Vinkkejä kaivataan deittailuun.
Olen itse ammattikoulun suorittanut mies joten kysymys kuuluu että millainen minun pitää olla jotta kelpaisin myös korkeakoulutetuille naisille mahdollisesti?
Deittisovelluksia kun käytän niin todella monella naisella on korkeakoulu suoritettuna.
Minulle ei ole väliä naisen koulutuksella, haluan vaan deittailla siten ettei koulutustaso merkkaa mitään.
Kysyn näin koska naiset on tarkkoja siitä mikä koulutustaso miehellä on eikä ne pariudu miehen kanssa jolla on alempi koulutustaso kuin naisella itsellään.
Kommentit (59)
Vinkki: panosta kiinnostukseen naista kohtaan ja sellaisten asioiden etsimiseen, jotka on teille yhteisiä. Näe nainen yksilönä ja ota selvää millainen tyyppi sun deittikaveri on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi deittisovelluksissa ihmiset ilmoittaa koulutuksen? Piilottakaa koulutus ja työhommat sieltä niin silloin ne ei vaikuta pariutumiseen.
Se ilmoitetaan, koska se on suurimmalle osalle ihmisistä yksi tärkeimmistä kriteereistä siihen, että voiko henkilön kanssa edes ajatella parisuhdetta. Samalla tavalla kuin ulkonäkö, työpaikka, taloudellinen tilanne, seksuaalinen historia, arvot, sosiaalinen osaaminen ja poliittinen suuntautuminen. Kaikki nämä kannattaa kertoa mahdollisimman nopeasti ja selkeästi, koska se helpottaa, kun ei tule yllätyksiä myöhemmin.
Se ei riitä että sinulle koulutustasolla ei ole väliä, myös sen naisen kriteereillä, hyvillä tai huonoilla, on merkitystä. Voit siis deittailla niitä naisia, joille koulutustasosi on ok, muiden kanssa et ole yhteensopiva.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaidot ja sosiaaliset taidot on naisille tärkeitä, samoin se, että on jotain samoja kiinnostuksen kohteita ja arvomaailmassa riittävästi yhteistä. Eli etsi sellaisia naisia, joiden kanssa sulla on yhteistä, vaikka koulutus ei oliskaan sama.
Eipä muuten pidä paikkaansa. Kuinka moni korkeakoulutettu nainen on mätsänny esimerkiksi juuri amiksen kanssa deittisovelluksissa? Väitän että korkeakoulutetut naiset ei edes anna mahdollisuutta niille ammattikoulun tason miehille koska korkeakoulutettujen naisten mielestä heillä on erilaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet.
Profiilissa kun miehellä lukee koulutuksena vaikka amk niin sille taas ne korkeakoulutetut naiset antaa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Itse maisterina olen ennemmin yksin kuin deittailisin amista. On niin eri lähtökohdat. Toki ammattikoulun käynytkin voi olla älykäs, mun kohdalle ei vaan ole sellaista sattunut. Mulle riittää, että on käynyt lukion ja jotain siihen päälle. Treffeillä sit selviää miten muuten natsaa.
Mä olen tohtori ja mieheni ammattiopiston käynyt. Tekee duunia alalla jossa on hiton lahjakas. Ja älyäkin riittää, pidän huomattavasti fiksumpana valintana tehdä työkseen asiaa, jota kohtaan tuntee intohimoa ja jossa on hyvä kuin että menee yliopistoon menemisen vuoksi ollakseen joku keskinkertaisuus alalla, joka ei erityisemmin kiinnosta.
Ap:lle, osoita että olet deittailun arvoinen ja kiinnostava, kyllä ne naiset sen koulutuksen yli pääsee jos olet sen arvoinen. Ja jossei pääse, niin heidän tappionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse maisterina olen ennemmin yksin kuin deittailisin amista. On niin eri lähtökohdat. Toki ammattikoulun käynytkin voi olla älykäs, mun kohdalle ei vaan ole sellaista sattunut. Mulle riittää, että on käynyt lukion ja jotain siihen päälle. Treffeillä sit selviää miten muuten natsaa.
Mä olen tohtori ja mieheni ammattiopiston käynyt. Tekee duunia alalla jossa on hiton lahjakas. Ja älyäkin riittää, pidän huomattavasti fiksumpana valintana tehdä työkseen asiaa, jota kohtaan tuntee intohimoa ja jossa on hyvä kuin että menee yliopistoon menemisen vuoksi ollakseen joku keskinkertaisuus alalla, joka ei erityisemmin kiinnosta.
Ap:lle, osoita että olet deittailun arvoinen ja kiinnostava, kyllä ne naiset sen koulutuksen yli pääsee jos olet sen arvoinen. Ja jossei pääse, niin heidän tappionsa.
Eli miehesi on joko yrittäjä tai sitten rikastunut jotain muuta kautta?
Naiselle on tärkeää treffimiehen ulkonäkö, koulutustaso, tulot, ja persoonallisuus sitten viimeisenä.
Miehelle on tärkeää treffinaisen ulkonäkö ja persoonallisuus.
On se jännä juttu. Mutta tämä tuleekin miljoonien vuosien evoluutiopainostuksen kautta. Naiset kautta aikojen ovat aina halunneet miehen joka voi tarjota suojaa (pituus ja lihaksikkuus), turvaa (omaisuus) ja älykkyyttä (koulutustaso) jotta kaikki nämä hyvät geenit siirtyvät naisen jälkeläisille.
Nainen ajattelee ensisijaisesti tulevia lapsiaan, alitajuisesti. Mies ajattelee että pääsispä siittämään. Näin niin kuin kärjistettynä muutama kymmentä miljoonaa vuotta evoluutiota tähän. Toki ei kaikki jne mutta yleisellä tasolla, alitajunnassa niin kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on tärkeää treffimiehen ulkonäkö, koulutustaso, tulot, ja persoonallisuus sitten viimeisenä.
On se jännä juttu. Mutta tämä tuleekin miljoonien vuosien evoluutiopainostuksen kautta. Naiset kautta aikojen ovat aina halunneet miehen joka voi tarjota suojaa (pituus ja lihaksikkuus), turvaa (omaisuus) ja älykkyyttä (koulutustaso) jotta kaikki nämä hyvät geenit siirtyvät naisen jälkeläisille.
Nainen ajattelee ensisijaisesti tulevia lapsiaan, alitajuisesti. Mies ajattelee että pääsispä siittämään. Näin niin kuin kärjistettynä muutama kymmentä miljoonaa vuotta evoluutiota tähän. Toki ei kaikki jne mutta yleisellä tasolla, alitajunnassa niin kyllä näin on.
Vaikka totta puhut niin erikoista on se miksi naiset eivät sopeudu nykyiseen tilanteeseen jossa naiset voi käydä töissä ja tienata paremmin kuin miehet?
Miehet ovat sopeutuneet nykyaikaan hyvin, he tekevät kotitöitä ja he hyväksyvät sen jos nainen on koulutetumpi tai tienaa enemmän.
Onko miehet paremmin sopeutumaan erilaisiin tilanteisiin kuin naiset vai mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka totta puhut niin erikoista on se miksi naiset eivät sopeudu nykyiseen tilanteeseen jossa naiset voi käydä töissä ja tienata paremmin kuin miehet?
Miehet ovat sopeutuneet nykyaikaan hyvin, he tekevät kotitöitä ja he hyväksyvät sen jos nainen on koulutetumpi tai tienaa enemmän.
Onko miehet paremmin sopeutumaan erilaisiin tilanteisiin kuin naiset vai mistä tämä johtuu?
Tutkimusten mukaan köyhä mies ei tee kotitöitä. Koulutettu ja varakas mies sen sijaan tekee. Köyhä mies kokee kosmiseksi oikeudekseen saada hyppyyttää edes naistaan kotitöillä, jos ei muuta voi. Moni kehnosti kouluettu mies ei myöskään kestä naisen korkeampaa koulutusta ja uraa. Lukemattomat naiset ovat kokeneet sen köyhän miehen dissaavan, vittuilevan ja alistavan itseään koulutetumpaa naista.
Amismiehet lähtökohtaisesti elää epäterveellisemmin, polttaa tupakkaa, istuu kaljalla. Seurustelin kyllä pitkään tällaisen kanssa, mutta en koe että elämänkumppanina olisi oikeasti varteenotettava. Itse kaipaan seuraa vähän erilaiseen ajanviettoon.
Koska älykkyys. Keskimäärin jako kahtiin tapahtuu lukioon ja amikseen mennessä. On toki harvoja poikkeuksia, mutta todellakin vain harvoja.
Mulla on huono kokemus amiksen kanssa seurustelusta. Se opiskelun vähätteleminen ja dissaaminen. 'Älä kuvittele olevas parempi vaan koska pääsit yliopistoon'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaidot ja sosiaaliset taidot on naisille tärkeitä, samoin se, että on jotain samoja kiinnostuksen kohteita ja arvomaailmassa riittävästi yhteistä. Eli etsi sellaisia naisia, joiden kanssa sulla on yhteistä, vaikka koulutus ei oliskaan sama.
Eipä muuten pidä paikkaansa. Kuinka moni korkeakoulutettu nainen on mätsänny esimerkiksi juuri amiksen kanssa deittisovelluksissa? Väitän että korkeakoulutetut naiset ei edes anna mahdollisuutta niille ammattikoulun tason miehille koska korkeakoulutettujen naisten mielestä heillä on erilaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet.
Profiilissa kun miehellä lukee koulutuksena vaikka amk niin sille taas ne korkeakoulutetut naiset antaa mahdollisuuden.
Mikä se on se mahdollisuuden antaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta tällehän vastine olisi että miehet sopeutuisivat rumaan tai vanhaan naiseen, ei se että he joutuvat tekemään kotitöitä. Ihmislaji joutuu käyttämään kehoaan ja aivojaan turvatakseen selvitytymisensä, olen sitä mieltä että naiset arvostavat ahkeraa, älykästä ja anteliasta miestä, sillä ei niin ole väliä näkyykö se ahkeruus sitten niin että hakkaa halkoja vai peseekö pyykkiä. Kunhan ei makaa laakereillaan päivästä toiseen pilveä poltellen ja pleikkaa pelaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Profiilissa kun miehellä lukee koulutuksena vaikka amk niin sille taas ne korkeakoulutetut naiset antaa mahdollisuuden.Mikä se on se mahdollisuuden antaminen?
Se on sitä että käyt sängylle makaamaan alasti.. Avaat reitesi ja päästät miehen syöksymään sisääsi.. oli se sitten duunarimies tai inssimies ;)
Miksi haluat korkeakoulutetun, deittaa amkilaisia tai amismuijia, niin ei harmita, jios saat pakit
Vierailija kirjoitti:
Amismiehet lähtökohtaisesti elää epäterveellisemmin, polttaa tupakkaa, istuu kaljalla. Seurustelin kyllä pitkään tällaisen kanssa, mutta en koe että elämänkumppanina olisi oikeasti varteenotettava. Itse kaipaan seuraa vähän erilaiseen ajanviettoon.
Tämä. Elämä näillä amisjesseillä pyörii kolmen p:n ympärillä: pil lu, pallo ja pullo. Ei sitä jaksa katella sivistyneempi nainen. Hekisesti köyhää jesseä, miksi?
Itse etsin mahdollisimman samanlaista kumppania kuin itsekin olen. Siis iän, koulutuksen, elämäntilanteen, liikunnallisuuden, alkoholinkäytön jne suhteen. Miksei ap:lle kelpaa itsensä kaltainen?