Kosin miestäni
Sanoin miehelleni, että olen vähän miettinyt asioita ja haluaisin naimisiin. Mies vastasi, että niin minäkin joskus. Mutta ei kuulemma vielä, eikä hän tiedä milloin. Suhdetta takana kolme vuotta.
Mitä mun pitäisi tästä päätellä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kosin kans, 3 kuukautta ja oltiin naimisissa. Olisin eronnut, jos ei olisi oltu.
Vastasiko mies heti kyllä, vai miettikö ensin?
Ap
Mietti jonkun tunnin.
Minä taas en ole kuullut miehestä pariin päivään mitään, ns. naimisiinmenokeskustelun jälkeen.
Ap
Taidat olla sinkku nyt.
Outoa, jos 3 vuoden suhteessa pitää tuollain mykkäkoulua. Alkaisin kyllä katsella ympärilleni ja muita vaihtoehtoja. Oot häntä selvästi nuorempi ja löydät kyllä seuraa niin halutessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kosin kans, 3 kuukautta ja oltiin naimisissa. Olisin eronnut, jos ei olisi oltu.
Ap
Mietti jonkun tunnin.
Minä taas en ole kuullut miehestä pariin päivään mitään, ns. naimisiinmenokeskustelun jälkeen.
Ap
Ette siis vielä edes asu yhdessä ja sinä kosit?🤣
Kolme vuotta "seurustelua", joka kulminoituu siihen, että nainen kosii ja saa pakit, eikä nainen siltikään halua ymmärtää kupletin juonta. Voi voi.
Mies ei halua naimisiin kanssasi. Kyllä tuosta pitäisi jo tyhmemmänkin osata päätellä, mikä tilanne on.
Mä kosin miestä kun oltiin oltu joku vuosi yhdessä. Oltiin nuoria. Mies ei suostunut, mutta ei mua haitannut odottaa. Kahdeksan vuoden päästä mies kosi itse.
Neuvoni on, että tee niin kuin sydän sanoo. Mä vaan aina jotenkin tiesin, että ollaan aina yhdessä, ja naimisiinmeno oli sivuseikka. Toisaalta miehesi on nyt samanikäinen kuin omani, ja nyt olemme siis olleet jo pari vuorta naimisissa.
Täällä yleisesti neuvotaan, että jos mies ei halua naimisiin, se ei rakasta. Varmaan näinkin, mutta olen ihan varma, että monella miehellä on myös irrationaalisia pelkoja naimisiinmenoon liittyen.
Älä tuhlaa hyviä vuosiasi tuohon mieheen. Miehet tietävät jo kolmessa kuukaudessa, onko naisesta vaimoksi vai ei. Kolme vuotta??? Juu ei.
Kallis paukku. 10 000 euroa vähintään. Siksi mies miettii asiaa.
Puhuuko mies muuten mitään teidän yhteisestä tulevaisuudesta? Vai oletko sinä se joka puhuu ja suunnittelee?
Voi ei. Tosi noloa ja alentuvaa kosia miestä. Totta kai lopputulos oli katastrofi. Ryhdistäydy, ap. Ja suosittelen tutustumaan parisuhdeneuvoihin ja ennen kaikkea miesten psykologiaan tulevaisuuden varalta. Youtube on täynnä ilmaista materiaalia.
Ja kerroin kyllä miehelle, että en halua häitä.
Laittaisitteko miehelle viestiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä kosin miestä kun oltiin oltu joku vuosi yhdessä. Oltiin nuoria. Mies ei suostunut, mutta ei mua haitannut odottaa. Kahdeksan vuoden päästä mies kosi itse.
Neuvoni on, että tee niin kuin sydän sanoo. Mä vaan aina jotenkin tiesin, että ollaan aina yhdessä, ja naimisiinmeno oli sivuseikka. Toisaalta miehesi on nyt samanikäinen kuin omani, ja nyt olemme siis olleet jo pari vuorta naimisissa.
Täällä yleisesti neuvotaan, että jos mies ei halua naimisiin, se ei rakasta. Varmaan näinkin, mutta olen ihan varma, että monella miehellä on myös irrationaalisia pelkoja naimisiinmenoon liittyen.
Voi olla että sinä olet poikkeus. Ei ole sääntönä mitenkään hyvä, että kannattaa odotella rauhassa vaikka miten pitkään.
Oletteko aiemmin puhuneet avioliitosta, lapsista, haaveistanne ja elämänsuunnitelmistanne? Jos mies ei palaa asiassa kohtsillään, mä ilmoittaisin halustani erota.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoittaisin miehelle pitkän viestin, jossa kerron hänelle tunteistani, ja sitten lepyttelisin miestä ostamalla hänelle esim. laadukkaan kellon, viskiä tai sikareita. Kyllä hän vielä ottaa sinut takaisin, kunhan osoitat nöyryytesi ja pyydät anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis mitä? Kysyit naimsiin menosta ja Nyt et halua? Seiso sanojesi takana hyvä nainen, älä peru periaatetta miehen takia
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mietti jonkun tunnin.
Ap
Ette asu yhdessä vai miten tämä on mahdollista? En minäkään lupautuisi naimisiin ilman että on asunut ensin saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
En missään nimessä. Nope! Miehen tehtävä on selittää tyrmäyksensä. Jos ei sitä tee, mä tyrmäisin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoittaisin miehelle pitkän viestin, jossa kerron hänelle tunteistani, ja sitten lepyttelisin miestä ostamalla hänelle esim. laadukkaan kellon, viskiä tai sikareita. Kyllä hän vielä ottaa sinut takaisin, kunhan osoitat nöyryytesi ja pyydät anteeksi.
Hahhahah. Just joo. Siinä upeaa miesnäkökulmaa
Ekana tulis mieleen että hån ei ole kovin rakastunut.