Nuoruutesi vuodet, mihin kuuluit?
Olitko rockabilly, hippi, punkkari, rockari, poppari, hevari vai discofiili?
Ketoon
Kommentit (35)
En ole koskaan ymmärtänyt näitä lokerointeja. Olin sellainen kuin olin ilman kummempia määritelmiä.
Mä olin ihan perus massateini. Kuuntelin kyllä musiikkia laidasta laitaan, mutta mikään genre ei sillä tavoin vetänyt puoleensa eikä ollut tarvetta juuri erottua joukosta. Ompelin kyllä itse vaatteita ja viehätyin vähän semmoisesta hippityylistä, yhdistettynä nollariteinin pissaliisatyyliin. Nykyäänkin tykkään leikkiä eri tyyleillä, en oikein tiedä mikä ois se omin.
Kuuluin tapettiin. Varmasti suurin osa ei edes muista, että olin heidän kanssaan samalla luokalla tai samassa koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluin tapettiin. Varmasti suurin osa ei edes muista, että olin heidän kanssaan samalla luokalla tai samassa koulussa.
Sama täällä. Olin hikipinko partiolaistyttö, laiha lauta. Olisin kyllä halunnut saada huomiota ja erottua, mutta kun olin myös ujonpuoleinen ja epävarma. Siis se kilttityttö.
Hoppari ehkäpä jos jotakin, silloin 90-luvun alkupuoliskolla
Syntikkamusaa kuuntelin 70% ajasta, loput sekaisin Hanoi Rocksia, Madonnaa, Yms kasari bändejä.
Muijan ruokkimiseen. Läx kun rahat loppu ja paino pamahti 110 kiloseksi
To.monen 30 tonnia meni. Just kun sain hänet naisen näköiseksi niin häipyi. Huoh
Hurriganes ja työväentalo, ah! Rockrock.
Leikin teini-iässä punkkaria. Se ei toiminut siten kuin piti. Käytännössä vaha olisi tahmannut hiukset ja lakkaa ei tehnyt mieli käyttää. Muotovaahto oli silloin vähän huonoa.
Yläaste, rippikoulu, lukio, intti, opiskelu ( parikin yritystä, ennenkuin lopullinen opiskelupaikka löytyi,, perhe, tuossa vaiheessa kaksi lasta, valmistuminen, työttömyys, suuntautumisvaihtoehdossa muutos ja työllistyminen. EU: n pykälien mukaan nuorisoa ovat 13-29-vuotiaat
Musiikillisesti olin pukeutumiseltani lähinnä rockabilly, vaikken siitä erityisemmin pitänyt. Kuuntelin erilaista musiikkia laidasta laitaan. Varsinaiset suosikkini olivat tuolloin ja vieläkin alunperin savikiekoilla julkaistu suomalainen iskelmämusiikki eli 1920-50-luku, painottuen alkupäähän..
Länsi-Uudellamaalla oli kaksi valtapuoluetta - punkkarit ja diinarit. Siihen sitten iskivät kiilan discohileet ja löysin itseni heistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olin hikipinko partiolaistyttö, laiha lauta. Olisin kyllä halunnut saada huomiota ja erottua, mutta kun olin myös ujonpuoleinen ja epävarma. Siis se kilttityttö.
Voi, että jos epävarmat tytöt olisivat yrittäneet saada huomiota epävarmoiltakin kilteiltä pojilta, eivätkä vain niiltä muidenkin suosimilta tai sitten joiltakin julkkiksilta.
Olin ihan vaan normaali.