Jaha, ei sitten edes yhtään tykkäystä profiilikuvaankaan.
Kai sitä on sitten niin ruma ja muutenkin paska ettei edes mitään tsemppitykkäystä kukaan viitsi heittää.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Alluuuuuu
Ei, minä olen nainen. Vanha nainen joo, mutta eikö just pitäis saada tsemppitykkäys kaikilta some"kavereilta"?
Kaikki muutkin näkyy saavan peukkuja profiilikuviinsa, minä taidan olla ainoa joka voi sen päivittää saamatta yhtään, siis yhtään peukkua.
Kyllä minäkin laitan somekavereille, niillekin joita en edes tunne vaikka kuinka on taas samanlainen keski-ikäisen ukon kuva siinä neonvärisessä työtakissaan. Miksei sekään laita minulle? Ei siskonikaan? Ei naapurit? Ei KUKAAN. Ei edes se 30 vuotta vamhempi papparainen joka minua kyllä on yrittänyt iskeä?
Hei ehkä mä oon jo kuollut, ja siksi mä oon näkymätön? Hei, kuuleeks kukaan?
Eikö sitte kuilema ees muuta tätä paskaa, tänne kämppään vaan jäin ja samat saatanan star trekin jaksot vaan pyörii läppäriltä...
Vierailija kirjoitti:
Harmi homma.
No kyllähän se vähän sattuu. Ettei ketään kiinnosta edes tsempata. Vois poistua kaikista kanavista mutta sitten ei enää tietäisi mitä edes tapahtuu kun ei mitään sosiaalisia kontakteja.
Samat fiilikset oli usein, kun vielä olin facessa. Nyt en ole enää pariin vuoteen ollut eikä ikävä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alluuuuuu
Ei, minä olen nainen. Vanha nainen joo, mutta eikö just pitäis saada tsemppitykkäys kaikilta some"kavereilta"?
Kaikki muutkin näkyy saavan peukkuja profiilikuviinsa, minä taidan olla ainoa joka voi sen päivittää saamatta yhtään, siis yhtään peukkua.
Kyllä minäkin laitan somekavereille, niillekin joita en edes tunne vaikka kuinka on taas samanlainen keski-ikäisen ukon kuva siinä neonvärisessä työtakissaan. Miksei sekään laita minulle? Ei siskonikaan? Ei naapurit? Ei KUKAAN. Ei edes se 30 vuotta vamhempi papparainen joka minua kyllä on yrittänyt iskeä?
Miksi sulla on kavereina ihmisiä, joita et edes tunne?
Ootko varma, että kuvan päivitys on näkynyt muiden uutisvirrassa? Joskus ei selvästikään näy, en tiedä miksi ei. Olen huomannut sen joidenkin kaverien kohdalla, jotka vaihtaneet kuvansa mutta päivitys ei näy muiden käyttäjien uutisvirrassa.
Nää algoritmit ei aina näytä kuvia.
Tsemppiä sulle, olet tärkeä ja arvokas!
Onko sulla kenties näkyvyys asetuksena vain sinä? Silloin näkyy vain kuva mutta kukaan ei voi kommentoida eikä tykätä
Muista, että tykkäykset eivät merkkaa mitään. Sinä olet kaunis juuri omana itsenäsi
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kenties näkyvyys asetuksena vain sinä? Silloin näkyy vain kuva mutta kukaan ei voi kommentoida eikä tykätä
No tuskin. Ei se ainakaan automaattiasetus ole.
Päivitätkö useinkin sitä pärstääsi? Johtuuko siitä. Ylitarjonta?
Itse en enää juuri käytä FB:tä, ja tykkäyksiä en juuri saa. Enkä enää edes päivittele. Enkä käy fb:ssä.
Mutta tiktokin puolella yksi kommnettini sai jopa 11 000 tykkäystä. Ja puolivillaiset videotkin saa jopa seuraajia.. vaikka en niitä kaipaa.
Siellä siis saa peukkuja helpommin.
Fb on vähän ollutta ja mennyttä.
Mutta välillä kyllä ihmettelin,kun esim joku saattaa laittaa jonkun todella BASIC päivityksen tyyliin:"moi" ja saa sata tykkäystä
Itse en muuten pidä profiilikuvista,koska näkyy muillekin ne tykkäykset. Tai jos siinä on se maapallon kuva.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitte kuilema ees muuta tätä paskaa, tänne kämppään vaan jäin ja samat saatanan star trekin jaksot vaan pyörii läppäriltä...
🤣 Anteeks. Hauska ainakin oot :'D Laita tuo sinne faceen niille "kavereillesi". Ehkä pällit tajuaa.
Mä laitan sulle tykkäyksen tähän. yläpeukku
Kiitokset vastanneille. Nauroin, ja vähän itkinkin kun illalla näitä luin.
Ja joo, mulla on jokunen kaveri joita en tunne, olen joskus hyväksynyt kun ei mulla muuten ois kuin yhden käden sormilla laskettava määrä. Ei mua tutut ole pyytäneet juuri koskaan. Tai mulla ei niitä olekaan oikein.
Ja ei, en laita kuvia jatkuvasti.
Taitaa olla jo vuosi kun olen pärstäni laittanut, ajattelin vain että ehkä on jo syytä päivittää vanhenemisen merkit, varsinkin kun deittipalstoillekin menin liittymään. Ettei nyt kukaan vanhan kuvan perusteella ainakaan luule liikoja. Toisaalta kyllä olen perhanan hyvä ottamaan kuvia enkä kyllä sitä raatorehellistäkään laita :D
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan sulle tykkäyksen tähän. yläpeukku
Kiitos sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitte kuilema ees muuta tätä paskaa, tänne kämppään vaan jäin ja samat saatanan star trekin jaksot vaan pyörii läppäriltä...🤣 Anteeks. Hauska ainakin oot :'D Laita tuo sinne faceen niille "kavereillesi". Ehkä pällit tajuaa.
Kiitos! Ei tuo nyt ollut kovin hauskaa mutta mun päämäärä usein on olla hauska :) kiva jos onnistuin hauskuuttamaan vähänkään :)
Minä lähdin myös Facesta, koska koin kiusaamisena kuvieni ignooraamisen. Ja sitähän se olikin. En pidä näihin ihmisiin enää yhteyttä.
Alluuuuuu