Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävinpä kampaajalla nelän vuoden tauon jälkeen ja muistin, miksi en käy kampaajalla

Vierailija
15.12.2006 |

Pah. Kannattiko puuduttaa persustaan kolme tuntia ja maksaa melkein sata euroa? NO EI! Annan taas tukan kasvaa ja laitan mieheni lyhentämään latvat tarvittaessa. Vituttaa, tää ei mene enää edes ponnarille kokonaan eikä navettahuivitkaan ole av-uskottavia.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tykkään että mulle ehdotetaan jotain, joskus ne on onnistuneita ja joskus ei. Mutta minä olen itse aina sen päättänyt, mitä anna tehdä ja mitä en.

Viimeksi oli ihana kampaaja, joka lopuksi näytti vielä miten hiuksia vois laittaa erilailla kiinni, hyviä ehdotuksia.

Vierailija
22/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ainakin hyvän kampaajan merkkinä, että voi ehdottaa jotain mitä et ole itse ajatellut.

Vierailija:

aina kampaajalle, pyydän sitä " latvoista viis senttiä pois" tms. Mutta aina istuttuani tuoliin alkaa se selitys, miten mulle pitäis leikata sellainen ja sellainen muodikas tukka. Ja mä pökerryksissäni joskus annan luvan siihen. Viimeksi menin kampaajalle pyytäen pitkään otsatukkaani muutamia lyhyitä suortuvia. Tulos: karmea päälaelta alkava leveä otsatukka " Tampere-takatukka" -malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kampaajat ei enää tiedä mitä tasausleikkaus tarkoittaa!!

Vie tyttöjä kampaajalle, niin eihän ne osaa sitä tukkaa siististi tasoittaa. Ja kehtaavat vielä pyytää jotain 20 erkkiä 15 minuutin saksimisesta sieltä täältä - lopputulos on sennäköinen, että itse joutuu parantelemaan vielä kotona! Toista tyttöä, jolla on luonnonkiharat hiukset, en uskalla viedä kampaajille enää ollenkaan, ja monet on kokeiltu.

Vierailija
24/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyään kampaajat ei enää tiedä mitä tasausleikkaus tarkoittaa!!

Vie tyttöjä kampaajalle, niin eihän ne osaa sitä tukkaa siististi tasoittaa. Ja kehtaavat vielä pyytää jotain 20 erkkiä 15 minuutin saksimisesta sieltä täältä - lopputulos on sennäköinen, että itse joutuu parantelemaan vielä kotona! Toista tyttöä, jolla on luonnonkiharat hiukset, en uskalla viedä kampaajille enää ollenkaan, ja monet on kokeiltu.

Kampaajalle noi muksut on pakko viedä. Tytöllä kun on vielä tosi paksut hiukset, en mä niitä ikinä siistiksi ja tasaiseksi ite saa.

Vierailija
25/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ihmettelen, miksi pitkät hyväkuntoisetkin hiukset halutaan nyrhiä ja ohentaa. Teini-ikäisten tyttöjen paksut ja kauniit hiukset pilataan monesti kampaajien toimesta aivan täysin. Sitten vielä näitä ohennettuja hiuksia joutuu laittelemaan ja föönailemaan päivittäin: eipä aikaakaan, kun tukka on huonokuntoinen ja pilalla.

Siis miksi kampaajat eivät arvosta tasapitkää tukkaa???

Vierailija
26/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siksi ihmettelen, miksi pitkät hyväkuntoisetkin hiukset halutaan nyrhiä ja ohentaa. Teini-ikäisten tyttöjen paksut ja kauniit hiukset pilataan monesti kampaajien toimesta aivan täysin. Sitten vielä näitä ohennettuja hiuksia joutuu laittelemaan ja föönailemaan päivittäin: eipä aikaakaan, kun tukka on huonokuntoinen ja pilalla.

Siis miksi kampaajat eivät arvosta tasapitkää tukkaa???

Mutta mä en ymmärrä miksi te ette saa suutanne auki kampaajalla. Kukaan ei sitä tukkaa väkisten leikkaa, ehdotuksiahan ne vaan on. Ja kaikkien mielestä suora pitkä tukka ei ole kaunis. Ehkä se kampaajakin haluaa tehdä jotain sellaista näkyvää käsillään, voin hyvin kuvitella että olisi tylsää jos koko päivän ramppaisi asiakkaita, jotka kaikki haluaisivat vain parin sentin lyhennyksen.

Vierailija
27/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tutulta tuo kampaajien ehdottelu. Mulle kun ei voi ehdotella kovinkaan värjäystä, ehdotellaan sitten vaalennusta, raitoja ja leikata tietenkin pitäisi joku lyhyt malli. Kai sitä on sitten mahdoton hyväksyä, että joku voisi olla tyytyväinen tukkaansa.

Vierailija
28/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kaunis pitkä tukka halutaan tuhota kateuksissaan. Miksi muuten kampaajat ehdottavat kauniille pitkätukille, että lyhyttä pitää tehdä ja nopeasti.

Totuus on se, että pitkä tukka on näyttävä.

Vierailija
29/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko onnistuneet kiertamaan. Yritin pistaa kuvaa Jennifer Lopezin uusista hiuksista Iltasanomissa mutta ei onnaa.

Vierailija
30/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

naisen kaunis pitkä tukka halutaan tuhota kateuksissaan. Miksi muuten kampaajat ehdottavat kauniille pitkätukille, että lyhyttä pitää tehdä ja nopeasti.

Totuus on se, että pitkä tukka on näyttävä.

Hyvin useilla kampaajilla on kauniit hiukset.

Vierailija
31/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen vain, miksi pitkä tukka halutaan leikata lyhyeksi tai ohentaa se.

Enkä ymmärrä, miksi kampaaja ei voi tehdä sitä mitä asiakas pyytää. Miksi se jatkuva ehdottelu?

Enkä ymmärrä, miksi ylipäänsä pitää hiuksista tehdä sellaiset, että niitä joutuu sitten päivittäin föönailemaan tai laittelemaan.

Vierailija
32/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä tuollaisia ongelmia. En ole kuullut ystäviltänikään koskaan vastaavaa.

Vierailija
33/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ei ole ikinä tuollaisia ongelmia. En ole kuullut ystäviltänikään koskaan vastaavaa.

Vierailija
34/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvin useilla kampaajilla on kauniit hiukset.

Vierailija
35/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompensoimassa pään sisäpuolen karuutta.

Vierailija
36/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät kauniit hiukset, usein permanentatut. Leikkaan itse 3-5 cm per 3 kk pois niistä.

Vierailija
37/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin leikataan aina keski-ikäisen hiukset. Joku nuori kampaajatyttö jopa kerran sanoi, ettei olisi ikinä uskonut minun haluavan punaista hiuksiini. Kuulemma näytin siltä, että vähän leikataan latvoja ja muutama raita ja siinä se :-(. No, en enää mennyt siihenKÄÄN kampaamoon toista kertaa. Epäilen jo näyttäväni niin keski-ikäiseltä, ettei tästä nuorennuta enää millään.

Jos minä selitän kampaajalle mitä haluan, lopputulos on ihan kauhea, en minä ymmärrä hiusten leikkauksen saloista tuon taivaallista. Joskus, jos antaa kampaajalle vapaat kädet, on lopputulos hyvä. No minun tuurillani hyvät kampaajat aina jäävät äitiyslomalle tai itse muutan paikkakuntaa...

Vierailija
38/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Mikkonen, en saa mieleen minkä näköinen muija on.

Vierailija
39/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään ajatustenlukijoita ole. Jos vain sanotaan kiltisti että tää on ihan hyvä, niin mistä ne tietää että asia onkin päinvastoin ja että täällä sitä marisette?

Vierailija
40/41 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää on ihan karmee. En pysty kellekään muullekaan sanomaan suoraan negatiivisia asioita.

t. ohennettu entinen tasapitkätukka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme