Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi kyllä USKOMATON tuuri Tinderissä! Tätäkö se salamarakkaus voisi olla, vaikka ei olla vielä tavattu

Vierailija
28.07.2023 |

Löysin erään naisen profiilin, joka sai sydämeni pysähtymään useaksi hetkeksi. Sellainen aito äkki-ihastumisen tunne, jota ei uskoisi voida saavuttaa ilman fyysistä läsnäoloa pelkkien kuvien katselulla ja tekstin lukemisella.

Laitoin heti sillä sekunnilla Tinder gold tilauksen menemään jotta pystyin antamaan super-liken tekstillä. Kului ainakin 1,5 viikkoa epätoivoa ja sain tänään mätchin, se oli hän!

Nyt ollaan jutusteltu ja ens viikolla toivottavasti eka tapaaminen! Perhosia vattassa jo nyt!

Miten voin olla mokaamatta tätä. 🤔🔥

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ulkonäkö ei kerro mitään luonteesta.

Olen itse aina ollut hyvin naisellisen näköinen, mutta luonteeltani olen miesten mielestä maskuliininen, määrätietoinen, voimakastahtoinen, kunnianhimoinen, en kannata perinteisiä sukupuolirooleja jne. Siksi nuorena ärsytti, kun ihan vääränlaiset miehet kiinnostuivat minusta.

Määrätietoisuus, voimakastahtoisuus, jne ovat ihan sukupuoleen katsomatta eri ihmisten mahdollisia ominaisuuksia, ei mitenkään miesten ominaisuuksia. Just saying....

Niin ovat. Mutta koska nåytin niin naiselliselta, niin kaikki miehet kuvittelivat minulle ulkonäön perusteella ihan toisenlaisia, stereotyyppisesti perinteisiä naisellisia luonteenpiirteitä. Eli he kuvittelivat minut ihan päinvastaiseksi kuin oikeasti olin.

Mainitsin tämän, koska ap:sta tuli aloituksesta vähän sellainen kuva, että hän on kuvitellut sille naiselle kaikenlaisia mielestään hyviä piirteitä kuvan perusteella. Oikeasti ko. nainen voi olla luonteeltaan aivan toisenlainen.

Siksi pitää mennä treffeille avoimin mielin ottamaan selvää, että millainen tyyppi on kyseessä. Ei niin, että on kuvitellut hänet valmiiksi jonkinlaiseksi ja yrittää myydä itsensä hänelle.

Vierailija
22/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sinulla paljon kokemuksia naisista, oletko seurustellut ennen tai käynyt paljon treffeillä?

Pääasia on olla aito ja oma itsensä, mutta ystävällinen. Puhu kuitenkin vain positiivisista asioista, älä kerro tai kommentoi negatiivisia juttuja. Iloinen myönteinen ilmapiiri on tärkeää.

Tulen hyvin juttuun naisten kanssa, ei ongelmaa sen suhteen. Olen seurustellut elämässäni vain kerran, se kesti 5 vuotta ja olen naisen kanssa edelleen väleissä. Nyt yritän opetella vähän kuin alusta taas nelikymppisenä, ja se tässä jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotuin apn vajaamielisyydestä.

Vierailija
24/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tarvitseekin pientä lainaa yllättävään menoon, mutta tottakai sen laitat hänen ulkomaan tilille. Varmaan Kreikassa jumissa kun palot, ja tarvii äkkilähdöt kalliilla lennolla tjms.

Vierailija
25/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo lähettänyt kuvan itsestään? Onko?

Vierailija
26/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä nyt ne saatanan rahat, että saa korjattua autonsa!

Vierailija
27/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa sille kunnon ravintolassa romanttiset treffit. Ei mitään kahveja.

Ei missään tapauksessa. Se on epätoivoiselta vivahtavaa yliyrittämistä.

Ekan tapaamisen tarkoitus on lyhyillä treffeillä ottaa selvää, millainen henkilå on kyseessä. Ap ei tunne sitä naista vielä lainkaan, joten hän ei voi oikeasti pitääkään hänestä vielä. Sellaisista miehistä, jotka vaikuttavat ihastuneen itse luomaansa mielikuvitusnaiseen, tulee kylmät väreet ja creepy vaikutelma.

Vierailija
28/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuviin rakastuminen on paha. Koska silloin tippuu vielä korkeammalta. Toivottavasti mielikuva oletettu on siellä eikä jokin muu.

Vierailija
29/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että homma menee kiville. Näin niissä aina käy. Kumpikin kuvitellut toisen olevan erilainen livenä ja kemiat puuttuu

Vierailija
30/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita kuvia? Paikalle ilmestyy kuvista 50 kiloa lihonnut palstamamma 😄

Vierailija
31/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jo lähettänyt kuvan itsestään? Onko?

