Vinkkejä kaivataan deittailuun.
Olen itse ammattikoulun suorittanut mies joten kysymys kuuluu että millainen minun pitää olla jotta kelpaisin myös korkeakoulutetuille naisille mahdollisesti?
Deittisovelluksia kun käytän niin todella monella naisella on korkeakoulu suoritettuna.
Minulle ei ole väliä naisen koulutuksella, haluan vaan deittailla siten ettei koulutustaso merkkaa mitään.
Kysyn näin koska naiset on tarkkoja siitä mikä koulutustaso miehellä on eikä ne pariudu miehen kanssa jolla on alempi koulutustaso kuin naisella itsellään.
Kommentit (59)
Kuvitelkaa palstalegenda Allu kertomassa naisille olevansa juristilääkäri xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko se saamaan naisia kun laittaa itsestään kuvia missä on kalliit vaatteet päällä, kalliita kelloja sekä koruja ja ehkä vielä jos taustalla näkyy kallis auto? Koulutusta ja työtä ei ilmoita profiilissa mutta kuvilla kertoo että rahaa on?
Ehdottomasti sillä on vaikutusta. Vaikka moni muuta kuinka inttäisi.
ps. Hienon auton saa kohtuu hinnalla vuokrattua päiväksi. Kalliita vaatteita ja muuta voi tilata nettikaupoista ja palauttaa heti kun on profillikuvat kuvattu.
Jos haluaa naisen joka on rahalla ostettavissa, sitten varmaan pitää tehdä noin. Kunhan tiedostaa, että kyse on joka tapauksessa maksullisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa on se erikoinen piirre että siellä on vaan ne pinnalliset asiat esillä eli ulkonäkö(pituus),koulutus ja työ.
Ulkonäön näkee kuvista kyllä mutta nuo muut asiat voisi ihan hyvin olla poissa näkyvistä ja keskittyä luonteeseen yms?
Riippuu miten paljon itse panosta profiilitekstiin.
Voit kyllä yrittää jättää pituus/ammatti-tiedot pois profiilista ja kirjoittaa tekstiin luonnekuvauksen.
Menestystä se ei tosin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko se saamaan naisia kun laittaa itsestään kuvia missä on kalliit vaatteet päällä, kalliita kelloja sekä koruja ja ehkä vielä jos taustalla näkyy kallis auto? Koulutusta ja työtä ei ilmoita profiilissa mutta kuvilla kertoo että rahaa on?
ps. Hienon auton saa kohtuu hinnalla vuokrattua päiväksi. Kalliita vaatteita ja muuta voi tilata nettikaupoista ja palauttaa heti kun on profillikuvat kuvattu.
Jos haluaa naisen joka on rahalla ostettavissa, sitten varmaan pitää tehdä noin. Kunhan tiedostaa, että kyse on joka tapauksessa maksullisesta naisesta.
Ei pelkästään. Kyllä imago vaikuttaa kaikkiin kohtaamisiin. Paljon todennäköisemmin pääsee deittisivuston kautta ensitreffeille jos on edustavat profiilikuvat itsestään. Se on kiistaton tosiasia.
Sä saat justiinsa olla AP se, mikä sä oot ja sinun pitää toteuttaa itseäsi juuri sillä tavalla mikä sinusta itsestäsi tuntuu kaikkein luontevimmalta.
Miehen ei tule koskaan kysyä naisilta neuvoja siitä miten naisia tulee lähestyä tai iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko vielä, oliko siis tosiaan tarkoitus pariutua vai ainoastaan paritella? Tässä on nyt kahdenlaisia neuvoja. Valheilla voinee päästä sänkyyn mutta ei sydämeen. Kumpi siis tavoitteena?
Tie naisen sydämeen kulkee sängyn kautta. Se on biologinen fakta. Oksitoksiini on hormoni, joka aikaansaa voimaakkaan kiintymyksen tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään. Kyllä imago vaikuttaa kaikkiin kohtaamisiin. Paljon todennäköisemmin pääsee deittisivuston kautta ensitreffeille jos on edustavat profiilikuvat itsestään. Se on kiistaton tosiasia.
No sitten pääsee sellaisen kanssa jolle noille statusjutuilla on merkitystä. Ja jos se vastaa omaa arvomaailmaa, sehän on vain hyvä juttu.
Itse en osaa samaistua. Olin just Tinderissä hetken. Käytän yhtä tyyppiä esimerkkinä. Tyypillä oli avoautoa ja muuta statusjuttua kuvissaan. Laittoi mulle supertykkäyksen ja viestin että pliis tykkää. Ajattelin antaa tyypille mahdollisuuden kun profiilitekstissään vaikutti kuitenkin ihan täyspäiseltä. Eka viestinsä oli että Mitä sun kesään? Itse olin just avoautolla maassa X ajelemassa. Poistin.
Poistin muuten myös Tinderin vastikään koska tapasin ihanan miehen. Ei ollut kuvia autoista tai kelloista. Oli kuvia joista välittyi hänen tapansa elää ja olla. Rakastun ihmiseen, en autoon.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tule koskaan kysyä naisilta neuvoja siitä miten naisia tulee lähestyä tai iskeä.
"Älä kysy kalalta miten kalastetaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko vielä, oliko siis tosiaan tarkoitus pariutua vai ainoastaan paritella? Tässä on nyt kahdenlaisia neuvoja. Valheilla voinee päästä sänkyyn mutta ei sydämeen. Kumpi siis tavoitteena?
Tie naisen sydämeen kulkee sängyn kautta. Se on biologinen fakta. Oksitoksiini on hormoni, joka aikaansaa voimaakkaan kiintymyksen tunteen.
