Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosituksia päältä täytettävästä pesukoneesta, joka EI TEE REIKIÄ vaatteisiin?

Vierailija
28.07.2023 |

Murheenkryyninä ollut päältätäytettävä Candy, joka tekee reikiä vaatteisiin (rumpu vaihdettu joo). Ikinä en kyseistä merkkiä enää osta.

Lisävaatimuksina koneelle ovat:
-säädettävät jalat on
-linkouksen nopeutta pystyy säätämään
-pystyy pesemään 60 asteessa
-hienopesuohjelma löytyy

Kiitos todella paljon, jos joku jaksaa suositella konetta, johon on ollut tyytyväinen käyttäessään!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosenlew ollut yli 10 vuotta ja hyvin toiminut. Tais olla kaupan halvimpia koneita sillon.

Vierailija
22/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whirlpoolin en ole havainnut tekevän reikiä. Kohta 8 vuotta vanha ja edelleen toimi ainakin viimeksi käyttäessä, ikinä ei pitäisi tietenkään kiitellä.

Sillä tavalla säädettävät jalat että koneen saa vaateriin, linkousnopeus on säädettävissä, voi pestä jopa 90 asteessa ja pesuohjelmia on eri materiaaleille, lisäksi pikapesuohjelma, jne.

No joo, onhan tämä jo 8 vuotta vanha niin ihan uusimmista en tietenkään tiedä millaisia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rummussa jotain piikkejä, hampaita vai miten se ne reiät muka tekee?

Vierailija
24/33 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rummussa jotain piikkejä, hampaita vai miten se ne reiät muka tekee?

No jos pesee ruuvit ja naulat samalla kertaa kuin vaatteetkin xD

Vierailija
25/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy, paska pesukone joka tekee reikiä ja naarmuja vaatteisiin, uskokaa jo. Saa ottaa käyttöönsä tuon koneeni se joka ei usko, ja katsoa mitä vaatteille tapahtuu.

Ei pitäisi provosoitua tällaisesta ja käyttää aikaa tällaiseen, mutta ihmettelen ettei jotkut usko että halpa pesukone halvinta merkkiä ei voi tehdä tällaista jälkeä.

Kiitos pesukonemerkeistä vinkanneille! Tällä otannalla jäi mieleen suositellut nimet Whirlpool ja Rosenlew, AEG sen sijaan sai myös noottia.

Vierailija
26/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on nyt päältätäytettävä Electrolux invreter-kone 8 kg täyttömäärällä ja max, 1400 linkouksella, vähän yli 10 v vanha, ei mikään halvin malli. Kaksi vastaavaa on ollut aiemmin, jäivät edellisiin koteihin täysin toimivina elämänmuutosten yhteydessä, niistä paras edestä täytettävä 1600 linkouksella, sai tosi kuivaa pyykkiä. Vastaavan ostan seuraavaksi sitten kun tämä nykyinen menee joskus rikki. Monipuoliset ohjelmat ja säätömahdollisuudet, toimintavarma, eikä ole mikään meluisin kone. Kuulostaa hurjalta, että kone tekee reikiä vaatteisiin, mutta uskon kyllä. Noissa invertereissä on kai erityisen hellävarainen rumpu.

Huonoista koneista on jäänyt mieleen aikoinaan halpa Hoover, joka alkoi laskea ruosteista vettä alleen parin kolmen vuoden jälkeen. Sen jälkeen perehdyin eri merkkeihin perusteelliseesti ja olen ostanut mieluumin kalliimman koneen, joka kestää kauemmin. Onhan se aina myös tuurista kiinni kun samoja merkkejä valmistetaan milloin missäkin.

Vierailija
27/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on reisisti!!

Vierailija
28/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on nyt päältätäytettävä Electrolux invreter-kone 8 kg täyttömäärällä ja max, 1400 linkouksella, vähän yli 10 v vanha, ei mikään halvin malli. Kaksi vastaavaa on ollut aiemmin, jäivät edellisiin koteihin täysin toimivina elämänmuutosten yhteydessä, niistä paras edestä täytettävä 1600 linkouksella, sai tosi kuivaa pyykkiä. Vastaavan ostan seuraavaksi sitten kun tämä nykyinen menee joskus rikki. Monipuoliset ohjelmat ja säätömahdollisuudet, toimintavarma, eikä ole mikään meluisin kone. Kuulostaa hurjalta, että kone tekee reikiä vaatteisiin, mutta uskon kyllä. Noissa invertereissä on kai erityisen hellävarainen rumpu.

Huonoista koneista on jäänyt mieleen aikoinaan halpa Hoover, joka alkoi laskea ruosteista vettä alleen parin kolmen vuoden jälkeen. Sen jälkeen perehdyin eri merkkeihin perusteelliseesti ja olen ostanut mieluumin kalliimman koneen, joka kestää kauemmin. Onhan se aina myös tuurista kiinni kun samoja merkkejä valmistetaan milloin missäkin.

Sama lisää vielä, että ostan yleensä pesukoneen niin isolla täyttö- ja linkousmäärällä kuin mahdollista, tällöin konetta ei tule käytettyä useinkaan täysillä tehoilla kun on näppärät säätömahdollisuudet. Nykykoneethan käyttää muutenkin vähän vettä ja pesuaikaakin voi säätää.

Vierailija
29/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkiskuoriaisista ei ole mitään havaintoja, uudessa kerrostalossa olen asunut koko tämän Candyn ajan, ja reikiä alkoi tulemaan Candyn jälkeen ja olen huomannut uudet reiät vaatteissa aina siinä kohtaa, kun levittelen ne pesusta tullessaan kuivumaan. Pesuaine on juurikin nestemäinen. Kyllä se vaan Candy noita reikiä tekee .

😂🤣 oikeestiko uskot tohon teoriaasi? Pakko olla provo, ihan hyväkin, melkein.

Vierailija
30/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tämän ennenkin: ne reiät johtuvat liian kovasta linkouksesta. Älkää käyttäkö kovaa linkousta, 800 riittää ihan hyvin.

Itselläni on Elektrolux, jossa pesun kestoa ja linkousta voi säätää.

Vierailija
31/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sivusta täytettävä pieni Rosenlew. Ainakin kymmenen vuotta on tuossa pyörinyt. Joskus vähän kitisee vanhuuttaan, mutta siinäpähän kitisee.

Vierailija
32/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy on juurikin Hoover-merkkiä, siis samaa puljua. Viittaan tuohon ruosteista vettä alleen laskeneeseen halpaan Hooveriin...

Kiitos Electrolux Inverter-vinkistä, tuohan olisi hyvä jos on nimenomaan hellävarainen rumpu.

Vierailija
33/33 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut tämän ennenkin: ne reiät johtuvat liian kovasta linkouksesta. Älkää käyttäkö kovaa linkousta, 800 riittää ihan hyvin.

Itselläni on Elektrolux, jossa pesun kestoa ja linkousta voi säätää.

Ei johdu minulla, koska jätän linkouksen pesusta kokonaan pois, ja teen loppulinkouksen 600 linkousnopeudella. Silti reikiä ilmaantuu pesujen jälkeen. Voit ottaa mun Candyn käyttöösi testiin jos et usko...

-ap