Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelinmyyntityöstä lupaillaan jopa 4000e/kk

Vierailija
28.07.2023 |

Kuulostaa aika paljolta. Osaako joku sanoa, että onko realistinen ansio? Olen alan vaihtoa miettinyt ja tota sais etänä tehä..

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...sinne vaan tienaamaan!

Vierailija
2/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömille ei tunnu siltikään kelpaavan. Tuet ilmeisesti liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

vain ehkä 1 % pääsee tuohon tuloon, ja 10 % pääsee ihan ok palkkaan ja loput näkee nälkää palkalla.

Vierailija
4/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja pullonkeräyksellä voi tienata 10 000e kuussa. Molempien todennäköisyys 0,001%.

Vierailija
5/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein noita hommia joskus opiskeluaikana noin 15 vuotta sitten. Ei sieltä juuri mitään tienannut. Niin vähän, ettei tukiin vaikuttanut mitenkään. Ehkä pari tyyppiä siellä tienasi ihan ok summia mutta ne oli ihan täysiä kusettajia molemmat.

Vierailija
6/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet ostanut puhelinmyyjän kautta rojuja? Yleensä heille painetaan punaista luuria ja estetään. Että ehkä tuosta luvatusta provikkapalkasta saa todellisuudessa sen 400 hyvällä lykyllä.

Vierailija
7/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle aikoinaan luvattiin 700€/kk. Sain hikisen 400....

Vierailija
8/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös siitä mitä myydään? Lehtiä kuluttajille tai kalliita erikoislaitteita teollisuuteen.

Vierailija
9/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän.

Kyllä mä lupaan että jos kuukaudessa myyt miljoonalla eurolla mun tavaroita, niin mä maksan sulle 6 tonnia palkkaa!

Mitä enemmän myyt, sitä enemmän tienaat.

Jos et myy mitään, et tienaa mitään.

Vierailija
10/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisipä tuonne töihin ja saisi selville pomojen asuinpaikat, heidän aikataulunsa, lasten menemiset ym.

Vierailija
11/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä myy. Jos risteilyaluksia, silloin hyvinkin mahdollista. Perus lehtimyyntityössä on keskiverto semmoinen 2000 - 2500 euroa kuussa

Vierailija
12/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan myös siitä mitä myydään? Lehtiä kuluttajille tai kalliita erikoislaitteita teollisuuteen.

Puhelinmyynnillä erikoislaitteita teollisuuteen?

"Myyntifirma varaosa oysta päivää. Mulla olis nyt kampanjatarjous voimassa, osta kaksi vesivoimalaitoksen pakoturbiinin kollektorin aktivaattorimattoa, niin saat seiska lehden vuosikerran kaupan päälle!"

"No emmä tota ku mulla on vaan tää leipomo ..."

"Kiitos tilauksestasi, pistetään tulemaan!"

Vierailija
13/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä myy. Jos risteilyaluksia, silloin hyvinkin mahdollista. Perus lehtimyyntityössä on keskiverto semmoinen 2000 - 2500 euroa kuussa

Höpöhöpö. Ehkä puolet tosta, jos sitäkään.

Vierailija
14/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynnillä erikoislaitteita teollisuuteen?

"Myyntifirma varaosa oysta päivää. Mulla olis nyt kampanjatarjous voimassa, osta kaksi vesivoimalaitoksen pakoturbiinin kollektorin aktivaattorimattoa, niin saat seiska lehden vuosikerran kaupan päälle!"

"No emmä tota ku mulla on vaan tää leipomo ..."

"Kiitos tilauksestasi, pistetään tulemaan!"

Myydään paljonkin - ei nyt mitään turbiinin osia, mutta kulutustavaraa. Soitellaan, laitetaan tarjouksia ja tehdään kauppaa.

Vierailija
15/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet ostanut puhelinmyyjän kautta rojuja? Yleensä heille painetaan punaista luuria ja estetään. Että ehkä tuosta luvatusta provikkapalkasta saa todellisuudessa sen 400 hyvällä lykyllä.

Viimeisen about 20 vuoden aikana, yhden kännykkäliittymän, muuten olen vain lyönyt luuria korvaan, ja päällekäyvimmille jankkaajille myös haistatellut jotain.

Puhelin myynti, ovelta ovelle myynti, suoramainonta, sähköpostispämmi, noi kaikki on ihmisten häirintää, alhaista, epäeettistä p4skaa joka tulisi kieltää.

Sähköpostispämmi tosin onkin Suomessa lailla kielletty, siis yksityishenkilöille ei saa tilaamatta lähettää mainosviestejä. Todella harmi, että puhelinmyynnin kanssa ei ole sama homma. Epäilemättä johtuen siitä että kun niinsanotusti löysät on jo ajat sitten päässeet housuihin, niin turha se enää on rypistää. Puhelinmyynti olisi pitänyt lailla kieltää 100 vuotta sitten, nyt on myöhäistä.

Vierailija
16/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vähän riippuu että mitä sinä myyt. Lehtimyyjälle tuollainen palkka on kyllä melkoisen hyvä, mutta esimerkiksi puhelinliittymiä myyvä myyjä tarvitsee vain noin 13 kauppaa päivässä päästäkseen neljään tonniin.

Vierailija
17/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan "olemme budjetoineet" työntekijän palkan tuohon summaan. Siis ne odottavat että teet sellaista tulosta, millä tuollaista palkkaa voi saada. Siis täysin epärealistisia unelmia "työn"antajalla. Mitään tuollaista palkkaahan ne eivät lupaile.

Vierailija
18/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliita erikoislaitteita teollisuuteen myydään muuten palkkaamalla randomtyyppejä soittelemaan puhelimella.

Ei suinkaan alan insinöörejä ja muita asiantuntijoita lähestymään yritysten avainhenkilöitä.

Vierailija
19/58 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ehkä puolet tosta, jos sitäkään.

6 tunnin päivällä viimeisen vuoden keskiansio 2517.65 ka tämä ihan fakta. Keskinkertaiselle myyjälle, ne huiput tienaa tonnin tai pari enemmän.  Aiemmin oli vähän enemmän, nyt huonot ajat

Vierailija
20/58 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki luvataan hyvät tienistit! Kunnes todetaan että olet huono myyjä kun et saa kauppaa. Väkipakolla mummoille lehtiä vaikka eivät näe lukea. Verenpaine nousee kun näitä puheluita tulee, harmittaa soittajan puolesta. Estot päällä mutta aina vaan tulee puheluita. Puhelinmyynti olis varmaan mielekkäämpää jos soitot heille jotka niitä toivoo.