Kaalimato on pilannut radiokanavat
Ja myös osan tv kanavista, ei voi kuunnella enää muutakuin pakosta ylen kanavia, sinne kaalimato ei ole vielä tunkenut saastaista kärsäänsä.
Kanava vaihtuu välittömästi jos kaalimato tunkee sinne nokkansa.
Yök.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Onpa estoista porukkaa, kun mainos ottaa sielun päälle 😂
Ei se ota sielun päälle mutta muistuttaa ällöttövistä ihmisistä.
Pystytkö päältäpäin katsoen sanoa, kuka käyttää seksivälineitä ? Et. Mitä ällöttävää siinä on ? Ennakkoluuloa, tietämättömyyttä
Miksi niistä puhuminen pitää demonisoida ?
Kaikki naiset eivät esim saa orgasmia ilman niitä, joko miehestä johtuen , tai muusta syystä
Lukekaa ja kuunnelkaa esim. terapeutteja, jotta teille aukeaisi tietoa
Päältäpäin näkee. 60% eli useampi kuin joka toinen aktiivi-ikäinen nainen matoilee.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Sinullehan taas käy kaikki, vielä säälittävämpää.
Mitä säälittävää luonnollisessa asiassa on ?
Minusta et saa mitään pervertikkoa, vaikka miten nimittelet
Ilmeisesti hyväsyt pitkin hampain, vain peiton alla ja pimeässä lauantaina saunan jälkeen
Adressia kehiin, menen heti allekirjoittamaan! Miksi on pakko kuunnella näitä mainoksia? Vastentahtoista. En tarvitse heidän palvelujaan. Lapsetkin näitä rallattavat hiekkalaatikolla tietämättä edes mitä mainos tarkoittaa.
BMW kirjoitti:
Se on minun oikeuteni olla estoinen, m***kku!
Kuuntelen ainoastaan Kasaria (89.0). Auton radio oli pitkään rikki ja kun se korjaantui, en kuunnellut radiota, koska oli mainoksia joka kerta kun laitoin radion päälle (jolloin saman tien sammutin radion). En kuuntele yhtään mainosta.
Minua häiritsee se, että nuo mainokset ovat irvokkaita. Kaikenlaisia ääniä, ähinöitä ja tarinointia. Sekin vielä olisi ok, että olisi asiallisella äänellä sanottuna joku "tilaa seksilelut osoitteesta kaalimato.com" eikä mitään hanurin soittoa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen ainoastaan Kasaria (89.0). Auton radio oli pitkään rikki ja kun se korjaantui, en kuunnellut radiota, koska oli mainoksia joka kerta kun laitoin radion päälle (jolloin saman tien sammutin radion). En kuuntele yhtään mainosta.
Haluaisin kuunnella kasaria ja opettaa myös siskon lapsille (9 ja 12 v.) millaista musiikki oli ennen autotunea, mutta "klitan hieromisesta aiheutuva ihana tunne" (kuten joku aiemmin ketjussa sanoi) ei ole sellainen asia, jonka haluaisin jakaa tuonikäisten kanssa. Siispä kasarikaalimatokanava jää kuuntelematta ja itse kuuntelen omaa soittolistaani.
Oksettaa nuo mainokset! Samoin kaikki muiden pervofirmojen mainokset, joita tulee päiväsaikaan. Lapset joutuvat kuulemaan noita mainoksia 🤮
Ihan sama. Vaikkei minulla olekaan seksileluja vastaan enkä ole estoinen, mutta miksi niitä täytyy tulla koko ajan, ja päiväaikaan kun lapsetkin kyydissä?
Seksi on ihana asia, mutta pidetään sentäs jotain intiiminä, eikä se edes vaadi mitään leluja <3
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Sinullehan taas käy kaikki, vielä säälittävämpää.
Mitä säälittävää luonnollisessa asiassa on ?
Minusta et saa mitään pervertikkoa, vaikka miten nimittelet
Ilmeisesti hyväsyt pitkin hampain, vain peiton alla ja pimeässä lauantaina saunan jälkeen
Ei nyt sentään joka lauantai, vain joka toisen kuukauden ensimmäinen lauantai.
Ja tulpat korvissa.
Muistelen hyvällä sitä, kun omina teinivuosinani 2000-luvun alussa tuollaiset mainokset oli rajoitettu telkkarissa klo 21 jälkeen esitettäviksi. Radiossakaan ei tuollaisia mainoksia päiväsaikaan pyörinyt. Seksissä ei ole mitään pahaa, mutta kaikki asiat eivät mielestäni sovi pienten lasten korville ja silmille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Vaikkei minulla olekaan seksileluja vastaan enkä ole estoinen, mutta miksi niitä täytyy tulla koko ajan, ja päiväaikaan kun lapsetkin kyydissä?
Seksi on ihana asia, mutta pidetään sentäs jotain intiiminä, eikä se edes vaadi mitään leluja <3
Lapsille tekee hyvää olla asioista perillä. Tietävät sitten mistä on kyse kun namusetä ehdottelee.
Osta radioplay premium niin ei tule mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tekee hyvää olla asioista perillä. Tietävät sitten mistä on kyse kun namusetä ehdottelee.
On asioita ja asioita. Jotkut asiat on aikuisten, eikä kenenkään tarvitse kuulla muiden seksiähkimistä, edes mainoksesta.
Näistä muuten kannattaa laittaa viestiä. Oma mitta täyttyi, kun pari vuotta sitten joulun alla mainoksessa oli "ooh ja aah", ja loppukaneetti: "Jouluna anoppi tulee, tule sinäkin!"
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Se on minun oikeuteni olla estoinen, m***kku!
No, ole vapaasti mulkku
Jopa Classic kanavalla on kaalimadon mainokset. 🤮 Laitan mainoksien aikaan radion ihan hiljaiselle. En kestä kuulla nyt yhtään mitään seksuaalissävytteisiä paskaa. Oma tilanne on niin ikävä.
Meillä se pilasi kasvimaan. Enemmän vaan Raidia ensi kesänä..
Olen jo pari vuotta kuunnellut autossa pelkästään äänikirjoja tai podcasteja. Nimen omaan radiomainosten takia, ihan kaikkien. Yhtäkään hyvää radiomainosta en ole eläessäni kuullut. Uutiset saatan kuunnella Ylen kanavalta joskus.