Tapailumiehellä on pehmoleluja sänky täynnä
Mitä hittoa? Mies 34 vuotta ja aikuiselta vaikuttaa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Pehmoleluista tulee kyllä turvallinen olo. Jos miehellä on sänky täynnä pehmoleluja, niin on vaikea kuvitella, että hän olisi taipuvainen kontrollointiin, mustasukkaisuuteen tai väkivaltaan.
Eräällä kuninkaallisella oli sänky täynnä nalleja ja sitä spekuloitiin videoilla, sekä mediassa. Saattoi olla jopa exän paljastus tai joku.
Minulla on sängyssäni minulle tätini jo ennen syntymääni tekemä nalle. Se on ollut minun lisäkseni pikkuveljelläni sekä kahdella lapsellani ja nyt siis taas minulla. Se on lapsuuteni tärkein lelu ja jos joku nainen ei sitä kestä niin nainen lähtee - nalle jää. Sekstailun ajaksi se toki siirretään sivuun.
M53-v
Tekis mieli alkaa sekstailemaan tuollaisen miehen kanssa ihan vain siksi, että näkisin romahtaako sen maailma mikäli heivaan esileikin aikana kaikki pehmot lattialle. :D Jos ei reagoi pehmolelujen viskaamisesta pois tieltä, niin luulisi olevan suht normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite 40v mies ja löytyy nukkekokoelma. Käytän sisustuksessa ja ihan tyytyväinen itse olen. En tosiaan itsekään stressaa sitä mitä muut ajattelevat. Jos joku nainen tuomitsee nukkejen pitämistä, niin taitaa olla vähän liian ymmärtämätön minulle. Miestäkin saa kiinnostaa pehmeät jutut ja suloiset tavarat.
Minkälaisia nukkeja ne on? Onko ne sellaisia realistisen näköisiä vauvanukkeja, joita keski-ikäiset naiset harrastaa, vai enempi sellaisia pelottavan näköisiä japanilaisia nukkeja?
Ihan tavallisia tyttö nukkeja. Arvioisin iäksi 7 vuotta. Mutta mitä väliä tälläkään on? Japanilais tyyliset nuket on ihan yhtä hyviä. Olen niitäkin ihastellut, että vooisi hommata. Löytyy myös mylittlepony pehmopponi.
Keräily on tyypillistä autisteille. Pehmot ei oo paha, voisi olla jotain vastenmielistäkin. Ymmärrän hämmennyksesi ap kuitenkin. Olisihan tossa sulateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite 40v mies ja löytyy nukkekokoelma. Käytän sisustuksessa ja ihan tyytyväinen itse olen. En tosiaan itsekään stressaa sitä mitä muut ajattelevat. Jos joku nainen tuomitsee nukkejen pitämistä, niin taitaa olla vähän liian ymmärtämätön minulle. Miestäkin saa kiinnostaa pehmeät jutut ja suloiset tavarat.
Minkälaisia nukkeja ne on? Onko ne sellaisia realistisen näköisiä vauvanukkeja, joita keski-ikäiset naiset harrastaa, vai enempi sellaisia pelottavan näköisiä japanilaisia nukkeja?
Ihan tavallisia tyttö nukkeja. Arvioisin iäksi 7 vuotta. Mutta mitä väliä tälläkään on? Japanilais tyyliset nuket on ihan yhtä hyviä. Olen niitäkin ihastellut, että vooisi hommata. Löytyy myös mylittlepony pehmopponi.
Miten naisystävät suhtautuu harrastukseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naisystävät suhtautuu harrastukseesi?
En oo naisystävälle päässyt esittelemään, mutta muut naispuoleiset on ollut hämmästyksissään nukeista. Tai aina ne on bongattu täällä ja herättänyt keskustelua. Eipä se mikään suurempi juttu ole ollut.
Minun miehellä oli, kun tutustuimme, pehmolelu naulattu olohuoneen seinään. En tiedä, miksi vielä tänä päivänäkään, vaikka aikaa on kulunut roimasti. Johonkin se vaan hävisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä oli, kun tutustuimme, pehmolelu naulattu olohuoneen seinään. En tiedä, miksi vielä tänä päivänäkään, vaikka aikaa on kulunut roimasti. Johonkin se vaan hävisi.
Naulattu seinään? Aika julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miesystävät suhtautuvat nukkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain miehellä olis vaikka jätti-Totoro sängyssään, niin olisin kyllä myyty.
Käykö Molang?
Kai heillä saa olla pehmoleluja, yhtä paljon kun teille on ok että mies itkee tai kasvattaa pitkät hiukset
Oletko pehmoinen xl pullero? Ehkä mies halusi yhden lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain miehellä olis vaikka jätti-Totoro sängyssään, niin olisin kyllä myyty.
Käykö Molang?
Jouduin googlettamaan, vaikuttaa erittäin symppikseltä tuokin.
Tärkeintä tässä pehmolelujutussa taitaa olla se, että mies uskaltaa rohkeasti olla oma itsensä eikä pyytele anteeksi pehmolelujaan tai nukkejaan.
Vanhako itse olet? Luulisi että jopa pelkkä nainen osaa poistua eikä palaa tilaan jonka kokee epämukavaksi.
Sä kuitenkin päätit tehdä ketjun tälle miesvihapalstalle, miksi?