Jos teette itse pizzaa, niin laitatteko juustoraasteen täytteiden päälle vai alle?
Itse laitan täytteiden päälle juustoraastetta reiluhkon kerroksen ikään kuin kuorrutteeksi. Oikeaoppisestihan se laitetaan pizzerioissa täytteiden alle.
Kommentit (57)
Juustoraaste pannaan tomaattikastikkeen päälle. Sen päälle täytteet.
Mutta kertokaa tähän väliin, mikä kastike sopii tomaattikastikkeen tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Päälle tietysti?? MITÄ HELEVETTIÄ??
Ne sinun pizzatäytteesi eivät kypsy mitenkään, kiehuvat vain ja päällä on kuivanut juustokorppu. Pizzerioissakin juusto tulee täytteiden alle. Vai oletko joskus muka saanut pizzeriasta korppupäällysteisiä pizzoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle. Ei korppuunnu rutikuivaksi.
Kannattaa käyttää esim. Valion pizzajuustoraastetta, niin ei korppuunnu. Mozzarellaraastella taitaa saada myös kivan kuorrutteen.
Köp ost i stället.
Alle esim. mozzarellaraastetta, päälle paiston jälkeen parmesaania.
Kutsukaa juntiksi mutta laitan aina pizzaan tomaattikastikkeeksi ketsuppia. Paljon parempaa ja täyteläisemmän makuista kuin vetinen tomaattimurska tai hapan Mutti.
Ja juustoa täytteiden alle ja päälle.
Het ugn och pizza sten, tunt botten och måttligt med tjock tomatpure så inget blir simmigt, ingredienserna på (kan var ost med) och till sist, fint riven peccorino ost överst. Osten syns knappt på den färdiga pizzan och är definitivt ingen skorpa.
Glöm alla pizza ostar (vilka inte ens klassas som ost) och andra tjocka kåpor ovanpå pizzan.
Ilman muuta päälle niin, että muiden täytteiden päälle tulee huolellisesti esipesty jauhenliha ja sitten juustoraaste
Valion pizzaraastepussissa ainakin on maininta että "hyvin ruskistuva" eli olettavat ihmisten laittavan sen päälle.
Täytteiden alle voisi laittaa esim. mozzarellaraastetta?
Vierailija kirjoitti:
Kutsukaa juntiksi mutta laitan aina pizzaan tomaattikastikkeeksi ketsuppia. Paljon parempaa ja täyteläisemmän makuista kuin vetinen tomaattimurska tai hapan Mutti.
Ja juustoa täytteiden alle ja päälle.
Pröva med ett tunt lager av 20 % - 40 % tomatpure och glöm både tomatkross och ketchup. Du kommer inte att byta tillbaka.
Suurin osa alle mutta esim rasvaiset makkarat kuten salami ja pepperoni päälle
Vierailija kirjoitti:
Kaupassahan myydään ihan valmiina säilykkeenä pizzakastiketta, muistaakseni Mutti-merkkistä.
Itse laitan kyllä aina tomaattimurskaa ja haarukalla hieman survon kiinteitä paloja sileämmäksi, sitten levitän taikinapohjalle.
Alle mozzarellaa raasteena ja päälle pari palloa revittynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassahan myydään ihan valmiina säilykkeenä pizzakastiketta, muistaakseni Mutti-merkkistä.
Itse laitan kyllä aina tomaattimurskaa ja haarukalla hieman survon kiinteitä paloja sileämmäksi, sitten levitän taikinapohjalle.
Onko se pizzakastike jotain muuta kuin tomaattia? Tomaatitonta kastiketta kyselen, koska olen tomaatille allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se pizzakastike jotain muuta kuin tomaattia? Tomaatitonta kastiketta kyselen, koska olen tomaatille allerginen.
Ai, no sitten on varmaan haastavampaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Valion pizzaraastepussissa ainakin on maininta että "hyvin ruskistuva" eli olettavat ihmisten laittavan sen päälle.
Mun mielestä juuston ei kyllä kuulu ruskistua missään ruoassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Pizza Bianca. Saat aika paljon osumia, myös suomalaisilta sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä juuston ei kyllä kuulu ruskistua missään ruoassa.
Mun mielestä joissain ruoissa tuo hyvän lisämaun, kun juustoraaste hieman ruskistuu.
Päälle ja jos jotain hyvää, niin myös alle.