Sateinen päivä - mitä tehdä
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Elokuu on kyllä ihan kesäkuukausi. Ei syksy ala vielä pitkään aikaan.
Voi olla mutta tuolla ulkona näyttää ja tuntuu syksylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silitin just äsken. Kohta ehkä pyyhin pölyjä. Sitten kun on siistiä on kiva laittaa syyskoristeita esille.
Mitä mä just luin?
En tiedä. Kerro?
Olethan nytkin palstailemassa, jatka samaan malliin. Provoile vaikka.
En tiedä, missäpäin asut, mutta ainakin täällä pk-seudulla on ihan lämmin. Kävin äsken bussilla kauppakeskuksessa. Lyhythihainen t-paita hupparin alla ja tuli ihan hiki. Jotenkin tosi hiostava ilma, vaikka on kuitenkin vain +17 astetta. Kohta pitää lähteä viemään koira ulos. Mulla olisi kunnon sadevarusteetkin, mutta koska ulkona ei ole kylmä, mua ei pieni kastuminen haittaa.
Mä olen Espoossa, ja sataa ja on kylmä. Välillä sataa ihan kaatamalla, välilä vähemmän.
Kävelin ulkona tavalliset 10 000 askelta. Kumpparit jalassa ei mitenkään nautittava elämys.
Nyt ajattelin keittää teetä, lueskella ja painua unille. Illalla otan unilääkkeen yöunta turvaamaan. Jos vielä huomenna on yhtä pas*a sää, niin menen kauppaan ja ostan alkoholia viihdykkeeksi (en ole juonut pisaraakaan melkein kymmeneen vuoteen).
Etsi youtubesta joku uudenlainen jumppavideo mitä et ole ennen tehnyt. Keittele kahvia, katso elokuvia tai etsi joku mielenkiintoinen uus sarja.
Käy saunassa ja siivoile samalla saunaa ja kylppäriä, tee hoitoja itsellesi.
Kokeile jotain uutta reseptiä, vaikka vähän työläämpääkin, kun on aikaa.
Pyöräilykin on sateella kivaa. Kypärä päähän ni ei pää kastu, ja pyörä puhdistuu jos se on likainen 😄
Keitin nakkisoppaa. Lähdin koiran kanssa sienestämään ilman sadevaatteita, rönttötakilla. Kun tuolla on lämmin, niin sadevaatteissa tulee kuuma, rönttötakki saa kastua, ei haittaa. Laitoin sen sitten kuivumaan verannalle. Kohta menen saunaan ja uimaan.
Sitten kaivan pakastimesta jäätelöä ja katson telkkaa, suoratoistopalveluita tai jotain ja kudon sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tyhjentää ja siivota vaatekaappeja syksyä varten. Tehdä inventaario, tarvitseeko ostaa jotain uutta, korjata entisiä tai poistaa rikkinäisiä korjaamiskelvottomia käytöstä.
Mutta lähden ulos, kun sade lakkaa.
Hae lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.
Heheh.
Mä tiskasin ja pesin pyykkiä. Sitten kävin sateesta huolimatta pienellä kävelyllä saappaineni, ja kaupassa. Ostin sipsejä. Aion löhötä sohvalla koko illan ja tuijottaa telkkaria, vaikkei sieltä tulisi mitään kiinnostavaa. Ei mitään luksusta, mutta tällasella kelillä ei meinaa jaksaa mitään. On ihan voimaton olo.
Naiminen on ihan kiva harrastus. Sitä on kiva kölliä lopuksi peiton alla kun on vähän viileää.
Siivoillut, nyppinyt kukkia, kastellut kukkapurkkeja, jotka ovat terassin katoksen alla. Illemmalla sauna päälle ja raidoitan hiukseni. Avaan viinipullon, viimeinen viikonloppu lomaa ja Inhottaa mennä töihin. Keksin vaikka mitä touhua, että ajatukset eivät veisi töihin. Huominen pahin päivä, kun tietää, että työt alkavat ja ei saa nukuttua. 😱
Itse olen lukenut,ottanut päikkärit.Tein hyvää ruokaa ja sytyttelin kynttilöitä.
Kohta mennään grillikatokseen savustamaan lohta.
Ihmisiä voi nähdä sateellakin. Ja useammalla on silloin aikaa kun eivät ole niin menossa ulkona.
Koiran kanssa ulkona koko päivän. Se rakastaa sadetta,koiralle jokainen sää on mainio ulkoilusää. Sitten kun tullaan sisälle,käärin sen vanhaan lakanaan. Kyllä turkki taas kiiltää! Takkaan tuli ja omat rönttövaatteet kuivumaan. Takassa lämmitän hyvää ruokaa ja kuuntelen musiikkia ja katselen kun koira nukkuu tyytyväisenä.
En jaksa tehdä mitään muuta kuin lukea, selata nettiä. Jos olisi aurinkoinen päivä, kävisin lisäksi kävelyllä. Ikävää kun lomalla on tällaisia sääpäiviä :(
Vierailija kirjoitti:
Käy lenkillä sateella. Ei se vesi sinua vahingoita.
Mitä iloa on märillä vaatteilla lenkkeillä? Ulkoilutan koiraani sateellakin, mutta kyllä mulla on sadevaatteet sekä koiralla jopa sadeviitta. Ei se sade vahingoita, mutta ei se mukavalta tunnu vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy lenkillä sateella. Ei se vesi sinua vahingoita.
Mitä iloa on märillä vaatteilla lenkkeillä? Ulkoilutan koiraani sateellakin, mutta kyllä mulla on sadevaatteet sekä koiralla jopa sadeviitta. Ei se sade vahingoita, mutta ei se mukavalta tunnu vaatteissa.
Koiralla pidän sadeviittaa, että on vähemmän kuivattavaa, kun tullaan sisälle, mutta kyllä koirakin mieluummin viitta päällä ulkoilee sateella kuin ilman. Toisekseen ei tule sitä märän hajua.
Mulla on valopalloketjuja ja kynttilöitä. Ostan ehkä jonkun krysanteemin pöydälle ja teen jotain asetelmia. Lisään tyynyjä ja filtin sohvalle, että siihen on kiva käpertyä kutomaan tai lukemaan. Ajattelin myös ostaa yhden jalkalampun lisää. Syksyllä ja talvella tarvii valoa enemmän.