Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamala tunne kun kukaan ei halua eikä rakasta.

Vierailija
26.07.2023 |

Tyhmää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä parisuhteessa, naimisissa ym. olo ei tarkoita että olisi haluttu tai rakastettu. Että ei se välttämättä sen häävimpää ole muillakaan.

Vierailija
2/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ikävää, ettei saa vasta rakkautta, mutta olen tavallaan onnellinen, että olen saanut tutustua niin ihaniin naisiin, vaikka elänkin loppuelämäni yksin.

Eikä ne kaikki ihan vilpittömin mielin kanssani olleet niitä muutamia viikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä parisuhteessa, naimisissa ym. olo ei tarkoita että olisi haluttu tai rakastettu. Että ei se välttämättä sen häävimpää ole muillakaan.

Usein vielä yksinäisempää siellä kulisseissa on. Sinkkuna on sentään aito ja voi tavoitella aitoa rakkautta.

Vierailija
4/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M/N? Ikäs?

Vierailija
5/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria poikkeusta lukuun ottamatta olen ollut aidosti onnellisin just sinkkuna. Huonossa parisuhteessa, jossa mies lähinnä arvostelee, vertailee muihin ja kyykyttää (kahmii kaiken hyvän, mutta ei anna takaisin mitään) olen ollut kaikkein onnettomin. Aika monet suhteet ovat just tällaisia, vaikka ensihuumassa näyttävät ihan muulta.

Vierailija
6/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties liian innokkaasti ollut rakastumassa muihin.

Vierailija
7/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paria poikkeusta lukuun ottamatta olen ollut aidosti onnellisin just sinkkuna. Huonossa parisuhteessa, jossa mies lähinnä arvostelee, vertailee muihin ja kyykyttää (kahmii kaiken hyvän, mutta ei anna takaisin mitään) olen ollut kaikkein onnettomin. Aika monet suhteet ovat just tällaisia, vaikka ensihuumassa näyttävät ihan muulta.

Siis tuotanoinniin, jos oot ollut joskus onnellisempi jonkun kanssa kuin sinkkuna niin ethän sä sitten ole ollut onnellisin sinkkuna.

Vierailija
8/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii miehille sekä naisille. Tiedustele suoraan miten usein vierailee Suomessa. Amazonista couples cards.

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968

Vierailija
9/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskeho on tehty sitä varten että sillä rakastetaan, sitä ei ole tehty rakastettavaksi.

Valittaako auto että tie ei rullaa alla? Kaukaa haettu esimerkki joo mutta pointti on sama.

Otsansa hiessä miehen pitää ansaita leipä perheeseen, sanotaan raamatussa. Saako sun vaimo lyödä ja haukkua sua, jos sun leipäsi on kuivaa ja kitkerää pettuleipää eikä mehukasta ja maukasta limppua? Siihen päälle jos toteutat kaikkien persujen kutsumustasi vaimosi kehon rääkkäyksestä seksin varjolla, niin ei ihme, että kaikki läheisesi vihaavat sua ja toivovat, että kuolisit pois.

Vierailija
10/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuotanoinniin, jos oot ollut joskus onnellisempi jonkun kanssa kuin sinkkuna niin ethän sä sitten ole ollut onnellisin sinkkuna.

Hyvät suhteet ovat harvassa. Huonot häviävät 6-0 sinkkuudelle.

Vierailija
11/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että joskus on ollut onnellisempi suhteessa kuin sinkkuna, joten ei voi sanoa olevansa onnellisin sinkkuna. Silloin aivan kaikkien suhteiden pitäisi olla huonoja.

Vierailija
12/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko, että joku tulee soittamaan ovikelloasi ja haluaa tutustua sinuun tositarkoituksella?

Vierailija
13/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä herkkua ole.

Lapsuus traumaattisen.

Samoin nuoruus, pelkkää turvattomuutta.

Valitsin tyhmyyttäni vielä väärän aviomiehen.

Koko avioliittomme on ollut turvatonta ja pelottavaa.

Nyt, jäätyäni juuri eläkkeelle olen uupunut.

Kaikki on ottanut veronsa.

En jaksa tässä iässä ja tilanteessa erota.

Jos edes joku turvaverkko olisi ollut parikymmentä vuotta sitten, olisin voinut erota.

Pitää iloita pienistä asioista. Ja terveydestä.

Vierailija
14/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että joskus on ollut onnellisempi suhteessa kuin sinkkuna, joten ei voi sanoa olevansa onnellisin sinkkuna. Silloin aivan kaikkien suhteiden pitäisi olla huonoja.

Niin, tässä tilanteessa voisi ennemmin sanoa että sinkkuutta sietää paremmin kuin huonoja suhteita, mutta silti paras olisi se hyvä suhde missä olisi onnellisin.

Vierailija
15/15 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes itse? Jos aina vaan jahtaa sitä, että on toisten ihmisten rakkauden tai halun kohteena niin ei tule koskaan olemaan tyytyväinen/onnellinen.