Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehellä on pehmoleluja sänky täynnä

Vierailija
28.07.2023 |

Mitä hittoa? Mies 34 vuotta ja aikuiselta vaikuttaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kissapehmo sängyssä. Lapselta joskus unohtunut. Hyvä lisätyyny on. Mutta olen NAINEN.

Vierailija
22/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex nukkui pehmonsa kainalossaan. Ihmettelin hieman, mutta oli vähän autismin kirjolla muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestäisin, että pehmolelumiehet, jos Tinderissä pyörivät, laittais sinne kuviensa joukkoon yhden kuvan, jossa ovat pehmolelujensa kanssa. Tällä sais heti kättelyssä karsittua pois asennevammaiset naiset ja joku helmi nainen vois löytää sielunkumppaninsa <3

Jokainen ansaitsee tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenään.

Vierailija
24/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestäisin, että pehmolelumiehet, jos Tinderissä pyörivät, laittais sinne kuviensa joukkoon yhden kuvan, jossa ovat pehmolelujensa kanssa. Tällä sais heti kättelyssä karsittua pois asennevammaiset naiset ja joku helmi nainen vois löytää sielunkumppaninsa <3

Jokainen ansaitsee tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenään.

Tällä idealla jatkoon. Seksinukkemiehetkin vois laittaa kun itsestään nuken kanssa. Tietäispä varoa noita.

Vierailija
25/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain miehellä olis vaikka jätti-Totoro sängyssään, niin olisin kyllä myyty.

Vierailija
26/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiä. Ovatko pehmolelut koko ajan sängyssä vai poistaako yöksi jotkut, mitkä. Onko yksi halaamiseen? Onko aiempien naisten aikana ollut pehmikset sängyssä, kun mies on "paininut" naisen kanssa tai itsekseen. Uusia vai vanhoja leluja? Voivatko ne kummitella? Onko niitä pesty koneessa vai kuivapesu. Minkälaisia pehmoleluja on.

Vierailija
27/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain miehellä olis vaikka jätti-Totoro sängyssään, niin olisin kyllä myyty.

Jos Totorolla olis kaverinaan kymmeniä muitakin pehmoja, niin olisitko yhtä myyty. Tän miehen sänky on TÄYNNÄ niitä. Illalla järjestelee ne reunoille ja valitsee nukkumiskaverin.

Vierailija
28/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailua varten pehmolelut asetellaan sivuun? Autismia veikkaan minäkin.

Vierailija
29/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa löytää mies, jolla on pehmoleluja. Voitaisiin sitten yhdessä kuvata pehmojamme Instagramiin.

neito 29

Löydät varmasti jostain autistiryhmästä.

Riippuu varmaan onko mies kiva, suht normaali vai huohottava peevo. Miksi naisille on sallittua lelujen kerääminen, mutta mies on sitten autisti?

Vierailija
30/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä kun tapahtuu muille. Friikkiä jos oma mies tekisi noin.

Vierailija
31/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Totorolla olis kaverinaan kymmeniä muitakin pehmoja, niin olisitko yhtä myyty. Tän miehen sänky on TÄYNNÄ niitä. Illalla järjestelee ne reunoille ja valitsee nukkumiskaverin.

Miten tuo eroaa siitä, että naisella voi olla kymmeniä pareja kenkiä, vaikka kerrallaan voi käyttää vain yksiä?

Selkeästi ne pehmot on sille miehelle tärkeitä ja ne halutaan pitää esillä, vaikka vain yksi kerrallaan pääsee kainaloon.

Ei tässä vaadita edes sitä, että ymmärtää, miksi ne pehmot on tärkeitä. Mutta miksi niistä pitää tehdä ongelma? Miksei voi vaan hyväksyä, että joku tykkää pehmoista, vaikkei itse tykkäisikään? Eikö jokainen saa sisustaa oman kotinsa niin kuin haluaa?

Vierailija
32/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se haluu et ap laittaa pupun korvat ja alistuu seksissä. Loiki karkuu.

Vierailija
33/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ja lasten lelut on eri juttu.

Vierailija
34/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko monta fleshlightia?

Vierailija
35/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Miten kestätte noita mieslapsia?

Vierailija
36/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monta possua?

Vierailija
37/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät ja lasten lelut on eri juttu.

Olisiko siis ok, jos tapailumiehen sänky olisi täynnä naisten kenkiä? Jos hän pitäisi niitä kauniina ja haluaisi koristella sänkynsä niillä?

Vierailija
38/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite 40v mies ja löytyy nukkekokoelma. Käytän sisustuksessa ja ihan tyytyväinen itse olen. En tosiaan itsekään stressaa sitä mitä muut ajattelevat. Jos joku nainen tuomitsee nukkejen pitämistä, niin taitaa olla vähän liian ymmärtämätön minulle. Miestäkin saa kiinnostaa pehmeät jutut ja suloiset tavarat.

Vierailija
39/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoleluista tulee kyllä turvallinen olo. Jos miehellä on sänky täynnä pehmoleluja, niin on vaikea kuvitella, että hän olisi taipuvainen kontrollointiin, mustasukkaisuuteen tai väkivaltaan.

Vierailija
40/57 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite 40v mies ja löytyy nukkekokoelma. Käytän sisustuksessa ja ihan tyytyväinen itse olen. En tosiaan itsekään stressaa sitä mitä muut ajattelevat. Jos joku nainen tuomitsee nukkejen pitämistä, niin taitaa olla vähän liian ymmärtämätön minulle. Miestäkin saa kiinnostaa pehmeät jutut ja suloiset tavarat.

Minkälaisia nukkeja ne on? Onko ne sellaisia realistisen näköisiä vauvanukkeja, joita keski-ikäiset naiset harrastaa, vai enempi sellaisia pelottavan näköisiä japanilaisia nukkeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan