Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hellannupit puhtaiksi?

Vierailija
29.07.2023 |

Mulla on aina likaiset, en saa niitä hohtavan puhtaiksi. Niksejä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irroitan ja laitan astianpesukoneeseen. Vuosia pessyt näin eikä ainakaan vielä ole ruostuneet.

Vierailija
22/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, ovatko nupit irrotettavat vai ei? En viitsisi repiä niitä irti vain huomatakseni, ettei hella toimi enää...

Se rasvainen köntsä mitä niihin nopeasti kertyy muuten lähtee etikalla tosi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kullinnupin saa hohtavan puhtaaksi?

Vierailija
24/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa liesiä, joissa ne eivät ole irrotettavia. Ehkä 7:lla oli sellainen.

Kaikissa liesissä joissa on nupit ne ovat hyvin yksinkertaisesti irrotettavia. Ostatko joka kerta uuden lieden kun nuppi menee jostakin syystä (en ole kyllä koskaan kuullut näin tapahtuvan) rikki vai uuden nupin?

Vierailija
25/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käytän veitseä apunani ja nuppi lähtee hyvin.Työnnän sen  ruokailussa käytetävän veitsen kärjen nupin ja lieden väissä olevaan hitusen pieneen väliin.

FYI veitsi-sana taipuu partitiivissa veistä eikä 'veitseä'.

Hyvin oleellinen asia tässä viestissä... Mutta tiesitkös sitä, että monikon genetiivissä on kaksi mahdollista muotoa, veitsien ja veisten. Niin ihmeellinen on meidän äidinkielemme.

Minä käytän samaa tekniikkaa kuin ensimmäinen kirjoittaja. Vetisi ujutetaan sinne nupin alle ja kitkutellaan nuppi irti, nuppi liotetaan, putsataan sienellä, kuivataan, lykätään takaisin paikalleen.

Vierailija
26/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Muscle auttaa eikä tarvitse kuin pyyhkäistä kevyesti pikku suihkauksen jälkeen. Älä käytä muoviin mitään hankaavia sieniä, saat naarmuja niihin, ja lika tarttuu vielä lujempaan. Mr. Muscle on ollut vuosikymmeniä mun luottotuote keittiön siivoukseen. Roskasangotkin hoituu tuosta vaan. Anna vaikuttaa hetken ja pyyhi. Muuten liesituuletin putsaantuu kevyesti sillä. Osta siis keittiöön tarkoitettu suihkupullo.

Vierailija
27/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hellassa on hipaisukytkimet, miten ne revitään irti?

Aloituksessa kysyttiin nupeista.

Sinun kytkimet kannattaa pyyhkiä heti kun niihin menee likaa. Tuoreeltaan.

Vierailija
28/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ne astianpesukoneessa.

Vierailija
29/31 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha liesi ja käytän niiden levyjen reunojen ja nuppien puhdistukseen vauvojen/lasten kosteuspyyhkeitä. Ovat tehokkaita. 

Vierailija
30/31 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneessa puhdistuvat.

Vierailija
31/31 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanha liesi ja käytän niiden levyjen reunojen ja nuppien puhdistukseen vauvojen/lasten kosteuspyyhkeitä. Ovat tehokkaita. 

Ja näitä käytetään vauvojen herkälle iholle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä