Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosin miestäni

Vierailija
28.07.2023 |

Sanoin miehelleni, että olen vähän miettinyt asioita ja haluaisin naimisiin. Mies vastasi, että niin minäkin joskus. Mutta ei kuulemma vielä, eikä hän tiedä milloin. Suhdetta takana kolme vuotta.

Mitä mun pitäisi tästä päätellä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää kyllä jos 36 v.mies ei ole kypsä avioon. Mistä mättää? Ajatteleeko, ettei halua vielä lapsia tms

Ekana tulis mieleen että hån ei ole kovin rakastunut.

Vierailija
22/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kosin kans, 3 kuukautta ja oltiin naimisissa. Olisin eronnut, jos ei olisi oltu.

Vastasiko mies heti kyllä, vai miettikö ensin?

Ap

Mietti jonkun tunnin.

Minä taas en ole kuullut miehestä pariin päivään mitään, ns. naimisiinmenokeskustelun jälkeen.

Ap

Taidat olla sinkku nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos 3 vuoden suhteessa pitää tuollain mykkäkoulua. Alkaisin kyllä katsella ympärilleni ja muita vaihtoehtoja. Oot häntä selvästi nuorempi ja löydät kyllä seuraa niin halutessasi.

Vierailija
24/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kosin kans, 3 kuukautta ja oltiin naimisissa. Olisin eronnut, jos ei olisi oltu.

Ap

Mietti jonkun tunnin.

Minä taas en ole kuullut miehestä pariin päivään mitään, ns. naimisiinmenokeskustelun jälkeen.

Ap

Ette siis vielä edes asu yhdessä ja sinä kosit?🤣

Vierailija
25/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta "seurustelua", joka kulminoituu siihen, että nainen kosii ja saa pakit, eikä nainen siltikään halua ymmärtää kupletin juonta. Voi voi.

Vierailija
26/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua naimisiin kanssasi. Kyllä tuosta pitäisi jo tyhmemmänkin osata päätellä, mikä tilanne on.

Vierailija
27/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kosin miestä kun oltiin oltu joku vuosi yhdessä. Oltiin nuoria. Mies ei suostunut, mutta ei mua haitannut odottaa. Kahdeksan vuoden päästä mies kosi itse.

Neuvoni on, että tee niin kuin sydän sanoo. Mä vaan aina jotenkin tiesin, että ollaan aina yhdessä, ja naimisiinmeno oli sivuseikka. Toisaalta miehesi on nyt samanikäinen kuin omani, ja nyt olemme siis olleet jo pari vuorta naimisissa.

Täällä yleisesti neuvotaan, että jos mies ei halua naimisiin, se ei rakasta. Varmaan näinkin, mutta olen ihan varma, että monella miehellä on myös irrationaalisia pelkoja naimisiinmenoon liittyen.

Vierailija
28/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa hyviä vuosiasi tuohon mieheen. Miehet tietävät jo kolmessa kuukaudessa, onko naisesta vaimoksi vai ei. Kolme vuotta??? Juu ei.

Vierailija
29/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis paukku. 10 000 euroa vähintään. Siksi mies miettii asiaa.

Vierailija
30/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko mies muuten mitään teidän yhteisestä tulevaisuudesta? Vai oletko sinä se joka puhuu ja suunnittelee?

Vierailija
31/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tosi noloa ja alentuvaa kosia miestä. Totta kai lopputulos oli katastrofi. Ryhdistäydy, ap. Ja suosittelen tutustumaan parisuhdeneuvoihin ja ennen kaikkea miesten psykologiaan tulevaisuuden varalta. Youtube on täynnä ilmaista materiaalia.

Vierailija
32/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroin kyllä miehelle, että en halua häitä.

Laittaisitteko miehelle viestiä?

Ap

Vierailija
33/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kosin miestä kun oltiin oltu joku vuosi yhdessä. Oltiin nuoria. Mies ei suostunut, mutta ei mua haitannut odottaa. Kahdeksan vuoden päästä mies kosi itse.

Neuvoni on, että tee niin kuin sydän sanoo. Mä vaan aina jotenkin tiesin, että ollaan aina yhdessä, ja naimisiinmeno oli sivuseikka. Toisaalta miehesi on nyt samanikäinen kuin omani, ja nyt olemme siis olleet jo pari vuorta naimisissa.

Täällä yleisesti neuvotaan, että jos mies ei halua naimisiin, se ei rakasta. Varmaan näinkin, mutta olen ihan varma, että monella miehellä on myös irrationaalisia pelkoja naimisiinmenoon liittyen.

Voi olla että sinä olet poikkeus. Ei ole sääntönä mitenkään hyvä, että kannattaa odotella rauhassa vaikka miten pitkään.

Vierailija
34/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aiemmin puhuneet avioliitosta, lapsista, haaveistanne ja elämänsuunnitelmistanne? Jos mies ei palaa asiassa kohtsillään, mä ilmoittaisin halustani erota.

Vierailija
35/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoittaisin miehelle pitkän viestin, jossa kerron hänelle tunteistani, ja sitten lepyttelisin miestä ostamalla hänelle esim. laadukkaan kellon, viskiä tai sikareita. Kyllä hän vielä ottaa sinut takaisin, kunhan osoitat nöyryytesi ja pyydät anteeksi.

Vierailija
36/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis mitä? Kysyit naimsiin menosta ja Nyt et halua? Seiso sanojesi takana hyvä nainen, älä peru periaatetta miehen takia

Vierailija
37/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä jaksa.

Vierailija
38/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mietti jonkun tunnin.

Ap

Ette asu yhdessä vai miten tämä on mahdollista? En minäkään lupautuisi naimisiin ilman että on asunut ensin saman katon alla.

Vierailija
39/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En missään nimessä. Nope! Miehen tehtävä on selittää tyrmäyksensä. Jos ei sitä tee, mä tyrmäisin suhteen.

Vierailija
40/61 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoittaisin miehelle pitkän viestin, jossa kerron hänelle tunteistani, ja sitten lepyttelisin miestä ostamalla hänelle esim. laadukkaan kellon, viskiä tai sikareita. Kyllä hän vielä ottaa sinut takaisin, kunhan osoitat nöyryytesi ja pyydät anteeksi.

Hahhahah. Just joo. Siinä upeaa miesnäkökulmaa