Eli sitten pitää hioa niitä seksitaitoja ja tarjoilla neidolle sellaiset orgasmit että ne valheetkin unohtuu. Pelkkä huono seksi ei kyllä riitä mihinkään oksitosiineihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten pääsee sellaisen kanssa jolle noille statusjutuilla on merkitystä. Ja jos se vastaa omaa arvomaailmaa, sehän on vain hyvä juttu.
Itse en osaa samaistua. Olin just Tinderissä hetken. Käytän yhtä tyyppiä esimerkkinä. Tyypillä oli avoautoa ja muuta statusjuttua kuvissaan. Laittoi mulle supertykkäyksen ja viestin että pliis tykkää. Ajattelin antaa tyypille mahdollisuuden kun profiilitekstissään vaikutti kuitenkin ihan täyspäiseltä. Eka viestinsä oli että Mitä sun kesään? Itse olin just avoautolla maassa X ajelemassa. Poistin.
Poistin muuten myös Tinderin vastikään koska tapasin ihanan miehen. Ei ollut kuvia autoista tai kelloista. Oli kuvia joista välittyi hänen tapansa elää ja olla. Rakastun ihmiseen, en autoon.
Toivotunlainen imago harvoin rakentuu tökerösti avoautoa esittelemällä. Pitää olla hienovaraisempi. Silti ihan varmasti menestys on parempaa James Bondin näköisenä kuin jos vaatetuksena on Motonetin tarjouksesta löytynyt maastopuku ja Karjala lippis.
Itse maisterina olen ennemmin yksin kuin deittailisin amista. On niin eri lähtökohdat. Toki ammattikoulun käynytkin voi olla älykäs, mun kohdalle ei vaan ole sellaista sattunut. Mulle riittää, että on käynyt lukion ja jotain siihen päälle. Treffeillä sit selviää miten muuten natsaa.
Mä olen syttynyt amismiehistä, mutta valitettavasti tunne ei ole ollut molemminpuolinen. Ei se siis mahdotonta mitenkään ole. Luulen, että ne naiset joilla pitää olla korkeakoulutettu puoliso, eivät etsi elämänkumppania vaan yrityskumppania elämä ab oy:tä varten. Miksi edes haluaisit kelvata sellaisille, joille sillä koulutuksella on väliä?
t. maisterisnainen
Vierailija kirjoitti:
Itse maisterina olen ennemmin yksin kuin deittailisin amista. On niin eri lähtökohdat. Toki ammattikoulun käynytkin voi olla älykäs, mun kohdalle ei vaan ole sellaista sattunut. Mulle riittää, että on käynyt lukion ja jotain siihen päälle. Treffeillä sit selviää miten muuten natsaa.
Sama. Ei se keskustelu oikein luonnistu matalasti koulutetun kanssa ja minulle miehessä kiinnostavin elin on aivot. En oikein pidä noita haalarimiehiä edes saman lajin edustajina, että olisivat pantavia missään mielessä. Kyllähän se koulutustaso näkyy ihmisistä heti ensi silmäyksillä, joten turhaa ajanhukkaa mennä edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sitten pitää hioa niitä seksitaitoja ja tarjoilla neidolle sellaiset orgasmit että ne valheetkin unohtuu. Pelkkä huono seksi ei kyllä riitä mihinkään oksitosiineihin.
Kautta vuosisatojen on ollut paljon naistennaurattajia ja huijareita jotka on pyörittäneet leidejä pikkusormensa ympäri. Sulopuheiden lepertely korvaan ja intohimoinen tyydyttäminen sängyssä saa aikaan ihmeitä. Sitä ei uskoisi miten kukaan voi niellä sellaista pajunköyttä mitä nämä Auervaarat syöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti auttaa, mutta aika psykopaattinen mielikuva tuollaisesta tulee.
Hmm.. Kuitenkin naiset meikkaa ja ostelee korkokenkiä ja käsiläukkuja minkä kerkeävät. Eikö se ole vähän ristiriitaista vaatia miehiltä täydellistä piittaamattomuuttaa omaa ulkonäköään kohtaan? Tottakai siinä käy niin, että ne harvat miehet jotka vähän edes yrittävät tehdä hyvän vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen keräävät koko potin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti auttaa, mutta aika psykopaattinen mielikuva tuollaisesta tulee.
Hmm.. Kuitenkin naiset meikkaa ja ostelee korkokenkiä ja käsiläukkuja minkä kerkeävät. Eikö se ole vähän ristiriitaista vaatia miehiltä täydellistä piittaamattomuuttaa omaa ulkonäköään kohtaan? Tottakai siinä käy niin, että ne harvat miehet jotka vähän edes yrittävät tehdä hyvän vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen keräävät koko potin.
Tuossa oltiin vuokrailemassa kalliita autoja ja palauttelemassa nettiostoksia, kunhan vaan saadaan jymäytettyä naista seksin toivossa. Jonkinmoinen ero tuohon sinun esittämääsi asiaan.
Itse olen tietenkin ollut joskus herkällä korvalla naisten jutuille ja vinkeille. Esim. yksi räväkkä pullukka tokaisi yksissä illanistujaisissa hiukan eroni jälkeen, että leikkaamalla hiukseni kaataisin koko Helsingin. Ja niinhän siinä lopulta about kävikin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi deittisovelluksissa ihmiset ilmoittaa koulutuksen? Piilottakaa koulutus ja työhommat sieltä niin silloin ne ei vaikuta pariutumiseen.
Mä ilmoitin tinderissä pituuteni sekä koulutukseni, koska miehet kysyivät niistä joka tapauksessa. Väsyin kertomaan, että juu maisteri ja 166cm.