En ole 10 vuoteen nähnyt kenenkään ostavan kaupasta kondomia
Kommentit (30)
Netistä helppo tilata 100kpl kerralla. Ei tarvitse nolostella kassalla ja paljon halvempaa.
En ole mikä nyt varmasti johtuu siitä että en yhtään seuraa mitä muut ostaa koska mua ei kiinnosta.
En ole. Varmaan johtuu siitä, että ihmiset tilaa nykyisin netistä
Mulla se fuksivapun kotesu odottaa ulpöydön laatikossa
Voin vain kuvitella, miten ap syynää ihmisten ostoksia yrittäen bongata kondomeja.
Huvinsa kullakin.
Ja tämän päivän persupakotus palstalle on: sultan-kondomit. Noin 100 aloitusta vielä tekemättä persulla.
Olen nähnyt, mutta suurin osa kai tilaa netistä.
Jos käyt vilkaisemassa kondomihyllyjä, niin aika paljon niistä on nappailtu paketteja. Monet kortsun ostajat menevät itsepalvelukassoille.
Olen itsekin ostanut. Tuskin niitä myytäisiin niin laajaa valikoimaa kaupoissa jos ei kukaan ostaisi.
Olen nähnyt monesti.
-kaupan myyjä-
Miks kondominostoa pitäisi jotenkin nolostella?
Itse ostanut monesti muiden ostosten mukana. Miksi se noloa olisi? Nolompaa olisi ostaa aikuisena miehenä vaikka energiajuomaa.
En, mutta toisaalta en tiedä muutenkaan mitä porukka kaupasta ostaa, en tiiraile muiden ostoksia, ei vaan kiinnosta.
Olin nuorena töissä sellasessa R-kioskissa jossa oli vielä luukku josta asoitiin. Mies tuli ostamaan kondomeja ja minä häkellyin ja tärinöissäni pudottelin paketteja hyllystä. Piti vielä kysyä että minkälaisia sais olla.
Tuskinpa sitä huomaat, jos on kärry täynnä muuta tavaraa.
Itsepalvelukassat on kuin tehty omien ostoksiensa yksityisyydestä huolehtiville, kuten itselle. Sama pätee teinipojan yökasteluvaippojen ostamiseen, pienellä paikkakunnalla jossa ~kaikki tuntee kaikki nekin on tarkoituksenmukaista ostaa itsepalvelukasssan kautta.
Eihän niitä nyt kaupasta kehtaa ostaa. Itse tilasin suuren pakkauksen netistä kun kuvittelin että tulisi käyttöä, no eipä tullut ja nyt olen miettinyt että jos ne täyttäisi vaan vedellä ja paiskoisi naapurin kakaroita vielä kun on kesää jäljellä eivätkä ole täysin hapertuneet.
Vierailija kirjoitti:
Miks kondominostoa pitäisi jotenkin nolostella?
Tämä. Kokisin nolommaksi ettei ymmärrä käyttää ehkäisyä.
Kaikkea sitä ihmiset viitsivätkin kytätä.