Kävinpä kampaajalla nelän vuoden tauon jälkeen ja muistin, miksi en käy kampaajalla
Pah. Kannattiko puuduttaa persustaan kolme tuntia ja maksaa melkein sata euroa? NO EI! Annan taas tukan kasvaa ja laitan mieheni lyhentämään latvat tarvittaessa. Vituttaa, tää ei mene enää edes ponnarille kokonaan eikä navettahuivitkaan ole av-uskottavia.
Kommentit (41)
Mulla on aina ollu pitkä tukka. Pidän siitä ja miellän itseni pitkätukkaiseksi. Hyvin moni kampaaja ehdottaa tukan pätkäisemistä. Pari kertaa hiukseni onkin leikattu " muodikkaasti" kampaajan painostuksesta. Mikä siinä on, että melkein kaikki kampaajat eivät ymmärrä pyyntöä: " Muutama sentti latvasta pois, kiitos" ?
Niiden mielesta tukkasi varmaan kaipaa vahan enemman leikkausta tai pari senttia on heille eri pitka kuin sulle. Itsellekin kay ihan aina niin etta tukkaa on leikattu enemman kuin ajattelin, ja oonkin jo luovuttanut sen suhteen.
kuin pitkät. Lyhyitä ja malliin leikattuja hiuksia pitää leikata säännöllisin väliajoin emmän ja sehän tuo tuottoa kampaajille enemmän kuin pitkät hiukset, joita käydään leikkauttamassa kerran vuodessa. Siksi kampaajat haluavat pätkiä kaikkien hiukset.
Mä itse olen usein saanut asiakkaiksi naisia, jotka pyytävät tätä parin sentin tasoitusta. Mutta kun se ei pahemmin aina auta, oikeesti pitäis leikata ainakin 10-15 cm, että hiuksista sais kaiken kuolleen pois.
On tietysti niitäkin joilla on pitkä, kauniit ja hyväkuntoiset hiukset, mutta he käyvät tasaisin väliajoin hiuksiaan tasoittamassa. Nämä " hamppuhiukset" on niitä jotka käyvät kovin harvoin kampaajalla.
muuttuminen kymmeneksi sentiksi ei harmita. Se harmittaa, kun tasapitkä tukka nyrhitään muodikkaaksi hapsuliuhakkeeksi. Mikä hinku kampaajilla on kerrostaa, hapsuttaa ja ohentaa???
Värjään itse ja mies leikkaa... Hiukset yltävät lapaluiden tienoille ja minusta näyttävät hyvältä:) Lisäksi en haluaisi joka aamu käyttää kiharrinta/suoristinta, tupeerata ja puleerata puolta tuntia.
Enemmän vituttaa tää malli, olisin halunnut sellaisen vähän kerroksittaisen leikkauksen, joka tekis hiuksista vähän tuuheamman näköiset, vaan ei. Lättytukka taas kerran. Olisin myös halunnut vähän rajumpaa väritystä hiuksiin, mutta ei, tämmönen maantieraidoitus tähän tuli taas. Pitää varmaan ens kerralla mennä baarivaatteet päällä kampaajalle, kun ilmeisesti minä näytän liian kiltiltä, että mulle voitais tehdä sellainen hiustyyli kuin haluaisin. Ja ehkä pitää valita noin itsensä ikäinen tai vähän vanhempi kampaaja, kai tämä nuori tyttö piti minua ihan keski-ikäisenä ja siitä keski-ikäinen hiusmalli.
äkäinen ap
minun hiuksiani kasvatetaan, joten niitä on vain siistitty viimeset 3 käyntiäplus värjätty. käyn parin kuukauden välein ja maksan siitä ilosta noin 80¿ kerta plus joskus aina jotain aineita.
tyytyväisiä, kun leikkaat heiltä kaiken kuolleen pois.
Vierailija:
Mä itse olen usein saanut asiakkaiksi naisia, jotka pyytävät tätä parin sentin tasoitusta. Mutta kun se ei pahemmin aina auta, oikeesti pitäis leikata ainakin 10-15 cm, että hiuksista sais kaiken kuolleen pois.
Itse käyn samalla kampaajalla joka tietää mun tyylin ja mistä pidän!
miksi kaikki kampaajat haluavat vetää pitkähiuksisille joko lyhyen tai puolipitkän, voimakkaasti kerrostetun tukan. Kyse ei ole iästä, koska jo teini-iässä kampaajat tahtoivat turmella tasapitkän tukkani.
Kampaajat eivät tajua, että kaikkien mielestä hapsulatvat, kerrokset ja otsatukka eivät näytä hyvältä. Enkä ymmärrä, miksi tällainen kolmevitonen ei saisi pitää tasapitkää tukkaansa. Aina ollaan sitä muodistamassa joko aivan hirveellä, paksulla otsatukalla tai kerrostetuilla sivuhiuksilla tms.
ei ap
Viimeksi oli vakikampaaja opiskeluaikana. Nyt yritin mennä oikein kaupungin suosituimpaan paikkaan, että menisi mahdollisimman vähän huti. Vaan ei...
Tai ehkä olen vain ahdistunut, kun olen tuijottanut kolme tuntia omaa kalpeaa ja ryppyistä naamani kampaamon peilistä.
ap
Vierailija:
miksi kaikki kampaajat haluavat vetää pitkähiuksisille joko lyhyen tai puolipitkän, voimakkaasti kerrostetun tukan. Kyse ei ole iästä, koska jo teini-iässä kampaajat tahtoivat turmella tasapitkän tukkani.
Kampaajat eivät tajua, että kaikkien mielestä hapsulatvat, kerrokset ja otsatukka eivät näytä hyvältä. Enkä ymmärrä, miksi tällainen kolmevitonen ei saisi pitää tasapitkää tukkaansa. Aina ollaan sitä muodistamassa joko aivan hirveellä, paksulla otsatukalla tai kerrostetuilla sivuhiuksilla tms.ei ap
Vierailija:
Kampaajat eivät tajua, että kaikkien mielestä hapsulatvat, kerrokset ja otsatukka eivät näytä hyvältä. Enkä ymmärrä, miksi tällainen kolmevitonen ei saisi pitää tasapitkää tukkaansa. Aina ollaan sitä muodistamassa joko aivan hirveellä, paksulla otsatukalla tai kerrostetuilla sivuhiuksilla tms.ei ap
aina kampaajalle, pyydän sitä " latvoista viis senttiä pois" tms. Mutta aina istuttuani tuoliin alkaa se selitys, miten mulle pitäis leikata sellainen ja sellainen muodikas tukka. Ja mä pökerryksissäni joskus annan luvan siihen. Viimeksi menin kampaajalle pyytäen pitkään otsatukkaani muutamia lyhyitä suortuvia. Tulos: karmea päälaelta alkava leveä otsatukka " Tampere-takatukka" -malliin.
Vierailija:
tyytyväisiä, kun leikkaat heiltä kaiken kuolleen pois.Vierailija:
ja toisekseen, miten helvetissä te ämmät kuvittelette, et se PITKÄ tukka on niin magee.. Hirveet hiirenhännät roikkuu, latvat on niin haarottuneita ku olla ja voi.. Hyi helvetti
Vierailija:
ja toisekseen, miten helvetissä te ämmät kuvittelette, et se PITKÄ tukka on niin magee.. Hirveet hiirenhännät roikkuu, latvat on niin haarottuneita ku olla ja voi.. Hyi helvetti
niin ei kai se synti ole. En halua olla lyhyessä tukassa, en vain halua. Ehkä kampaajan mielestä en ole hyvännäköinen, mutta maksan hänelle siitä, että hän tekee sen mitä pyydän.
Harmittaa niin, kun muka ammattitaitoinen ihminen taas kerran pilasi hiukseni. On vaan lohduttauduttava, että kyllä nämä kasvaa ja vaihdettava parturia.=)