On japanilainen kaunis nainen, nimeltään Rose.

Onko tutun näköinen mm. Tiimarissa myydyissä valokuvakehyksistä ja 80-luvun loppupuolen jalkahierontalaitteiston myyntipakkauksesta.

Vierailija
32/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa välttämättä kauheasti tuuria ollut...

Mutta onnea tapaamiseen.

Tykkäys/matchaus taso on varmaan 1/250 joten tässä oli todella jotain suurempaa kyseessä.

Vierailija
33/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lastenlääkäri, jolla on praktiikka Nizzassa ja puhuu ranskaa kotkalaisittain?

Vierailija
34/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika innostuminen tuntemattomasta ihmisestä on takertuvaa ja greepyä. Rauhoitu. Näyttämällä tuon pakkomielteisen ihastumisen pelkkään mielikuvaan nainen juoksee varmasti karkuun.

Vierailija
35/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sinulla paljon kokemuksia naisista, oletko seurustellut ennen tai käynyt paljon treffeillä?

Pääasia on olla aito ja oma itsensä, mutta ystävällinen. Puhu kuitenkin vain positiivisista asioista, älä kerro tai kommentoi negatiivisia juttuja. Iloinen myönteinen ilmapiiri on tärkeää.

Tulen hyvin juttuun naisten kanssa, ei ongelmaa sen suhteen. Olen seurustellut elämässäni vain kerran, se kesti 5 vuotta ja olen naisen kanssa edelleen väleissä. Nyt yritän opetella vähän kuin alusta taas nelikymppisenä, ja se tässä jännittää.

No hyvä, sitten sinulla onkin toivoa. 👍

Sinun kannattaa itse asiassa sanoa se heti alkuun. Että et ole paljon treffaillut pitkään aikaan useamman vuoden suhteen jålkeen ja että jännitti lähteä treffeile, kun tuli matchattyä niin kaunis nainen.

Sen jälkeen ei enempää yhtään mitään kommentointia jännityksestä tai hänen ulkonäöstään.

Jos kaikki menee hyvin ja eroatte mukavissa merkeissä, laita tunnin sisään tekstari, että oli treffit ja kiva ilta tms. Jos hän vastaa positiivisesti, niin laita vastaus, että haluaisiko hän ottaa treffit uusiksi huomenna ja käydä vaikka kävelyllä päivällä.

Vierailija
36/48 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa sille kunnon ravintolassa romanttiset treffit. Ei mitään kahveja.

Ei missään tapauksessa. Se on epätoivoiselta vivahtavaa yliyrittämistä.

Ekan tapaamisen tarkoitus on lyhyillä treffeillä ottaa selvää, millainen henkilå on kyseessä. Ap ei tunne sitä naista vielä lainkaan, joten hän ei voi oikeasti pitääkään hänestä vielä. Sellaisista miehistä, jotka vaikuttavat ihastuneen itse luomaansa mielikuvitusnaiseen, tulee kylmät väreet ja creepy vaikutelma.

Jep, jos näille antaa yhtään mitään toivoa, ne roikkuu perässä monta vuotta eikä niistä pääse eroon.

Vierailija
37/48 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika innostuminen tuntemattomasta ihmisestä on takertuvaa ja greepyä. Rauhoitu. Näyttämällä tuon pakkomielteisen ihastumisen pelkkään mielikuvaan nainen juoksee varmasti karkuun.

Millainen oli sinun ensimmäinen ihastus ja perustuiko se mihinkään muuhun kuin ulkonäköön ja oletuksiin?

Vierailija
38/48 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin! Näin mun miehen profiilin, ja katoin et waaat. Sit tuli match, ja nykyään ollaan naimisissa ja pieni yhteinen lapsi. Olen todella onnellinen, jotain hyvää Tinderistäkin voi löytyä :)

Vierailija
39/48 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi näin! Näin mun miehen profiilin, ja katoin et waaat. Sit tuli match, ja nykyään ollaan naimisissa ja pieni yhteinen lapsi. Olen todella onnellinen, jotain hyvää Tinderistäkin voi löytyä :)

Sitten kun olet 40 ja toisella tai kolmannella kierroksella, asiat ei menekään enää ihan noin helposti. Sitten nääs jo tietää mitä haluaa, ja varsinkin mitä ei halua.

Vierailija
40/48 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt mitään creepyä ja pakkomielteistä vielä ole. Näkisipä joku mies minussakin jotain sen verran ainutlaatuista, että haluaisi tutustua juuri minuun. Huomiota kyllä saan enemmän kuin tarpeeksi, mutta tuntuu, että suurimmalle osalle miehistä kelpaisi lähes kuka vain nätti ja mukava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan