Julkkikset narisee, kun ei saa Coldplayn keikoille
Mikä ihmeen oikeus heillä on ennemmin lippuja saada kuin taviksen?
Kommentit (41)
Ihme hypetys yhtäkkiä jostain Coldplaystä. Moniko osaa nimetä edes yhtä heidän biisiään?
Vierailija kirjoitti:
Ihme hypetys yhtäkkiä jostain Coldplaystä. Moniko osaa nimetä edes yhtä heidän biisiään?
Mua ei kiinnosta Coldplay, enkä mene katsomaan, mutta tiedän Viva La Vida biisin heiltä.
Ai niin kuin se Susanna Laine! Että mää nauran sille kantturalle, kun ei saanut lippuja!
Vierailija kirjoitti:
On niillä se yksi vuosien takainen hitti. En muista sanoja, mutta alkusoitto tulee heti mieleen.
Sen punapään tiedän että oli naimisissa Gwyneth Paltrowin kanssa ja nykyään jonkunlaisessa suhteessa Dakota Johnsonin kanssa. Ja että on Hugh Grantin fani. Muuta en bändistä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että aika moni tietää Viva La Vidan. Oli sen verran iso hitti aikanaan.
Yritin kuunnella tuota Viva La Vidaa, mutta en jaksanut kuunnella loppuun. Tylsä biisi. Mitä ne muut biisit mahtavatkaan olla jos tuo oli paras.
Ihmetyttää ihmiset, jotka ovat valmiita maksamaan konsertista. Itse en menisi tylsistymään ja kelloa vilkuilenaan milloin pääsee pois vaikka saisin ilmaislipun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää, että aika moni tietää Viva La Vidan. Oli sen verran iso hitti aikanaan.
Yhden hitin bändi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden hitin bändi.
Suurin osa bändeistä on. Harvalla on useita megahittejä.
Vierailija kirjoitti:
Osaan nimetä ja laulaa useampiakin vaikka en fani olekaan.
Harmittaa tosifanien puolesta nuo lippujen hinnat.
Viva la Vida ei ole Coldplayn parhaita biisejä, vaikka tunnettu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä kuullukka. Kuuntelematta paska.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kuunnella tuota Viva La Vidaa, mutta en jaksanut kuunnella loppuun. Tylsä biisi. Mitä ne muut biisit mahtavatkaan olla jos tuo oli paras.
Ihmetyttää ihmiset, jotka ovat valmiita maksamaan konsertista. Itse en menisi tylsistymään ja kelloa vilkuilenaan milloin pääsee pois vaikka saisin ilmaislipun.
Ei oo douppia musiikkia toi. Laskuhumalaista tangoa.
Ei tota voi edes tanssia mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuitenkin kiinnostaa niin paljon, että tulit roikkumaan tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mielestäsi paras? Voisin mielenkiiinnosta käydä kuuntelemassa. En tiedä heiltä kuin tuon puhkisoitettun renkutuksen.
Jopa Ville Niinistö oli jäänyt ilman. heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mielestäsi paras? Voisin mielenkiiinnosta käydä kuuntelemassa. En tiedä heiltä kuin tuon puhkisoitettun renkutuksen.
Melkein mikä tahansa kahdelta ekalta levyltä. En osaa parasta valita, se vaihtelee. Kuuntele vaikka joku näistä (tai kaikki):
Don't Panic
Shiver
Yellow
In My Place
The Scientist
Clocks
Fix You
Kyllä ne jotenkin sinne päätyy. Madonnan ensimmäisen Suomen konsertin liput menivät kaupaksi samalla tavoin ja itse konsertti tulvi julkkiksia. En usko hetkeäkään että he viettivät aikaansa jonottamalla lippuja myynnin alettua vaan saivat liput jotain muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne jotenkin sinne päätyy. Madonnan ensimmäisen Suomen konsertin liput menivät kaupaksi samalla tavoin ja itse konsertti tulvi julkkiksia. En usko hetkeäkään että he viettivät aikaansa jonottamalla lippuja myynnin alettua vaan saivat liput jotain muuta kautta.
Tarpeeksi kun somessa itkee joku heltyy myymmän lipun "kaupallisena yhteistyönä".
Samaa mietin kun olen tässä instassa nähnyt monen valittavan asiasta.