Sateinen päivä - mitä tehdä
Kommentit (50)
Olemme siivonneet koko päivän. Miehellä loppuu loma enkä halua että kaikki jää taas minun kontolleni.
Voisi tyhjentää ja siivota vaatekaappeja syksyä varten. Tehdä inventaario, tarvitseeko ostaa jotain uutta, korjata entisiä tai poistaa rikkinäisiä korjaamiskelvottomia käytöstä.
Mutta lähden ulos, kun sade lakkaa.
Silitin just äsken. Kohta ehkä pyyhin pölyjä. Sitten kun on siistiä on kiva laittaa syyskoristeita esille.
Tee tunnustelevaa liikkumista asunnossa. Aisti. Jos tulee vastaan pieni kohde jota järjestellä, se voi olla kivaa. Entä video, kirja, lepo. Lähikauppa tai jälkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tyhjentää ja siivota vaatekaappeja syksyä varten. Tehdä inventaario, tarvitseeko ostaa jotain uutta, korjata entisiä tai poistaa rikkinäisiä korjaamiskelvottomia käytöstä.
Mutta lähden ulos, kun sade lakkaa.
Ei sade lopu tänään. Sataa vaan enemmän iltaa kohden.
Osta kunnon sadekamppeet, niin seuraavana sateisena päivänä pääset ulos. Se olisi itsellekin aika hyvä idea...
Vierailija kirjoitti:
Silitin just äsken. Kohta ehkä pyyhin pölyjä. Sitten kun on siistiä on kiva laittaa syyskoristeita esille.
En ole koskaan ajatellut kunnolla että syksylläkin voi olla koristeita. Vaikka sisustusvideoita tullut katsottua. Hyvä idea yleensä, jos keksii mitä. t. eri
Elokuu on kyllä ihan kesäkuukausi. Ei syksy ala vielä pitkään aikaan.
Minä katselen tyytyväisenä ikkunasta vastaistutettuja kasveja ja mietin miten ei tarvitse ainakaan tänään itse kantaa vettä. Toisaalta mietin miten kohta joutuu ruohoa taas leikkaamaan. Suo siellä, vetelä täällä...
Vähän yli 5km kävelylenkki tuli tehtyä.Välillä satoi vettä aivan kaatamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lähden ulos, kun sade lakkaa.Ei sade lopu tänään. Sataa vaan enemmän iltaa kohden.
Tuohan on paikkakuntakohtaista. Joillakin ei sada ollenkaan, joillakin sataa kaatamalla tai vähän.
Mua ei yleensä sade haittaa, mutta nykyään olen jotenkin heti ihan koomassa jos ei näy aurinkoa ja sinistä taivasta. Tänäänkin kitannut parin tunnin välein kahvia jos vaikka virkistyisi, vaikka nukuin yöllä ihan hyvin. Onkohan joku ikäjuttu? Kiva talvi taas tulossa.
Aikani odottelin sateen loppua, mutta sitten riitti, halusin ulos, halusin happea. Ihan uskomattoman ihana oli metsässä kävely sateella! Suosittelen kaikille. Nyt virkistäytynein mielin kaappeja siivoamaan ja sen jälkeen käpertyminen peiton alle kirjan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut kunnolla että syksylläkin voi olla koristeita. Vaikka sisustusvideoita tullut katsottua. Hyvä idea yleensä, jos keksii mitä. t. eri
Kausivalot ja syksyisen värikkäitä tekstiilejä ja maljakoita, joihin laittaa värikkäitä puunoksia tai syksyn kukkia tms.
-eri
En keksi sellaisia sadevarusteita että ulkona olisi miellyttävä olla. Millasia teillä on?
On mulla sadetakkia, sadeviittaa, saappaita, varjoja jne mutta kastun aina tai vähintäänkin tulee kylmä.
Sateella ei voi tehdä kuin kahta asiaa ja huor*t eivät pidä kortinpeluusta.
Henry Miller
Hiljaiseloa Clichyssä
Vierailija kirjoitti:
Aikani odottelin sateen loppua, mutta sitten riitti, halusin ulos, halusin happea. Ihan uskomattoman ihana oli metsässä kävely sateella! Suosittelen kaikille. Nyt virkistäytynein mielin kaappeja siivoamaan ja sen jälkeen käpertyminen peiton alle kirjan kanssa.
Lähtisin, jos olisi vettä kestävät kengät, siis muut kuin saappaat. Saappaat on liukkaat ja eteneminen hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Mä laitoin ruokaa ja luen kirjaa partsilla. Kiva kuunnella sadetta ja olla kuivassa.