Kävelettekö vesisateessa ilman sateevarjoa?
Kommentit (22)
Useimmiten ilman. Yleensä tuuleekin sen verran, että varjon kanssa joutuu taistelemaan.
Joskus, jos sade on lämmintä ja vähäistä.
Kaatosateella suosin sateenvarjoa, vaikka kastun osittain joka tapauksessa.
Laukussa on pieni varjo. Haluaisin iso mutta ne painavat.
Mulla on sadeviitta. Teen kävelylenkkejä se päällä jos sataa. Ei haittaa sade yhtään.
Käytän silmälaseja, joten en yleensä. Sateenvarjo kulkee aina mukana. Keväällä ja syksyllä on hupullinen takki joka suojaa kasvojakin.
Joskus, sade tuntuu niin ihanalta iholla <3
Jos on myös ukkonen, en käytä sateenvarjoa.
Joo, mä en pidä varjoista. Jos otan sen mukaan ja alkaa sataa, en heti käytä sitä, kun ei yleensä sada tarpeeksi. Sitten jos sade yltyy, niin mä olen jo märkä ja varjo on turha. :D
Joskus sade on yllättänyt kun sateenvarjoa ei ole mukana. Vaikka on hupullinen takki niin ei se paljoa auta kun saa kaatosadesuihkun niskaansa. Kaikki vaatteet ja hiukset hupun alla (tai huppujen jos on myös hupparin huppu käytössä) ovat märkinä sen jälkeen.
Yleensä joo. Aina tuulee enkä jaksa tapella sateenvarjon kanssa.
Mielummin kuljen sadetakki päällä. Viimeksi, kun olin sateenvarjon kanssa liikkeellä, tuuli riuhtaisi sen kädestäni ja heitti varjon jonkun rivitalon lauta-aidan yli heidän takapihalle. Mahtoi asukas ihmetellä varjoa pihassaan, kun en sitä sieltä poiskaan saanut.
Aina, mulla ei edes ole sateenvarjoa. Lapsena menin aina seisomaan keskelle pihaa kaatosateessa. Ukkosmyrskyt kaikkein hienointa
Kaupungissa asioidessa varjo, muualla ja pidemmillä kävelyillä mieluummin vedenpitävä takki.
Sadeasu ja kumpparit on kätevämpi
Joo! Nautin.