Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on ankeaa asua kaupungissa kerrostalossa kun ei voi mitään kiinnostavaa tehdä

Vierailija
26.07.2023 |

Olet päivät sisällä ja käyt tekemässä kävelylenkin ja sekin alkaa kyllästyttämään kun olet ollut tunnin ulkona. Mitään ei voi tehdä kun ei ole omaa pihaa niin kuin omakotitalossa tai mökkiä. En voi käsittää ihmisiä jotka asuu kerrostaloissa kuin vankeina ja sen lisäksi eivät omista edes autoa että pääsisi liikkumaan vapaasti vaan kulkevat joukkoliikenteellä samoja reittejä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kukkanen!

Vierailija
2/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen 15 vuotta jo tehnyt muuttoa omakotitaloon, mutta täällä Hgissä edelleen jumissa kerrostalossa.

Mihinkään 40 km työmatka omalla autolla, juttuun en lähde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, luulet kaikkien haluavan samaa kuin sinä. Minä EN halua omaa pihaa tai autoa.

Vierailija
4/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekan vuokrat nousee pian 15% ja Helsingistä tulee iso muuttoaalto maalle. Toivottavasti ap on tyytyväinen.

Vierailija
5/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap osoite, niin me köyhät tullaan pihallesi hengailemaan.

Vierailija
6/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä paikkoja minne mennä jos tahtoo.

Kuka sitä omaa pihaakaan aina jaksais.

Vierailija
7/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso piha ja auto. Mielelläni nuo riesat vaihtaisin kerrostaloasumiseen ja hyvä palkkaiseen työhön Helsingissä. Mieluummin rahaa kuin piha ja auto. Ei niillä tee yhtään mitään.

Vierailija
8/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo-hullu taas vauhdissa.

Vierailija
9/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy asua todella ankeasti kun teet vähän väliä näitä samoja aloituksia. Jaksuhali!

Vierailija
10/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, asutaan kerrostalossa ja ollaan tänään käyty mm. lintutornilla, rannalla ja kalastamassa.  Tänään ollaan vielä lähdössä veneilemään. Ei tässä tylsistymään pääse :)

Vierailija
11/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiinnostukseni ei kohdistu samoihin asioihin kuin sinun. Omakotitalo olisi minulle pahin mahdollinen asumismuoto.

Vierailija
12/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asutaan.

Nyt mökillä oltu niin kauan että on koti-ikävä.

Vierailija
13/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, asutaan kerrostalossa ja ollaan tänään käyty mm. lintutornilla, rannalla ja kalastamassa.  Tänään ollaan vielä lähdössä veneilemään. Ei tässä tylsistymään pääse :)

Huomattavasti enemmäm kuin minä, joka asun omakotitalossa.

Ja sekin minkä ulkoilin oli samassa paikassa missä jo kerrostalossa asuessani kävin mustikassa

Vierailija
14/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen aina kesäisin kun ajelen siellä sun täällä, etten koskaan näe ihmisiä pihoillaan viettämässä aikaa. Syksyllä heitä näkee haravoimassa ja keväällä. Mikähän on pihojen käyttöaste Suomessa.

Vierailija
15/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hekan vuokrat nousee pian 15% ja Helsingistä tulee iso muuttoaalto maalle. Toivottavasti ap on tyytyväinen.

Vuokra-asuntoja on tyhjillään ja hinnat laskussa.

Vierailija
16/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ollaan kesät tien päällä täällä Norjassa, eikä kotona lainkaan. Talveksi tarvitaan tukikohta, ja siihen kerrostalo on vaivattomin. Silloin on töiden ja sisäpuuhien aika, kunnes kelit taas päästävät liikkeelle.

Vierailija
17/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen aina kesäisin kun ajelen siellä sun täällä, etten koskaan näe ihmisiä pihoillaan viettämässä aikaa. Syksyllä heitä näkee haravoimassa ja keväällä. Mikähän on pihojen käyttöaste Suomessa.

Se riippuu pihasta tekeekö siitä viihtyisän jossa voi viettää aikaa. Jos on aukeahko piha jossa ei ole pensaita, puita, istutuksia niin eikai siellä viihdy. Sillä on iso merkitys.

Vierailija
18/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerrostalokämppä ja pieni pihapatio, enkä sitäkään jaksa hoitaa. Pihanhoito olisi ihan kivaa jos saisin keskittyä vain siihen. Mutta ei mua kiinnosta työpäivän jälkeen mennä pihatöihin.

Vierailija
19/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on hyvä asua vuokratalossa. Meren ranalle on matkaa 10 km.Käyn siellä fillarilla,joskus kävelen.Rippuen keiden seurassa liikun.On pieni metsä ja siellä kävelen yksinkin,puistoja on istahtaa ja jutella siellä oleville ihmisille.Muita koiraan ei koskaan karvoihin katsominen.Vatut alkaa kypyy,siis villi vatut ja niitä syön.Elokussa taas asukastalo aukee,On kirjasto,on kirppu tori mymälät.Käydä siellä ostamatta silti mitään.On koiran ulkoilutajat, niitä tervehdin kysyn saanko koiraa silittää.Voi siinä mukavasti yksinäiselläkin on juttu kaveri.Vältön johtamatta mihinkään.Ulkoiluni kestää siis aina useaman tunnin päivässä.Omistan myös sade vaatteet  ja sade ei estä ulkoilua.

Vierailija
20/53 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lähiössä elämistä.

Liian pieni kerrostalokoti, epäkäytännöllistä ja ahdasta millekään harrastukselle. Isompaan ei ole varaa...jos olisi mahdollisuus, muuttaisin heti maalle. Kasvoin okt:ssa, kaipaan pihapuuhastelua ja sitä, että hyödyllistä tekemistä riittää aamusta iltaan. Pyykit pystyi kuivaamaan pihalla, kerätä marjoja puutarhasta, haravoida ja ties mitä. En ole liikunnallinen ihminen, mutta ns. puhdetyöt ovat kyllä mieleeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän