Tapailumiehellä on pehmoleluja sänky täynnä
Mitä hittoa? Mies 34 vuotta ja aikuiselta vaikuttaa.
Kommentit (57)
Sänky täynnä? Mihin noi laitetaan kun nukutte tai sekstaatte?
Vierailija kirjoitti:
Onko turri??
Kävi mielessä.
Minkälaisia pehmoleluja? Jotkut autistit on vähän sellaisia keräilijöitä.
Provo. Naisilla joskus nähnyt jonkun nallen sängyllä. Miehellä ei koskaan.
Naisilla voi olla sisustustyynyjä. Pehmolelut on samalla tavalla pehmeitä kuin ne tyynytkin. Miksi vain pehmolelut saavat tuomion?
Ap kuulostaa kauhean ahdasmieliseltä. Minä olisin kysynyt, onko kerännyt niitä pitkäänkin ja mistä on saanut asiaan innostuksen. Nehän voi olla jotain matkamuistojakin, jokaisella voi olla oma tarinansa.
Pehmot on usein lahjoja naisilta. Sillä on sit paljon ollut naisia ja pehmoja kertynyt niiltä.
Ite oon 37 ja minulla on makuuhuoneessa nojatuoli täynnä pehmoleluja. Sängyllä en yleensä niitä pidä, kun en jaksa siirrellä niitä edes taas, aamuisin ja iltaisin.
Ei sillä ole väliä mitä muut ajattelee : ) Elämä olisi niin tylsää, jos aina arkailisi ja murehtisi, että hermostuukohan nyt joku tästäkin...
M37
Eikä näitä miesvihaketjuja ole jo ihan riittämiin? Naiset etsii miehestä vain vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy näitä mieslapsia?
Tinderistä. Siellä se heikompi aines sikiää.
Minun tapailurouvalla on leluja yöpöydän laatikossa ja kaikki eivät ole pehmeitä, lisäksi on tuubi kirkasta käsivoidetta(?).
Vapauta se mies, ap, jos ne pehmolelut tökkivät. Se mies ansaitsee parempaa!
Olisi ihanaa löytää mies, jolla on pehmoleluja. Voitaisiin sitten yhdessä kuvata pehmojamme Instagramiin.
neito 29
Saattaa pitää kotonaan pehmoleluja vaikka sisarusten lapsia varten, kun käyvät kylässä ja haluavat leikkiä niillä. Täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 37 ja minulla on makuuhuoneessa nojatuoli täynnä pehmoleluja. Sängyllä en yleensä niitä pidä, kun en jaksa siirrellä niitä edes taas, aamuisin ja iltaisin.
Ei sillä ole väliä mitä muut ajattelee : ) Elämä olisi niin tylsää, jos aina arkailisi ja murehtisi, että hermostuukohan nyt joku tästäkin...
M37
Kerro heti lisää! Mua kiinnostaa kuulla, onko ne kaikki lapsuudesta vai ootko ostanu aikuisenakin. Onko joku niistä sun suosikki ja ootko antanu niille nimiä?
Voisin kuvitella, että sinkulla ois kiva olla sängyssä ees yks iso pehmoinen nukkumakaveri <3
Jos mies keräilee niitä?
En nyt ymmärrä miksi se on niin ihmeellistä. Minulla on myös pehmoleluja, vaikka olen jo isoäiti. Eikä pehmot ole lapsenlapsieni, vaan ihan omiani.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa löytää mies, jolla on pehmoleluja. Voitaisiin sitten yhdessä kuvata pehmojamme Instagramiin.
neito 29
Löydät varmasti jostain autistiryhmästä.
Naisella yx pehmolelu ok. Miehellä iso turn off.