Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kannattaa persuja. Motiivini on ehkä erikoinen

Vierailija
28.07.2023 |

Oikeudenmukaisuuden käsitykseeni ei mahdu tämä tietyn median tulitus yhtä puoluetta kohtaan.
Toinen syy on se, että en halua tänne holtitonta maahanmuuttoa ja työtätekevien joutumista maksumieheksi . Oman nuoreni pelkää kadulla liikkumista erään episodin jälkeen. Ja todellakin läheiseni menee kaiken edelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään erikoista. Täysin perusteltu kanta.

Vierailija
2/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä syy on monella. Antifasistit kuten HS ei varmaan ymmärräkkään kuinka paljon he ovat lisänneet persujen kannatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet samaa mieltä kuin suomalaisten enemmistö hyvinkin samoilla perusteilla

Vierailija
4/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ensin peukkusi sinne perseeseen ja sitten mieti äänestätkä perseitä (persuja)

Vierailija
5/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ensin peukkusi sinne perseeseen ja sitten mieti äänestätkä perseitä (persuja)

Tässä vasemmiston älyä säkenöivä kommentti asialliseen keskusteluun.

Vierailija
6/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas aion äänestää vihervasemmistoa tai kokoomusta, ihan vain siksi, että olen rasisti ja haluaisin, että tummapintaiset matalapalkka-alojen työntekijät tekisivät ne paskahommat valkoisten puolesta.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että julkisten tilojen vessoja pesevät kaukaisilta mailta tulleet tai ajavat takseja ja busseja tai kuskaavat safkaa meille valkoisille.

Sitä tuntee itsensä niin etuoikeutetuksi kun huoltiksen vessaan mennessä voi sanoa pikimustallle siivoojalle, huomenta, täällä sitä jo aherretaan aaamutuimaan työn touhussa :-)

Vierailija
7/7 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt, pitäisikö äänestää, vaikka en ole ikinä heitä äänestänyt. Tämä ajojahti ärsyttää niin paljon. Antausivat hallituksen aloittaa työnsä ja arvioisivat työtä, mitä tekevät ministereinä, eikä kaivaisi luurankoja kaapista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan