Puhelinmyyntityöstä lupaillaan jopa 4000e/kk
Kuulostaa aika paljolta. Osaako joku sanoa, että onko realistinen ansio? Olen alan vaihtoa miettinyt ja tota sais etänä tehä..
Kommentit (58)
Työssä voi tienata jopa 4000. Ja lotossakin voi voittaa. Tosin sillä erolla että ensimmäisessä tapauksessa pitää tehdä töitä ja eritoten tulosta kuin pieni orava.
Teoriassa mahdollista, käytäntö sitten on mitä on
Jos mielii tällaisiin tuloihin myyntityössä on todella sitouduttava työhönsä ja osattava myydä, ei riitä jos tekee vain parhaansa niin kuin monessa muussa työssä.
Puhelinmyyntiä syytä uudistaa, kivempaa kaikille ,soittajalle tuottoisampaa ja jos ei soittoja halua, kunnon estot saatava. Vallankin vanhuksille estot, välttyy kaikilta huijaussoitoilta ja viesteiltä samalla.
Siihen voiko puhelinmyynnillä tienata niin voi hyvin 2500e kk saada kun oikein ahkeroi
Riippuu paikasta missä työskentelet, toisilla pohjapalkka toisilla ei, sitten provikat päälle. Itse viihdyin tuossa työssä sen 1/2 vuotta, mutta en ollut tarpeeksi myyvä. Sääli sinänsä. En siis tuohon summaan yltänyt, mutta kokemushan se oli sekin ja leivässä piti pahimpina aikoina. Esimies oli mukava ja koulutus ok.
Eräs firma lupas 1500 pohjapalkan ja että helposti pääsis tonne 3500-4000 tienoille. Todellisuus oli jotain muuta. Pohja oli 300 jotain. Firman paras oli päässyt joskus 4000 tienoille. Muut oli ns nälkäpalkattuja. Eikä firma saanut mitään sanktioita valehtelusta. Suomalaista yrittäjyyttä puhtaimmillaan.
Puhelinmyynnissä taitaa olla uhri myös soittaja. Puhelut haluaa estää ettei tarvitse olla ilkeä soittajalle joka tienaa elantoaa. Niin kyllästynyt kaikkeen roskapostiin ja huijausyrityksiin.
Kunhan lupailevat. Jos joku ei halua että puhelinnyynnistä soitetaan, ei saa soittaa vaikka tienaisi miljoonan. Haluan estää puhelut en estää tienaamasta elantonsa. Millä estolla, mikä oikeesti toimii??
Latasin kilpisovelluksen niin roskaposti, puhelinmyynti ja huijausviestit loppui kertalaakista. Tosi kätsy sovellus 👌
Hyvä tapa rikastua puhelinmyynnissä. Firman omistaja ainakin rikastuu kun puhelinmyyjät pakkomyy vanhuksille vitamiineja, tyynyliinoja ja kalliita kiinassa tehtyjä vitamiineja. Hitonmoinen riesa alkaa oleen kun jopa kolme myyntitykkiä päivässä soittaa. Valittu tuhansien joukosta tähän hyvään tarjoukseen...Ei tarvi soitella. Kaupasta löytyy kaikki tarvittava. Estäisin mielelläni nää soittelut
Telemarkkinoija on isomelainen voittaja. Työpaikalla on useampi kaveri, jotka äänestävät Kokoomusta.
Saathan sää mustikanpoiminnallakin tuon 4000 e kunhan vaan poimit 80 ämpärillistä niitä jos pyytää ämpärillisestä 50e. Eikä tartte verojakaan miinustaa.
Olen ollut töissä yrityksessä joka osti Sarasvuon puljulta ns cold call -myyntiä. Kyllä, Trainers House tarjoaa sellaista. Palvelua ostettiin useita kuukausia ja yhtään asiakasta ei sitä kautta saatu taloon.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paikasta missä työskentelet, toisilla pohjapalkka toisilla ei, sitten provikat päälle. Itse viihdyin tuossa työssä sen 1/2 vuotta, mutta en ollut tarpeeksi myyvä. Sääli sinänsä. En siis tuohon summaan yltänyt, mutta kokemushan se oli sekin ja leivässä piti pahimpina aikoina. Esimies oli mukava ja koulutus ok.
Ei sellaista koulutusta olekaan josta te akat ette nauttisi 😁
Teistä on ihana istua perseellä kun jiku mies selittää teille miten aSiAt pItÄä SäÄnTöJen mukaan tehdä😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Työttömille ei tunnu siltikään kelpaavan. Tuet ilmeisesti liikaa
Ostatko itse paljonkin puhelinmyyjiltä? Eli kannatat näin työttömien työllistymistä puhelinmyyntiin.
Siskoni oli aikoinaan puhelinmyyjänä, myi Hesareita. Tienasi todella hyvin, mutta vaati myös vähintään 6 h päivässä istumista paikoillaan ja todellista "moottoriturpaa".
Työn tekijää ei ole syytä moittia, toiminta vaan on moraalitonta. On oikeus valita haluaako ottaa myyntipuheluita vastaan. Roskapostit, huijausviestit ja puhelinmyynti estoon. Telemarkkinointi voi soitella heille jotka haluavat puhelimessa tuotteita ostaa. Siinä kyljessä huijarit yrittää nyhtää pankkitiedot ym. Elämä on valintoja
Kyllä sen saa, jos oikeasti on hyvä myymään. Itse olin puhelinmyynnissä 10v sitten ja jo silloin sain tuota. Nyt varmaan saa enemmänkin, mutta edellytyksenä että osaa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
vain ehkä 1 % pääsee tuohon tuloon, ja 10 % pääsee ihan ok palkkaan ja loput näkee nälkää palkalla.
Allekirjoitan tämän. Pohjapalkka muuten sit ehkä 200-300. Muut provisiota
Ei ne mitään ole budjetoineet, kyllä ne vaikka kymppitonnin maksaa koska provikkapalkka.
Toi summa on vaan heitetty ilmoille siksi, että työnhakija kiinnostuu ja oikeesti luulee että tuo on joku oikea palkka mikä kaikille maksetaan...