Kävi kyllä USKOMATON tuuri Tinderissä! Tätäkö se salamarakkaus voisi olla, vaikka ei olla vielä tavattu
Löysin erään naisen profiilin, joka sai sydämeni pysähtymään useaksi hetkeksi. Sellainen aito äkki-ihastumisen tunne, jota ei uskoisi voida saavuttaa ilman fyysistä läsnäoloa pelkkien kuvien katselulla ja tekstin lukemisella.
Laitoin heti sillä sekunnilla Tinder gold tilauksen menemään jotta pystyin antamaan super-liken tekstillä. Kului ainakin 1,5 viikkoa epätoivoa ja sain tänään mätchin, se oli hän!
Nyt ollaan jutusteltu ja ens viikolla toivottavasti eka tapaaminen! Perhosia vattassa jo nyt!
Miten voin olla mokaamatta tätä. 🤔🔥
Kommentit (48)
Minä tapasin naisen 2 tuntia osumasta. Nainen pyysi siiderille ja nyt ollaan tapailtu 8 kk lähinnä seksin merkeissä. Nainen ei vissiin halua mitään vakavaa vielä ainakaan. Ollaan kyllä veneilty ja grillattu tänä kesänä.
Ensin sinulla oli normaali profiili ja nähtyäsi ihanan naisen menit hankkimaan epätoivoisten miesten maksullisen profiilin? Hyvin alkoi...
Mutta hyvä, että olette sopineet tapaamisesta. Ole siellä normaalin kohtelias ja ystävällinen. Pidä hyvä ryhtyi, katso silmiin ja hymyile. Älä puhu mitään seksiin liittyvää. Älä puhu mitään rahaan liittyvää. Kuuntele hänen juttujaan, älä puhu itsestäsi. Käykää vaikka kävelyllä, se on rento tapa käydä treffeillä. Jos sujuu hyvin, voitte istua hetkeksi kahvilaan juomaan kahvit.
Pidä mielessä, että hän on yksilö, hänellä on oma luonne ja kiinnostuksenkohteet, ettekä ole välttämättä yhteensopivia henkisesti. Eli älä kuvittele hänelle ominaisuuksia valmiiksi, koska hän on samalla lailla oma erillinen henkilönsä kuin miespuolinen naapurisikin on. Jos unelmanaisesi esimerkiksi pitää lapsista, niin voi olla, että tämä nainen ei voi sietää lapsia.
Ja ulkonäkö ei kerro mitään luonteesta.
Olen itse aina ollut hyvin naisellisen näköinen, mutta luonteeltani olen miesten mielestä maskuliininen, määrätietoinen, voimakastahtoinen, kunnianhimoinen, en kannata perinteisiä sukupuolirooleja jne. Siksi nuorena ärsytti, kun ihan vääränlaiset miehet kiinnostuivat minusta.
Eipä tuossa välttämättä kauheasti tuuria ollut...
Mutta onnea tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ulkonäkö ei kerro mitään luonteesta.
Olen itse aina ollut hyvin naisellisen näköinen, mutta luonteeltani olen miesten mielestä maskuliininen, määrätietoinen, voimakastahtoinen, kunnianhimoinen, en kannata perinteisiä sukupuolirooleja jne. Siksi nuorena ärsytti, kun ihan vääränlaiset miehet kiinnostuivat minusta.
Määrätietoisuus, voimakastahtoisuus, jne ovat ihan sukupuoleen katsomatta eri ihmisten mahdollisia ominaisuuksia, ei mitenkään miesten ominaisuuksia. Just saying....
Kertapanoon jää, veikkaan. Ghostaa.
Tarjoa sille kunnon ravintolassa romanttiset treffit. Ei mitään kahveja.
Onnea ja siunausta sinulle kun olet löytänyt elämäsi rakkauden!
Jaana Kouvolasta
Ap, onko sinulla paljon kokemuksia naisista, oletko seurustellut ennen tai käynyt paljon treffeillä?
Pääasia on olla aito ja oma itsensä, mutta ystävällinen. Puhu kuitenkin vain positiivisista asioista, älä kerro tai kommentoi negatiivisia juttuja. Iloinen myönteinen ilmapiiri on tärkeää.
Onko jo lähettänyt tilinumeron minne voit lähettää autonkorjausrahat, että pääsee ensitreffeille?
Ihanaa tuollainen salamarakastuminen!
Nyt varaamaan hääkirkkoa, niin voit iloisesti yllättää hänet kun tapaatte treffeillä.
Minulle ei kelpaa miehet ketkä eivät Rakasta Jeesus Kristusta yli kaiken. Luonnollisesti en ole Tinderissä mutta livenäkin saan huiskia tarjokkaita pois.. suurin osa miehistä on gullinsa viemiä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varaamaan hääkirkkoa, niin voit iloisesti yllättää hänet kun tapaatte treffeillä.
Juuri näin! Noin pääset osoittamaan sitoutumisesi rakkauteenne!
Vierailija kirjoitti:
Ensin sinulla oli normaali profiili ja nähtyäsi ihanan naisen menit hankkimaan epätoivoisten miesten maksullisen profiilin? Hyvin alkoi...
Mutta hyvä, että olette sopineet tapaamisesta. Ole siellä normaalin kohtelias ja ystävällinen. Pidä hyvä ryhtyi, katso silmiin ja hymyile. Älä puhu mitään seksiin liittyvää. Älä puhu mitään rahaan liittyvää. Kuuntele hänen juttujaan, älä puhu itsestäsi. Käykää vaikka kävelyllä, se on rento tapa käydä treffeillä. Jos sujuu hyvin, voitte istua hetkeksi kahvilaan juomaan kahvit.
Tinderissä joko olet oikealla tai vasemmalla, ei ole mitään muuta välimuotoa. Jotta saisin häneen jonkinlaista kontaktia, piti hyödyntää niitä työkaluja joita käytössäni on tai sitten luovuttaa.
En ole mikään kympin mies, uskon että hänellä vientiä voisi riittää ohi minun, jos hän sovellusta aktiivisesti käyttää. Keskusteluissa kävi kuitenkin ilmi, että sillä mitä minä sanoin ja mitä itsestäni olin kirjoittanut, oli merkitystä.
Täten tuon huomion herättämiseksi joku kymppi sinne tänne on silti halvempi, kuin junalippu 200km päähän häntä puhelinluettelosta etsimään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa miehet ketkä eivät Rakasta Jeesus Kristusta yli kaiken. Luonnollisesti en ole Tinderissä mutta livenäkin saan huiskia tarjokkaita pois.. suurin osa miehistä on gullinsa viemiä.
Etkö ole tietoinen, että Jeesus Kristus mainofestoi itsensä sisälläsi pumppaavat paksun ja suonikkaan työnnöissä.
Olet ihastunut toistaiseksi mielikuvaan ja niin on ihastuksesikin. No, toivottavasti toimii livenäkin.