Miksi et muista ystävääsi/tuttavaasi merkkipäivänä vaikka muistat sen - edes viestillä?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on niin pieni elämä/pienet piirit, että pelkään saavani riesan jos huomioin millään tavalla.
Sinä ja sun Tärkeä Elämäsi ovatkin varmasti kaikille tavoiteltaa seuraa 😅
Mulla on yksi onnittelukortti ja otan siitä kuvia! Laitan sitten kuvaviestejä siitä - tulee halvemmaksi!
Oikeasti ei kiinnosta kenenkään merkkipäivät paskaakaan, mutta tällä tavalla esitän että välitän.
Mun paras ystävä ei edes viestiä laittanut. Tuntui aika loukkaavalta, kun ollaan normaalisti päivittäin yhteyksissä.
Eri perheissä on erilaiset opitut tavat huomioida tai olla huomaamatta. Mun mielestäni on kiva huomioida, edes pienesti, edes tosiaan viestillä tms. Onhan näitä kiva vastaanottaakin.
Toiset ei huomioi millään tavalla, vaikka tietääkin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on niin pieni elämä/pienet piirit, että pelkään saavani riesan jos huomioin millään tavalla.
Miksi niin luulet?
Blokkaa se joka paikasta. Karmea tyyppi, siis sinä.
Tämä on se, millä osoitetaan hierarkia ystävyydessä. Muistetaan jos on muistamisen arvoinen. Tässä on myös maailman helpoin tapa kettuilla/osoittaa ihmisen subjektiivinen paariuus itselle.
Millainen ystävätyyppi kettuilee eli unohtaa tuosta syystä toisen merkkipäivän?
eri
Vierailija kirjoitti:
Millainen ystävätyyppi kettuilee eli unohtaa tuosta syystä toisen merkkipäivän?
eri
Aika moni käyttää tätä silkkaan ilkeilyyn; muistaa/jättää muistamatta koska ystävyyden luokkajako/hierarkiuus. Samoin tyyli kertoo paljon. Lähiaikoina tämän kohdanneena teen totaalisen ihmisyyden inventaarion tällä perusteella tuttavissani. Ihan suoraa kettuilua irtosi. Olen todella pettynyt ihmisiin.
Kuuluu narsistien kiusaamistyökalupakkiin kiusaaminen tälläkin saralla.
Olen kohdannut kiusaamisen äärimmäisen muodon juurikin näin.
En kuullut selityksen, että monet ei kuulemma muista kenenkään sellaisen synttäreitä kuka ei ole Facebookissa, eli ei vaivauduta puhelimen kalenteriin laittaa kenenkään synttäreitä kun Facebook muistuttaa ja ne ketkä ei ole Facebookissa jäävät ilman onnitteluja
Itse olen yksi näistä kenen synttärit muistaa vaan muutama läheisin ihminen kun en siellä Facebookissa ole
Vierailija kirjoitti:
Mun paras ystävä ei edes viestiä laittanut. Tuntui aika loukkaavalta, kun ollaan normaalisti päivittäin yhteyksissä.
No hän unohti sen. Ei munkaan kaveri muistanut, mutta myöhemmin laittoi viestin, että sori sulla oli synttärit. Tosin minua ei haittaa vaikka ei onnitella. Ei ole syntymäpäivä tärkeä enää tällä iällä, mieluummin on muistamatta koko päivää.
Vierailija kirjoitti:
En kuullut selityksen, että monet ei kuulemma muista kenenkään sellaisen synttäreitä kuka ei ole Facebookissa, eli ei vaivauduta puhelimen kalenteriin laittaa kenenkään synttäreitä kun Facebook muistuttaa ja ne ketkä ei ole Facebookissa jäävät ilman onnitteluja
Itse olen yksi näistä kenen synttärit muistaa vaan muutama läheisin ihminen kun en siellä Facebookissa ole
😂 Siis OLEN kuullut
Kuka nyt välittää syntympäivistä sen jälkeen, kun on 18-vuotta täyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän unohti sen. Ei munkaan kaveri muistanut, mutta myöhemmin laittoi viestin, että sori sulla oli synttärit. Tosin minua ei haittaa vaikka ei onnitella. Ei ole syntymäpäivä tärkeä enää tällä iällä, mieluummin on muistamatta koko päivää.
Niin unohti. Se ei ollut hänelle prioriteetti tai millään tavalla tärkeää. Moni muu asia on. Tämä on suora viite siihen, että myöskään ystävyys ei ole tärkeää juuri tämän ihmisen kanssa. Tai on, mutta ehkä vain hyötymistarkoituksissa - näitähän Suomessa riittää! Kun se homman nimi on se, onko se syntymäpäivä tärkeä sille täyttävälle _ystävälle_ - ei sinulle!
Minäminäminäminäminäminä!
Vierailija kirjoitti:
No jos olette päivittäin yhteydessä niin eikö se nyt ole tärkeämpää kuin muistaa joku hemmetin syntymäpäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin unohti. Se ei ollut hänelle prioriteetti tai millään tavalla tärkeää. Moni muu asia on. Tämä on suora viite siihen, että myöskään ystävyys ei ole tärkeää juuri tämän ihmisen kanssa. Tai on, mutta ehkä vain hyötymistarkoituksissa - näitähän Suomessa riittää! Kun se homman nimi on se, onko se syntymäpäivä tärkeä sille täyttävälle _ystävälle_ - ei sinulle!
Minäminäminäminäminäminä!
Joopa sen joo. Mitä iloa on vaikka niistä Facebookin syntympäiväonnitteluista, jotka vain laitetaan velvollisuuden tunteesta, kun nyt vaan tulee muistutus. Sitten kiitellään niin onnellisena. Yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olette päivittäin yhteydessä niin eikö se nyt ole tärkeämpää kuin muistaa joku hemmetin syntymäpäivä?
Ei. Joka päivä kuunnella nurinaasi ja typeriä tapahtumiasi, mutta sen kerran kun täytäm vuosia, sinä et edes muista? Kiitos ja hei!