Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso timanttisormus ja vaatimaton pukeutuminen

Vierailija
29.07.2023 |

Rakastan yksinkertaisia koruja ja olen aina visioinut korujeni kruununjalokiveksi tulevan kihla- tai vihkisormukseni. Haluaisin ohuen kultarinkulan kylkeen näyttävän solitaire-timantin (>0,5ct) ja nyt mietin kehtaako sellaisella edes kulkea kadulla vai vaatiiko esimerkiksi karaatin sormus muuten todella ylellisen tyylin, ettei sormus näytä kornilta? Timantin koko ei ole tapauksessani rahasta kiinni.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi. Harva edes noteeraa sitä sormusta, ja mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
2/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mitkä arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Mielestäni arvoissani ei ole tässä suhteessa vikaa. En pidä kaikista ruumiinosistani, mutta käsistäni tykkään ja niissä iso kivi näyttäisi nätiltä ja sopisi muuten asusteisiini hyvin, vaikka pukeutumisena ei ole muuten kovin näyttävä. En vain halua näyttää mauttomalta näyttävä sormus sormessani.

Vierailija
4/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tämä tuli mieleen. Mymmeli löytää timanttisormuksen ja muokaa elämänsä sen mukaiseksi

Vierailija
5/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva humblebrag

Mutta liikkuuko tyhjyyttään kumisevassa päässä muu kuin materia?

Vierailija
6/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tämä tuli mieleen. Mymmeli löytää timanttisormuksen ja muokaa elämänsä sen mukaiseksi

Haha, kiitos tästä! :) ap

Vierailija
7/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vihkisormuksena solitaire-sormus ja tyylini on aika yksinkertainen, toki en minkään treenikuteiden kanssa pidä sormista.!

Vierailija
8/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihan millainen sormus haluat sillä ostit millaisen tahansa, on se vääränlainen jonkun mielestä. 

Vierailija
9/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin ison kiven ja paljon pieniä, mutta mallin, joka ei ole sellainen kruunu/nyrkkirauta, vaan sileää mallia, joka sopii sporttistenkin vaatteiden kanssa.

Vierailija
10/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva humblebrag

Mutta liikkuuko tyhjyyttään kumisevassa päässä muu kuin materia?

Ymmärrän, että pidät "ongelmaani" humblebragina, mutta asenteesi toisaalta osoittaa sen, että muut ihmiset saattavat tuomita/arvottaa muita tälläisten asioiden perusteella. Nytkin automaattisesti ajattelit, että pääni kumisee tyhjyyttä ja olen aivoton materialisti. Juuri tälläisiä mielikuvia en kaipaa. Ap

Vierailija
11/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sopii. Älä mieti liikaa. Sormuksen piä olla sellainen että tulee iloiseksi kun näkee sen.

Vierailija
12/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 0.5 timanttisormus aina sormessa eikä mitään väliä miten pukeudun. Harva sitä edes huomaa ja jos huomaavatkin, eivät sano mitään. 

Osta just sellainen kun haluat! Elämä on liian lyhyt miettiäkseen mitä muut ajattelee.

Vierailija
13/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostat sen kivan. Se sitten sopii sinulle on sinulla ylläsi tyylikästä tai ulkoiluvaatetta tai sitten vanha venahtanut villapusero.

Oma kriteerini oli aikoinaan että ei sellaista sormusta, joka tarttuu villapaitaan. Mies osti sormuksen, jossa on viisi pientä timanttia. Just mun tyylinen eikä muuten ole tarttunut villapaitaan. :-D

Vierailija
14/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät itse sormuksistasi.Meille ei,eikä muille kulu: Kuinka kallis tai halpa se on.Moni ei tunne sormuksien kivä.Itsellä on sormus joissa 3 kiveä valkosafiiria, sanonut noille muka rikaille,jotka leveilevät koruilla: On timattia.Mene läpi.

Vierailija
15/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan samaa! Meinasin kommentoida mutta ehdit ensin.

Vierailija
16/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kaunis kahden karaatin solitaire-timanttisormus, joka on talvisin täysin käyttökelvoton. Koska se takertuu kiinni käsineisiin, mun pitää kulkea pakkassäässä paljain sormin, mikäli haluan käyttää sitä:(

Vierailija
17/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sopii. Älä mieti liikaa. Sormuksen piä olla sellainen että tulee iloiseksi kun näkee sen.

Kiitos, tämä on hyvä ohjenuora. :) Emme siis ole mieheni kanssa mitään miljonäärejä, mutta olemme saaneet todella hyvän summan rahaa jo nuorina säästöön minkä lisäksi meillä on tuloihin nähden varsin maltilliset kulut arjessa. Tähän olisi nyt varaa törsätä. Ap

Vierailija
18/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikaraattisen briljantin halkaisija on 5 mm, 1-karaattisen 6 mm. Eli mistään isosta kivestä ei ole kyse. Itselläni on noita kolme kappaletta, eivät näytä isoilta sormissa.

Vierailija
19/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä elää elämääsi noin tyhjänpäiväisen ongelman kanssa.

Vierailija
20/46 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ehdottomasti pitää ostaa koko vaatekaappi sitten täyteen kalliita luksusvaatteita, parempi auto, kartano ja purjevene, ei tuollaista muuten mitenkään voi. Parasta sitten pistää mieskin vaihtoon samalla, upgrade.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme