Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan miettinyt, että harvoinpa kaupassa pestään ostoskoreja/kärryjä ja voivat olla likaisia?

Vierailija
29.07.2023 |

En oo ikinä nähnyt tai kuullut, että kukaan näitä pesee tai desinfioi. Milestäni suurempi uhka kuin kassalla oleva kapula. Kaikki ei pese käsiään kun niistää, käy vessassa tai kaivaa nenää, joten riskit on olemassa. Aina pitää pestä kädet kauppareissun jälkeen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyllä ne kärryt ihan säännöllisesti puhdistetaan, kaikki kerralla ja painepesurilla.

Vierailija
22/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koreja, kärryjä ja kassakapuloita pestään säännöllisesti. Pesu tapahtuu silloin kun kauppa on kiinni (ja 24h kaupoissa öisin) niin siksi ette huomaa sitä.

T: Prisman kassa

Meidän Salessa niille tilataan pesu kerran vuodessa. Tänä kesänä niitä ei vielä ole ehditty pestä, viimeksi pestiin viime kesänä. T. Salen kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä enimmät yskökset ym. klimpit olisi hyvä poistaa ihan kaupan puolesta. Samaten kakkavaipat, kuola ja muut jätökset ostoskärryistä joissa on kuljetettu kakaroita.

Vierailija
24/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menen oman punotun korin kanssa kauppaan , siinä vain omat pöpöt

Vierailija
25/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka EI pese käsiään kauppareissun jälkeen?

Vierailija
26/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet aina kun tulen ulkoa.

Vierailija
27/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ja Lidlissä törkyiset. Cittarilla puhtaat.

Vierailija
28/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa korit ovat puhtaampia kuin K-kaupoissa. Lidl on siinä välissä.

Vierailija
29/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeistään ne maskit.

Vierailija
30/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupoissa on kärryjen desinfiointipiste, mutta harvoissa.

Itse olen kyllä miettinyt asiaa - vaikeahan sitä on olla miettimättä, kun kauppaan mennessä huomaa ihan selkeää paskaisuutta koreissa ja menee usein hetki kun yrittää valkata mahdollisimman puhtaan.

Viimeksi kärryn ottaessani laitoin sivuun ja otin toisen, koska ensin ottamassani oli jotain kökköä pohjalla. Myös sivulle viettävät kärryt skippaan.

Perässä vedettävät kärryt ovat jo lähtökohtaisesti ällöjä, kun ovat niin lähellä lattiaa (mielikuva, ei sinänsä aitoa).

Vierailija
31/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo on käsittämätöntä.

Korit ja kärryt pitäisi desinfioida vaikka päivittäin.

Usein aivan paskasia. Varmasti saa kaikki taudit kahvoista...

Minä käyn kolme kertaa viikossa kaupassa. Joka kerta kanniskelen sitä kaupan ostoskoria. Sairas olen ollut viimeksi kuusi vuotta sitten, eli ei ne kaikki taudit niistä kahvoista kovin helposti tartu.

Käsien pesusta toki huolehdin kaupassa käynnin jälkeen, kuten pitääkin.

Vierailija
32/32 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä asti olen oppinut pesemään kädet kaikkien reissujen jälkeen. Pöpöjä on kaikkialla, jos et sitä tienny. Saattaa se postinjakajakin aivastaa kämmeneensä ja sit jakaa sun postin.

Meillä myös kädet pestään aina ekaksi kun tullaan kotiin. Samaa olen miettinyt kuin ap, on ne korit välillä hirveän näköisiä. Olen miettinyt oman korin ottamista kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi