Olen 37v mies ja haaveilen perheen perustamisesta...Mistä voisin löydää naisen kumppaniksi?
Tinder ei selvästikään ole hyvä vaihtoehto sitä kokeilleena.
Tarkoitus on myös perustaa ydinperhe, eli naisen pitäisi olla lapseton myös.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on siinä mielessä haastava maa koska täällä on miehiä paljon enemmän kuin naisia joten miehiä jää auttamatta paljon sinkuiksi ja ikisinkuiksi. Toivoisin että suomeen tulisi ulkomailta naisia myös eikä aina miehiä koska suomessa on miehiä jo enemmän.
🤮🤮🤢että kehitysmaista pitäisi tuoda naisia aikamies- vsnhoillepojille pilluiksi. O K S E T T A V A A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on siinä mielessä haastava maa koska täällä on miehiä paljon enemmän kuin naisia joten miehiä jää auttamatta paljon sinkuiksi ja ikisinkuiksi. Toivoisin että suomeen tulisi ulkomailta naisia myös eikä aina miehiä koska suomessa on miehiä jo enemmän.
🤮🤮🤢että kehitysmaista pitäisi tuoda naisia aikamies- vsnhoillepojille pilluiksi. O K S E T T A V A A
Vaimoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te +/- 40-vuotiaat olette aiemmin tehneet, kun vasta nyt heräätte "perustamaan perhettä"?
Eiköhän isojako ole jo tehty ja lapsiperhe-elämää viettävät ne, jotka sitä ovat arvostaneet ja halunneet jo ennen keski-ikää.
Olen nauttinut elämästä silloin kun siitä saa eniten irti. Mikäli tekee lapset ensin vapaus koittaa vasta eläkeiässä eikä siitä silloin enää mitään iloa ole.
Tarkoitus on että elämästä nautitaan myös niiden lasten kanssa. Ei kannata haluta perhettä ja lapsia jos tuntuu että elämä ei ole enää sitten mukavaa. Itse sain lapset nuorina, nautin todella lapsiperheajasta ja nyt alle viiskymppisenä minulla on aikuiset lapset, ura, valtavasti ihania kokemuksia matkailusta ja harrastuksista ja parikymmentävuotta eläkeikään. Vai tartoitko elämä on nautinnollista lähinnä kun juo kaljaa poikien kanssa golfkentällä ja etelässä? Silloin ei kannata lapsia hankkia vaan jatkaa sitä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Iskelmä- tai Rockristeilyltä
Kalevankisoista
Hämeen keskiaikaisviikoilta
VenetsialaisiltaTeema kävely Ukkohallaan tms paikkan
Extream runLavatansseista
Messukeskuksesta
Näissä paikoissa saisi olla pinssi tai jokin muu vastaava millä kerrotaan onko vapaa tai varattu.
On ärsyttävää kiinnostua henkilöstä josta käy arvuuttelemaan voiko lähestyä vai ei voi. On ajan haaskausta lähestyä varattua. Ja voimavarojen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te +/- 40-vuotiaat olette aiemmin tehneet, kun vasta nyt heräätte "perustamaan perhettä"?
Eiköhän isojako ole jo tehty ja lapsiperhe-elämää viettävät ne, jotka sitä ovat arvostaneet ja halunneet jo ennen keski-ikää.
Jokaisen henkilön historia on varmasti erinlainen. Omalla kohdalla olin parisuhteessa koko aikuis iän jossa yritettiin lasta, mutta luoja ei sallinut sitä meille. Parisuhde päättyi kymmenien vuosien jälkeen, mutta ei lapsi haaveet. Joten deittaillessa oli kaksi päämäärää kumppani jonka kanssa voisi perustaa perhe. Tämä onneksi toteutui minun kohdalla.
Joten minä en "herännyt" vasta nelilymppisenä perustamaan perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nauttinut elämästä silloin kun siitä saa eniten irti. Mikäli tekee lapset ensin vapaus koittaa vasta eläkeiässä eikä siitä silloin enää mitään iloa ole.
Tarkoitus on että elämästä nautitaan myös niiden lasten kanssa. Ei kannata haluta perhettä ja lapsia jos tuntuu että elämä ei ole enää sitten mukavaa. Itse sain lapset nuorina, nautin todella lapsiperheajasta ja nyt alle viiskymppisenä minulla on aikuiset lapset, ura, valtavasti ihania kokemuksia matkailusta ja harrastuksista ja parikymmentävuotta eläkeikään. Vai tartoitko elämä on nautinnollista lähinnä kun juo kaljaa poikien kanssa golfkentällä ja etelässä? Silloin ei kannata lapsia hankkia vaan jatkaa sitä samaa.
Siinähän se on kun lasten kanssa ei voi nauttia mistään koska lasten aktiviteetit on tylsiä, lapset on tylsiä.
Itsekästä tuossa vaiheessa. Sinun siemenet on jo mätiä. Jos mahdollisesta lapsestasi välität ollenkaan, jätät se tekemättä tai käytät luovutettuja sukusoluja.
Ap: n mielenkiinto varmaan lopahtaisi siihen kun saisi ottamansa naikkosen pökittyä paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä on ollut myös pari tapausta, jossa lasta kovasti halunnut mies jättääkin perheen kun lapset ovat pieniä, koska lapsiperhe-elämä olikin niin paljon rankempaa kuin oli ajatellut.
En usko hetkeäkään, että kyseiset miehet ovat noin sanoneet/ajatelleet.
No eivät varmastikaan ole ajatelleet siinä vaiheessa kun hankkivat sen perheen, mutta on se aikamoinen elämänmuutos jos on 30 vuotta istunut koneella luurit päässä ja sitten joutuukin ihan toiseen maailmaan jossa ei voikkaan napista painamalla taikoa vaimoa tai lapsia kadoksiin.
Joo ja näiden maailmassa vaimo vaan lentää Suomeen kaatopaikalla asuvan tyhjätaskun luo. Ei ja ei. Syy miksi pitkään neljän seinän sisällä viihtyneelle suositellaan Marttoja tai aikuisopintoja johtuu puhtaasti siitä ettet joudu huijatuksi. Ihmisen on tervettä omata perustason sosiaalisia taitoja, joita saadaan opinnoista/harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä on ollut myös pari tapausta, jossa lasta kovasti halunnut mies jättääkin perheen kun lapset ovat pieniä, koska lapsiperhe-elämä olikin niin paljon rankempaa kuin oli ajatellut.
No eivät varmastikaan ole ajatelleet siinä vaiheessa kun hankkivat sen perheen, mutta on se aikamoinen elämänmuutos jos on 30 vuotta istunut koneella luurit päässä ja sitten joutuukin ihan toiseen maailmaan jossa ei voikkaan napista painamalla taikoa vaimoa tai lapsia kadoksiin.
Eiköhän ne naiset ole saaneet täsmälleen omaa tasoaan vastaavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei tavismiehet meinaa kelvata koska naiset yliarvioivat tasonsa.
Tämä ei pidä paikkaansa, tästä asiasta on ihan riittävästi keskusteltu täällä: asia on päinvastoin, eli te miehet yliarvipitte oman tasonne. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komeampia, ja siksi yrittävät iskeä irmtseään huomattavasti paremman näköisiä naisia. Johtunee testosteronista.
Kyllähän se miehille pettymys tulee kun ei onnistu, ja ketäs úlimiehet syyttää: naisia. Teillä se suurin syy siihen, että ette saa naisia on tuo misogyynisyys. Se näkyy jopa täällä palstalla.
Kylläpäs sinä vaikutat ennakkoluulottomalta ja rakkautesi miehiä kohtaan suorastaan hehkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkaansa, tästä asiasta on ihan riittävästi keskusteltu täällä: asia on päinvastoin, eli te miehet yliarvipitte oman tasonne. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa komeampia, ja siksi yrittävät iskeä irmtseään huomattavasti paremman näköisiä naisia. Johtunee testosteronista.
Kyllähän se miehille pettymys tulee kun ei onnistu, ja ketäs úlimiehet syyttää: naisia. Teillä se suurin syy siihen, että ette saa naisia on tuo misogyynisyys. Se näkyy jopa täällä palstalla.
Kylläpäs sinä vaikutat ennakkoluulottomalta ja rakkautesi miehiä kohtaan suorastaan hehkuu.
Minkä takia teidän maailmassa miehen ei tarvitse tehdä mitään? Naiselle kyllä sanotaan hoidata pääsi ja kroppasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi syy, miksi nämä +30- vuotiaat lapsettomat poikamiehet eivät ole haluttuja isiksi. Naiset suosivat mieluummin miehiä, joilla on jo lapsia, koska tietävät, että mies on kykenevä pitämään jäljeläisistään huolta.
No eivät muuten suosi. Jos sellainen 30+ ikäinen nainen on liikkeellä perheellistymismielessä niin se etsii ensisijaisesti tasan tarkkaan lapsettomia miehiä. Miksi ehdoin tahdoin hankkiutua johonkin uusperhesirkukseen, kun vaihtoehtojakin vielä on? Itse swaippasin kaikki eroisät tuon ikäisenä vasuriin, en siksi ettenkö pitäisi lapsista vaan juuri siksi että halusin omia.
Ajatelkaa, viiden vuoden päästä tää on edelleen kyselemässä tätä asiaa täällä joka viikko. "Olen 42-vuotias mies ja haluaisin löytää naisen..." Ja kymmenen, "olen 47-vuotias mies ja haluaisin tavata naisen..." Koko ajan suurenee se tarvittava ikäero siihen synnytysikäiseen naiseen nähden, ja täällä se horisee se sijaan että menisi ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi syy, miksi nämä +30- vuotiaat lapsettomat poikamiehet eivät ole haluttuja isiksi. Naiset suosivat mieluummin miehiä, joilla on jo lapsia, koska tietävät, että mies on kykenevä pitämään jäljeläisistään huolta.
No eivät muuten suosi. Jos sellainen 30+ ikäinen nainen on liikkeellä perheellistymismielessä niin se etsii ensisijaisesti tasan tarkkaan lapsettomia miehiä. Miksi ehdoin tahdoin hankkiutua johonkin uusperhesirkukseen, kun vaihtoehtojakin vielä on? Itse swaippasin kaikki eroisät tuon ikäisenä vasuriin, en siksi ettenkö pitäisi lapsista vaan juuri siksi että halusin omia.
Plus vielä se että aika monella eroisällä on lapsiluku täynnä jo yhden tai viimeistään kahden lapsen jälkeen, ja moni myös mainitsee sen Tinder-profiilissa (mitä siis arvostan, koska siinä säästetään kaikkien aikaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapa minun miehenä kertoa miten se oikeasti menee. Tuskinpa kukaan mies pitää itseään keskivertoa parempana vaan päinvastoin. Se johtaa siihen, ettei enää uskalleta edes aloittaa keskusteluja naisten kanssa ja suomalaiset naisethan ovat tutkitustikin huonokäytöksisiä ja väkivaltaisia.
Minä en ole koskaan yrittänyt iskeä naista, vaan tarkkaillut esim. naisten ele- ja kehonkieltä huomatakseni, voisiko nainen olla hieman kiinnostunut lähempään tuttavuuteen. Käytännössä se on hyvin usein johtanut siihen, että vaatimattoman näköinen nainen potee jotain kompleksia ja kertoo minun olevan liian komea ja hyvä hånelle. Olen siis joutunut "tyytymään" aina varsin kauniisiin ja terveitsetuntoisiin naisiin, jotka suhtautuvat minuun aivan tavallisena miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ikisinkkuus johtuu monesta asiasta kuten
-olen aika melko ujo tai sellainen etten osaa/uskalla lähestyä muita ihmisiä , tää on varmaan "pahentunu" iän myötä koska olen olen tosi paljon yksin.
-olen aika hiljainen mies ja viihdyn omissa oloissa paljon.
-olen ehkä vähän epävarma ulkonäöstäni koska en ole se miesmalli jolla on karvaton iho,muotivaatteet, hoikka eli rasvaprosentti alhainen... jne vaan olen se roteva(hiukan ylipainoinen) jolla kasvaa karvoja.
Työpaikalla mä näen ja juttelen ihmisille sekä mulla on se pieni lähipiiri jonka kanssa juttelen ja vietän aikaa, heidän kanssaan voin olla luontevasti mutta muiden ihmisten kanssa olen jotenkin vaivaantunut. Ehkä pelkään jopa kohdata tuntemattomia ihmisiä ja ajattelen että naiset ei pidä minusta.
En ole inkeli ja ikää minulla on pari vuotta yli 30.Minä kyllä juttelen ihmisille ja myös työssäni joudun ottamaan paljon kontaktia tuntemattomienkin ihmisten kanssa.
Mutta koska en juuri harrasta yöelämää tai baareilua, olen ikään kuin ajautunut tähän yksinoloon.
M37
Omasta tuttavapiiristäni vain vähemmistö on löytänyt kumppanin baarista. Itse en ole ikinä tavannut baarissa ketään, jonka kanssa olisin lähtenyt edes deittailemaan. Kaikki suhteet tai lyhyemmäksi jääneet tapailut ovat löytyneet joko opintojen tai työn parista, deittipalstalta tai tuttavien kautta. Jos olisin sinkku, en edes etsisi baarista, mutta voisin edellä mainittujen lisäksi kokeilla vaikka jotain speed date -tapahtumaa tms.
N44
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saman ikäinen, mutta minua ei haittaisi jos on muksuja jo ennestään.
Itse olen vakavarainen valtion virkamies. Sillä tavalla olen vähän nirso, että asemani vuoksi en kykenisi huolehtimaan aivan ketä tahansa. Tulee olla vakaa ihminen, jolla ei ole mitään mt-juttuja tai vastaavia asioita.
Asemani vuoksi olen myös vähän yksinäinen, kun en voi kovin helpolla luottaa ihmisiin. En käy itse yöelämässä, en baareissa enkä festareilla. Työyhteisö on miesvaltainen.
Siinä mielessä ne paikat, joissa jonkun voisi tavata, on aika vähissä.
M37
Kuvitteletko että ensimmäisenä mainitsemiasi mt- ongelmia ei olisi yksin kopperoissaan tylsistyneinä istuvilla valtion vikamiehilläkin? Masennusta ja ahdistusta, eroja, alkoholismia, psykooseja, syöpiä....kyllä on!
Ei oikein vakuuta.
Terveisin samanikäinen nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapa minun miehenä kertoa miten se oikeasti menee. Tuskinpa kukaan mies pitää itseään keskivertoa parempana vaan päinvastoin. Se johtaa siihen, ettei enää uskalleta edes aloittaa keskusteluja naisten kanssa ja suomalaiset naisethan ovat tutkitustikin huonokäytöksisiä ja väkivaltaisia.
Minä en ole koskaan yrittänyt iskeä naista, vaan tarkkaillut esim. naisten ele- ja kehonkieltä huomatakseni, voisiko nainen olla hieman kiinnostunut lähempään tuttavuuteen. Käytännössä se on hyvin usein johtanut siihen, että vaatimattoman näköinen nainen potee jotain kompleksia ja kertoo minun olevan liian komea ja hyvä hånelle. Olen siis joutunut "tyytymään" aina varsin kauniisiin ja terveitsetuntoisiin naisiin, jotka suhtautuvat minuun aivan tavallisena miehenä.
Moniko nainen ajattelee tilaavansa miehen ovelle? Harva. Naiset useimmiten miettii olisiko heissä jotain parantamisen varaa. Mies sen sijaa istuu varsin tyytyväisenä roskavuoren keskellä minimituloilla ja toteaa tarvitsevansa naisen, josko elämä siitä lähtisi rullaamaan. Ota huomioon ettei tämmöinen ole valmis muuttamaan telttaan antaakseen perheensä käyttöön sitä muutamaa satasta minkä itse saa. Ei, nainen saisi luvan raataa. Sit ihmetellään miksei ulkomailla asuvakaan oikeen syty.