutenkin hoikemmaksi. Sellaiset kuvat on kiusallisia ts. peukutan ehkä, mutta kiusallisia lukea, kun joku etäinen sukulainen kehuu, että onpas neito kaunistunut iän myötä, mutta todellisuus on jtkn ihan muuta. Itsekin menin joskus tuohon vipuun, kun sukulaistyttö oli kuvassa hoikka kaunotar, mutta sitten kun näin hänet livenä, niin naamastani paistoi varmaankin ihmetys kilometrin päähän. Tämä nyt ei varmaan sinun kohdallasi ole ap se syy.

Vierailija
38/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ikinä kenenkään kuvista. Ja minunkaan kuvista ei voi tykätä. Helppoa.

Vierailija
39/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullista naisten jopa vanhempien sellaisten kauhea tarve saada hyväksyntää somessa. Mistä mahtaa johtua. Itsellä miehenä ei onneksi moista tarvetta ole.

Ai ei? No ainakin mä tunnen miehiä joilla on hirveä tarve saada hyväksyntää ja kavereiksi nuoria nättejä naisia sadoittain. Postaillaan paikkakuntaryhmiin monta kertaa viikossa jne.

Vierailija
40/50 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisillä sellainen motiivi, että he ovat siellä esittelemässä itseään?

Miksi? En tajua tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän