Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruutesi vuodet, mihin kuuluit?

Vierailija
28.07.2023 |

Olitko rockabilly, hippi, punkkari, rockari, poppari, hevari vai discofiili?

Ketoon

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan vaan normaali.

Vierailija
22/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt näitä lokerointeja. Olin sellainen kuin olin ilman kummempia määritelmiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan perus massateini. Kuuntelin kyllä musiikkia laidasta laitaan, mutta mikään genre ei sillä tavoin vetänyt puoleensa eikä ollut tarvetta juuri erottua joukosta. Ompelin kyllä itse vaatteita ja viehätyin vähän semmoisesta hippityylistä, yhdistettynä nollariteinin pissaliisatyyliin. Nykyäänkin tykkään leikkiä eri tyyleillä, en oikein tiedä mikä ois se omin.

Vierailija
24/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin tapettiin. Varmasti suurin osa ei edes muista, että olin heidän kanssaan samalla luokalla tai samassa koulussa. 

Vierailija
25/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluin tapettiin. Varmasti suurin osa ei edes muista, että olin heidän kanssaan samalla luokalla tai samassa koulussa. 

Sama täällä. Olin hikipinko partiolaistyttö, laiha lauta. Olisin kyllä halunnut saada huomiota ja erottua, mutta kun olin myös ujonpuoleinen ja epävarma. Siis se kilttityttö.

Vierailija
26/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppari ehkäpä jos jotakin, silloin 90-luvun alkupuoliskolla

Vierailija
27/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntikkamusaa kuuntelin 70% ajasta, loput sekaisin Hanoi Rocksia, Madonnaa, Yms kasari bändejä.

Vierailija
28/35 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan ruokkimiseen. Läx kun rahat loppu ja paino pamahti 110 kiloseksi

To.monen 30 tonnia meni. Just kun sain hänet naisen näköiseksi niin häipyi. Huoh

Vierailija
29/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurriganes ja työväentalo, ah! Rockrock.

Vierailija
30/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bygga...

Vierailija
31/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin teini-iässä punkkaria. Se ei toiminut siten kuin piti. Käytännössä vaha olisi tahmannut hiukset ja lakkaa ei tehnyt mieli käyttää. Muotovaahto oli silloin vähän huonoa.

Vierailija
32/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste, rippikoulu, lukio, intti, opiskelu ( parikin yritystä, ennenkuin lopullinen opiskelupaikka löytyi,, perhe, tuossa vaiheessa kaksi lasta, valmistuminen, työttömyys, suuntautumisvaihtoehdossa muutos ja työllistyminen. EU: n pykälien mukaan nuorisoa ovat 13-29-vuotiaat

Musiikillisesti olin pukeutumiseltani lähinnä rockabilly, vaikken siitä erityisemmin pitänyt. Kuuntelin erilaista musiikkia laidasta laitaan. Varsinaiset suosikkini olivat tuolloin ja vieläkin alunperin savikiekoilla julkaistu suomalainen iskelmämusiikki eli 1920-50-luku, painottuen alkupäähän..

Vierailija
33/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Uudellamaalla oli kaksi valtapuoluetta - punkkarit ja diinarit. Siihen sitten iskivät kiilan discohileet ja löysin itseni heistä..

Vierailija
34/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olin hikipinko partiolaistyttö, laiha lauta. Olisin kyllä halunnut saada huomiota ja erottua, mutta kun olin myös ujonpuoleinen ja epävarma. Siis se kilttityttö.

Voi, että jos epävarmat tytöt olisivat yrittäneet saada huomiota epävarmoiltakin kilteiltä pojilta, eivätkä vain niiltä muidenkin suosimilta tai sitten joiltakin julkkiksilta.

Vierailija
35/35 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme