Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksivuotias huutaa uhmassa: " Mee pois!" , " En tykkää susta!"

Vierailija
15.12.2006 |

" En ikinä leiki sun kanssa!"



Miten suhtautuisitte? Antaisitteko huutaa, purkaa tunteitaan ja pahaa oloaan vai sanoisitteko, ettei aikuiselle noin huudeta? Jotain muuta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanon, että minäpä tykkään sinusta, mutta sinä et nyt sanonut minulle nätisti. Se on ikävää. jne. jne.



Loputtomiin... Eihän siinä muutakaan voi. Negatiiviset tunteet ovat sallittuja meillä, samoin niiden ilmaisu, mutta opetan huutamaan, että mua suututtaa! sen sijaan, että huutaisi äidin olevan tyhmä.

Vierailija
2/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim " jos sinulla on joku hätä, kerro mikä se on, huuto ei auta" .



2v on apinan tasolla ja saa vielä kirkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna purkaa tunteitaan, koska juur tuossa tilanteessa on ihanaajos lapsi saa tuntea rauhallisen, vahvan äidin rakastavan häntä; hän oppii etteivät sanat tee pahaa ja että vaikka hänellä olis paha olla niin äiti ja maailma on turvallisia koska eivät kaadu hänen oloonsa. Ja hän rakastamisen arvoinen.



Tuo on juur se kohta jossa monelle alkaamennä pieleen ja tunne-elämän kehitys solmuun kun vanhemmat ei osaa suhtautua.



Pysy siis rauhallisena ja rakasta. vasta teosta tuon ikäiselle sanotaan että tuo ei käy ja estetään jos tarpeen.



Vierailija
4/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulisitpa vaan mitä meidän 2v1kk♥

sanoo ;)



Vierailija
5/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri samanlaista, joten paljon tsemppiä ja empatiahalaus sinne!

Vierailija
6/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidille tulee tosi paha mieli. jo pienikin on osannut pyytää anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
8/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äitipä tykkää susta nyt ja aina. Usein menee lapsi aika hiljaiseksi, ja selvästi tekee pienen kiukkupussin mielelle tosi hyvää, kun tietää, että siitä tykätään, vaikka meuhkaisi kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapsi sanoo, että etkä rakasta, jolloin vastaan, että rakastaa, rakastan aina. Sitten se sulaa nauruksi se tilanne.